ویژگی‌های یک هتل خوب چیست؟

تامین امنیت مهم‌ترین مزیت اقامت در هتل‌ها به هنگام سفر است. علاوه بر این اقامت در هتل مسئولیت ها را از شما سلب می‌کنند و نیازی نیست در طول سفر برای تهیه‌ی غذا و نظافت وقت و انرژی صرف کنید در یک کلام هتل ها کمک می‌کند در طول سفرتان با خیال راحت تنبل باشید! اما از آنجایی که هر هتلی مناسب برای اقامت نمی‌باشد باید بدانید ویژگی‌های یک هتل خوب چیست؟

چرا باید سفر کنیم؟

دندانپزشکی زیبایی در ایران

ویژگی‌های یک هتل خوب

هر شخصی باتوجه به میزان بودجه و مقصودش از سفر هتل به خصوصی را برای اقامت انتخاب می‌کند. اما هر مقدار بودجه و هر هدفی که از سفر کردن دارید باید با ویژگی های حداقلی‌ای که یک هتل خوب باید داشته باشد آشنا باشید. مشتریانی مه از طریق ثبت نام در تور مانند تور فرانسه، تور سوئیس یا تور تایلند سفر می‌کنند با چنین دغدغه‌ای مواجه نخواهند بود زیرا پیدا کردن هتل مناسب بر عهده تور مسافرتی می‌باشد. در ادامه مهم ترین نکاتی که یک هتل باید رعایت کند از غذاها و خدمات نظافتی گرفته تا ظاهر و طراحی داخلی هتل ذکر کرده ایم.

  • پرسنل خوش برخورد

پرسنل هر هتلی، چه گران قیمت باشد و چه ارزان قیمت، باید با لبخند و به گرمی از مسافران استقبال کنند. کارکنان هتل باید به طور کامل برای ارائه حرفه‌ای خدمات به مشتریان آموزش های لازم را دیده باشند. درواقع برخورد پرسنل با مشتریان بسیار مهم است خصوصا در اولین برخورد، زیرا همان برخورد نخست تصور کلی درباره هتل را در ذهن مشتریان شکل خواهد داد و یک برخورد بد هرچند کوچک می‌تواند مسافران را نسبت به هتل بی اعتماد و بدبین سازد. اگر قصد افتتاح یک هتل دارید و یا صاحب یک هتل هستید اما از درآمد خود رضایت ندارید به این عامل حتما توجه کنید. مدیریت هتل باید حساسیت بسیار بالایی در استخدام پرسنل داشته باشد. 

بهترین هتل

  • پاکیزگی

از میان کلیه‌ی ویژگی هایی که یک هتل خوب باید داشته باشد رعایت پاکیزگی و نظافت از اولویت بیشتری برخوردار است. اتاق های مشتریان باید همیشه پاکیزه و مرتب باشد. این مسئله صرفا به اتاق‌ها، لابی و سرویس های بهداشتی منحصر نمی‌باشد. کارکنان، از مسئول پذیرش گرفته تا نظافتچی باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند. آگر هلتدار هستید تا پیش از ورود مسافران به اتاق هایشان از سلامتی کلیه‌ی لوازم اتاق از جمله یخچال، ماکروویو، تلوزیون، سیستم تهویه مطبوع و سایر اقلام سالم اطمینان حاصل کنید. فراموش نکنید که نباید به سادگی از پاکیزگی و نظافت هتل عبور کنید زیرا می‌تواند سلامتتان را به عنوان یک مسافر به خطر بیاندازد. 

 

بهترین رستوران‌های عمان

خرید لوازم خانگی از ترکیه

  • موقعیت مکانی مناسب

توجه داشته باشید که هتل مورد نظرتان تا چه اندازه با دسترسی هایی از قبیل وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز درمانی و مراکز خرید فاصله دارد. علاوه بر این بسیار مهم است که محل اقامتتان به قدری به اماکن توریستی نزدیک باشد که با پای پیاده نیز قادر به رفت و آمد باشید در غیر این صورت باید ساعات طولانی را در ترافیک سپری کنید. همچنین توجه کنید که هتل در محل امنی قرار گرفته باشد. توصیه می‌کنیم پیش از رزرو هتل حتما در این باره تحقیق کنید. 

هتل ایده آل

  • دسترسی رایگان به اینترنت

بر اساس آمار به دست آمده درصد رضایت مشتریان در هتل هایی که خدمات اینترنت رایگان به مسافران ارائه می‌دهند نسبت به سایر اقامتگاه ها بشتر بوده است. از همین رو امروزه دیگر هتل را یافت نخواهید کرد که اینترنت رایگان ارائه ندهد. اینترنت موجب می‌شود حتی وقتی خارج از منزل هستید بتوانید با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنید. به همین علت است که مسافران به اینترنت رایگان بیش از حریم خصوصی خود بها می‌دهند. 

  • دکوراسیون داخلی راحت و شیک

تصور کنید پس از پروازی طولانی مدت و خسته کننده به شهر مقصد خود رسیده اید. قطعا تنها چیزی که در این شرایط بدان نیازمندید تخت خوابی گرم و راحت و یک دوش آب گرم می‌باشد. طراحی داخلی هتل باید به گونه‌ای باشد تا بتواند حس راحتی و آسایش را برای مسافران متجلی کند. به عنوان یک مدیر هتل به هیچ وجه اثر دکوراسیون داخلی هتل در ایجاد تجربه مشتری را دست کم نگیرید. همانطور که می‌دانید مهم‌ترین عاملی که مشتریان را دائمی می‌کند، خلق تجربه شگفت انگیز برای اوست. فراوش نکنید هر رنگ و هر ترکیبی قادر است احساس خاصی را در مسافران ایجاد کند. 

 

مقالات مرتبط

نکته های امنیتی در سفر به استانبول نکته های امنیتی در سفر به استانبول
راهنمای سفر به تایلند راهنمای سفر به تایلند
انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس
معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها
مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟ مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟
قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی
آشنایی با جزیره پنانگ آشنایی با جزیره پنانگ
معرفی شهر کوالالامپور معرفی شهر کوالالامپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348