با معروف‌ترین هتل‌های عمان آشنا شوید

عمان، یکی از کشورهای زیبای حاشیه خلیج فارس محسوب می‌شود که صنعت گردشگری آن در سال‌های اخیر، توسعه زیادی پیدا کرده است. این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی بوده و هزینه‌ها در آن در مقایسه با بسیاری از کشورهای اطراف ایران، پایین‌تر است. رونق صنعت گردشگری در عمان باعث شده است، در این کشور هتل‌های زیادی با کیفیت بالا و خدمات رفاهی متنوع تاسیس شود. در این مطلب قصد داریم، تعدادی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های عمان را معرفی کنیم که اقامت در آن‌ها برای هر گردشگری در تور عمان، سفری به یاد ماندنی می‌سازد. ناگفته نماند که اغلب هتل‌های معروف عمان در شهر مسقط قرار دارند.

  • اینترکنتیننتال

معروف‌ترین هتل‌های عمان

 

هتل اینترکنتیننتال، یکی از هتل‌های معروف عمان در شهر مسقط است که خدمات رفاهی متنوعی دارد. با اقامت در اتاق‌های این هتل از تراس اختصاصی برخوردار خواهید بود و چشم‌اندازی زیبا از شهر مسقط و ساحل خواهید داشت. اتاق‌های این هتل همگی دارای تلویزیون صفحه تخت، میز کار، سیستم تهویه مطبوع، قهوه‌ساز و مینی‌بار بوده و عایق صدا هستند.

همچنین با اقامت در هتل اینترکنتیننتال به جاذبه‌های گردشگری مسقط، دسترسی خوبی خواهید داشت و می‌توانید از امکانات مختلفی مانند استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، کلاس‌های یوگا و پذیرش 24 ساعته استفاده کنید. پرسنل هتل اینترکنتیننتال به 16 زبان مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، مالایایی، چینی، هند و اندونزیایی مسلط هستند. یکی دیگر از جذابیت‌های این هتل، وجود 6 رستوران متنوع با انواع غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، تگزاسی، مکزیکی و ژاپنی است که غذاهایی عالی را سرو می‌کنند.

  • هتل رویال تولیپ

رویال تولیپ، یکی از بهترین هتل‌های شهر مسقط، پایتخت عمان است که اقامت در آن برای هر گردشگری، سفری راحت و دلچسب فراهم می‌کند. اتاق‌های این هتل به تلویزیون با کانال ماهواره‌ای، میز مطالعه، گاوصندوق، مینی‌بار، سشوار و قهوه‌ساز مجهز هستند.

در هتل رویال تولیپ، صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود و دارای امکانات متنوعی مانند سونا و جکوزی، مرکز اسپا، آرایشگاه، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، خشکشویی، صرافی و پارکینگ رایگان است. همچنین این هتل، دو رستوران و یک کافه دارد و پرسنل آن به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، فیلیپینی، مالایایی، تامیل، تلوگو، مراتی، هندی و سواحیلی مسلط هستند.

  • هتل کورال

هتل کورال، هتلی لوکس و 4 ستاره در شهر مسقطِ عمان است که فاصله کمی با بیشتر جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. با اقامت در اتاق‌های این هتل از امکانات یک آشپزخانه کوچک شامل مایکروفر، کتری و یخچال برخوردار خواهید بود.

در صورت انتخاب هتل کورال برای اقامت می‌توانید از مرکز تناسب اندام، اتاق‌های ایروبیک، خدمات ماساژ و سالن ورزشی استفاده کنید.

  • هتل البوستان پالاس

هتل البوستان پالاس، یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره معروف در عمان است که در نزدیکی کوه‌های الحجر در مسقط قرار دارد. اتاق‌های این هتل، چشم‌انداز زیبایی از کوهستان یا دریای عمان دارند و دارای کتری برقی، مینی‌بار و تلویزیون صفحه تخت هستند.

یکی از جذابیت‌های هتل البوستان پالاس، ساحل اختصاصی است که در آن می‌توانید به ورزش‌های مختلفی مانند غواصی، تنیس و فوتبال ساحلی بپردازید. همچنین این هتل 3 رستوران با غذاهای لذیذ دارد و استخر، پارکینگ رایگان و اتاق‌های خانوادگی از جمله امکانات متنوع آن هستند.

  • هتل بست وسترن

معروف‌ترین هتل‌های عمان

هتل بست وسترن، یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر مسقط است و خدمات رفاهی مختلفی دارد. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر مسقط قرار دارد و اتاق‌های آن دارای مینی‌بار، قهوه‌ساز، تلویزیون و اینترنت وای‌فای هستند.

هتل بست وسترن، چند رستوران دارد که انواع غذاهای آسیایی، ترکی، عربی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. همچنین این هتل امکانات مختلفی مانند استخر و سونا و شاتل فرودگاهی دارد که اقامتی راحت و دلچسب را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

  • هتل هیلتون گاردن

هتل هیلتون گاردن، هتلی 4 ستاره و شیک است که 232 اتاق آن، دکوراسیونی مدرن و دلباز دارند. در صورت انتخاب اتاق‌های این هتل برای اقامت به مایکروویو، یخچال و قهوه‌ساز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از تلویزیون صفحه تخت، جکوزی و حمام خصوصی نیز استفاده کنید.

هتل هیلتون گاردن در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی مسقط مانند مسجد سلطان قابوس و مراکز خرید واقع شده و دارای امکاناتی مانند استخر کودک و زمین تنیس است.

  • هتل سیتی سیزن

هتل سیتی سیزن، هتلی 4 ستاره با امکانات مختلف در شهر مسقط است و یکی از هتل‌های محبوب عمان در بین گردشگران محسوب می‌شود. این هتل 6 طبقه دارای 269 اتاق و سوئیت است که چشم‌انداز زیبایی از شهر مسقط دارند.

هتل سیتی سیزن، 3 رستوران مختلف با غذاهای عربی، آسیای شرقی و بین‌المللی  دارد و از تجهیزات ورزشی متنوعی نیز برخوردار است.

  • هتل چدی

هتل چدی، یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های عمان است و انتخابی عالی برای اقامت در تور مسقط است. یکی از مزایای این هتل، نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری شهر مسقط است و داشتن استخر، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان و اتاق خانوادگی از جمله مزایای آن است. با اقامت در این هتل می‌توانید وعده‌های ناهار و شام خود را در یکی از 6 رستوران مختلف آن میل نمایید.

مقالات مرتبط

شرایط سفر به حوزه شینگن شرایط سفر به حوزه شینگن
لوکس ترین هتل های دنیا لوکس ترین هتل های دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348