مشهد ، پایتخت پارک های آبی ایران

مشهد شهر پارکهای آبی ایران و یکی از پرجاذبه ترین شهرهای ایران است. هرساله گردشگران زیادی با خرید تور مشهد برای دیدن جاذبه های مذهبی، تاریخی و طبیعی به این شهر سفر می کنند. یکی از مهیج ترین و شادترین جاذبه های تور مشهد ، پارک های آبی شهر هستند. پارک های آبی مشهد میان زائران و گردشگران داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارند. مشهد شهر پارک های آبی ایران با 4 پارک آبی سرپوشیده، شهری منحصر به فرد در خاورمیانه است.

تور مشهد یکی از بهترین پیشنهادات گردشگری در تمامی فصول سال است. علاوه بر زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان یکی از پربرنامه ترین سفرها را می توانید در مشهد تجربه کنید. در ادامه با پارکهای آبی شهر مشهد آشنا می شویم. تا هنگام سفر، زمان کمتری را برای انتخاب صرف کنید.

سرزمین موج های آبی

 سرزمین موج های آبی اولین پارک آبی سرپوشیده ی ایران و خاورمیانه است. این پارک آبی در سال 1386 در مشهد افتتاح شد. از نظر امکانات تفریحی و تعداد و تنوع بازی های آبی، این پارک در رده ی بهترین پارکهای آبی دنیا می باشد.

سرزمین موجهای آبی، انواع سرسره های آبی مانند سرسره آهسته، سرسره سرعتی، سرسره سوپر لوپ، سرسره سقوط آزاد، سرسره تورنادو، سرسره پیچشی به طول ۲۵ متر، سرسره تاپسی توروی، سرسره جت موج و سرسره تویستر را دارد.

پارک های آبی مشهد
پارک های آبی مشهد

سایرامکانات سرزمین موج های آبی :

همچنین استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، چاله فضایی، موج رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، حوضچه آب سرد و حمام ترکی از دیگر امکانات این پارک آبی هستند. در سرزمین موج های آبی در کنار تفریحات آبی، رستوران و کافی شاپ برای تجدید قوا و صرف غذا تدارک دیده شده است. سینمای 5 بعدی و فروشگاههای ورزشی هم برای وقت گذرانی و خرید آماده هستند. مجموعه سرزمین موجهای آبی دارای نشان استاندارد ایران است و شما با خیال راحت در کنار خانواده و با دوستان تفریح می کنید. از نکات بسیار مثبت این پارک آبی امکان استفاده همزمان بانوان و آقایان از دو بخش اختصاصی است.

آدرس: مشهد، بزرگراه آسیایی، قاسم آباد (شهرک غرب)، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳

سرزمین موج های خروشان

پارک آبی سرزمین موج های خروشان جدیدترین پارک آبی مشهد است. این پارک آبی در سال 1394شمسی بازگشایی شد. سرزمین موجهای خروشان در منطقه ی گردشگری شاندیز قراردارد. این موقعیت به مسافران این امکان را می دهد که به طور کامل از امکانات گردشگری و جاذبه های بخش شاندیز استفاده کنند. از سال 1397 این پارک آبی دارای دو بخش اختصاصی برای بانوان و آقایان است. استفاده ی همزمان خانواده ها امکان صرفه جویی در وقت سفر را به آنها می دهد تا فرصت بیشتری برای گشت و گذار در شاندیز داشته باشند. سرزمین موج های خروشان، تور مشهد را بیش از پیش برای گردشگران منطقه ی شاندیز خاطره انگیز و به یادماندنی کرده است. جهت کسبب اطلاعات و خرید تور مشهد با آژانس خدمات مسافرتی قصرشیرین در ارتباط باشید.

سرزمین موج های خروشان
سرزمین موج های خروشان

بازیهای آبی سرزمین موج های خروشان :

سرزمین موجهای خروشان 63 سرسره ی سرعتی و 4 سرسره ی سقوط آزاد24 متری دارد. این پارک بزرگترین دریاچه ی متلاطم خاورمیانه را دارد.

این پارک، طولانی ترین رودخانه ی موج و بزرگترین سونای خشک و بخار را در میان پارک های آبی مشهد داراست. افزون بر این، حمام ترکی و جکوزی نیز دارد.

اگر کمی خسته و بی انرژی شده اید و یا به دنبال آرامش در محیط هیجان انگیز پارک آبی هستید، می توانید از 2 رستوران با کیفیت و 2 کافی شاپ سرد و گرم مجموعه استفاده کنید.

