کوش آداسی

کشور: ترکیه
جمعیت: ۱۰۰۰۰ نفر
پیش شماره تلفن: +۹۰
ساعت:

اطلاعات

دین رسمی: اسلام
مساحت: ۲۲۴۶۰ کیلومتر مربع

شرح

مشخصات جامع

کوش آداسی یک شهر تفریحی محبوب است که در سواحل دریای اژه ترکیه واقع شده است. به عبارتی می توانید در ۹۵ کیلومتری جنوب ازمیر (سومین شهر بزرگ ترکیه)  آن را جستجو کنید. تور کوش آداسی یک مقصد توریستی محبوب است که به دلیل سواحل زیبا، زندگی شبانه پر جنب و جوش و مکان های تاریخی شناخته شده است. این شهر به عنوان دروازه ای به شهر باستانی افسوس (یکی از بهترین شهرهای رومی حفظ شده در جهان) است. کوش آداسی با کلوب ها و رستوران های متعددی که ارائه می دهد می تواند با سلیقه ها و ترجیحات مختلف هر فردی هماهنگ شود. نزدیک ترین فرودگاه به کوش آداسی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که تقریباً ۷۰ کیلومتر با آن فاصله دارد. این شهر از طریق جاده نیز دسترسی دارد و می توان به راحتی با اتوبوس یا ماشین به آن رسید.

شرایط جوی

ٰ این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و مرطوب است. تابستان های کوش آداسی معمولا طولانی و آفتابی هستند و دمای آن بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد (77 تا 95 درجه فارنهایت) است. اگر در تابستان به این منطقه توریستی رفتید می توانید از تفریحات دریایی به راحتی استفاده کنید زیرا هوا بسیار مطبوع است و شرایط را برای ساعت ها تفریح و آب بازی فراهم می کند. در کنار شنا و غواصی می توانید از جاذبه های تاریخی و توریستی این شهر نیز دیدن کنید.

جاذبه های توریستی

این شهر دارای چندین سواحل خیره کننده و زیباست. ساحل بانوان (Kadınlar Denizi)، لانگ بیچ (Uzun Plaj) و ساحل Silver Sands (ساحل Pamucak) از جمله بهترین سواحل این منطقه هستند که با آب های شفاف و فعالیت های مختلف ورزشی برای گذراندن بک تعطیلات بی نظیر در خدمت شما هستند. کوش آداسی علاوه بر افسوس، محل دیدنی‌ های تاریخی دیگری مانند قلعه بیزانسی کوش آداسی (Kuşadası Kalesi) و کاروانسرای باستانی Öküz Mehmet Pasha  را نیز داراست. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.