امکانات رفاهی و مدرن سرزمین موج های خروشان:

ترامبولین، غارنمکی، سالن ماساژ پیشرفته، سالن مجهز و لوکس ایروبیک، پارک مخصوص کودکان، مهدکودک، زیپ لاین، پینت بال لیزری، فیش اسپا، 2 رستوران ، 2 کافی شاپ، کارواش و مرکز خرید دو طبقه.

آدرس: مشهد ابتدای جاده شاندیز – سرزمین موجهای خروشان

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد از استانداردترین پارک های آبی است. این پارک آبی با مشاوره ی یکی از شرکتهای معروف کانادایی ساخته شده است. موج سواری برای اولین بار در این پارک آبی در استخری به بزرگی یک زمین فوتبال با امواج به ارتفاع 3.5 متر فراهم شد. 

تور مشهد با تجربه ی موج سواری، یکی از بهترین خاطرات مسافران مشهد است. جهت کسب اطلاعات تور مشهد، با شرکت خدمات مسافرتی قصرشیرین در ارتباط باشید.

پارک آبی ایرانیان مشهد
پارک آبی ایرانیان مشهد

امکانات پارک آبی ایرانیان مشهد :

 پارک آبی رو باز برای بخش آقایان، سرسره های آهسته و سرعتی، سرسره رنگین کمانی، سرسره ی چاله ی فضایی، رودخانه ی خروشان و آرام، استخر موج و موج سواری با تخته، سونا و جکوزی و سالن اسپا دارد.

و همچنین دارای یک رستوران برای رفع گرسنگی است. که بعد از هیجان، لازم و ضروری است.

آدرس : مشهد، بزرگراه آسیایی،فاسم آباد(شهرک غرب)، بلوار حجاب، نبش حجاب 8

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد، بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان است.این پارک آبی دومین پارک آبی شهر مشهد است. این پارک در سال 1390 شروع به کار کرد. دو بخش آقایان و بانوان در این پارک به صورت اختصاصی می باشد.

پارک ساحلی آفتاب، 7 طبقه دارد و بزرگترین پارک آبی جهان از لحاظ تعداد طبقات و سطح زیر بنا است. از خاص ترین امکانات این پارک امکان حمام آفتاب بر پشت بام مجموعه برای بانوان است.

در پارک ساحلی آفتاب مشهد، علاوه بر سرسره های آهسته و سرعتی، پیچ و آبشار خروشان و رودخانه ی طولانی، امکانات منحصر به فردی فراهم شده است.

پارک ساحلی آفتاب مشهد
پارک ساحلی آفتاب مشهد

امکانات منحصر به فرد پارک ساحلی آفتاب :

  • استخر مخصوص غواصی به عمق 12 متر با نمای طبیعی
  • سونای ماسه برای اولین بار در خاورمیانه برای دردهای غضلانی و مفصلی
  • استخر vip
  • سه استخر مجزا برای آقایان
  • سالن  یوگا
  • هیدروتراپی
  • آروماتراپی
  • ایروبیک
  •  بدنسازی
  • خدمات ماساژ

آدرس: مشهد انتهای بلوار خیام،میدان بهارستان جنب مجتمع تجاری الماس شرق

تور مشهد را بصورت آنلاین از سایت  www.ghasreshirin.com  رزرو کنید. با خرید تور مشهد از آژانس خدمات مسافرتی قصرشیرین می توانید بهترین پارک های آبی خاورمیانه را تجربه کنید.

 

مقالات مرتبط

باغ نادری مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار باغ نادری مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار
بازدید از آرامگاه فردوسی را از دست ندهیم بازدید از آرامگاه فردوسی را از دست ندهیم
شیشلیک گل سرسبد غذاهای مشهد شیشلیک گل سرسبد غذاهای مشهد
بنای شگفت انگیز آرامگاه خیام در نیشابور بنای شگفت انگیز آرامگاه خیام در نیشابور
طبیعت شگفت انگیز هفت حوض مشهد طبیعت شگفت انگیز هفت حوض مشهد
معرفی جاذبه های مذهبی مشهد معرفی جاذبه های مذهبی مشهد
شاندیز پدیده‌ی شگفت انگیز مشهد شاندیز پدیده‌ی شگفت انگیز مشهد
مهمانی ابرها در آسمان، با رستوران هوایی مشهد مهمانی ابرها در آسمان، با رستوران هوایی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *