پرواز مستقیم آلمان به ایران

پرواز مستقیم آلمان به ایران

پرواز فرانکفورت به تهران

پرواز هامبورگ به تهران

پرواز برلین به تهران

کشور آلمان، یکی از کشورهای مهم عضو اتحادیه اروپاست که در قلب این قاره قرار دارد. این کشور با بیش از 81 میلیون نفر جمعیت، یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود و با کشورهای فرانسه، هلند، لوکزامبورگ، بلژیک، اتریش، سوئیس و چک همسایه می‌باشد. هر ساله تعداد قابل توجهی ایرانی که برای تفریح یا کار به آلمان رفته‌اند برای برگشت به کشور به دنبال خرید بلیط پرواز مستقیم آلمان تهران هستند.

تفاوت پرواز مستقیم آلمان ایران با پرواز غیرمستقیم آلمان ایران

به طور کلی پرواز مستقیم به پروازی گفته می‌شود که مسافر با یک بلیط و یک هواپیما بدون توقف عازم مقصد خود می‌شود. اما پرواز غیرمستقیم، پروازی است که مسافر دارای دو شماره پرواز است و بعد از اینکه سوار هواپیما در مبدا می‌شود، با هواپیمای اولیه به فرودگاه ترانزیت می‌رسد؛ سپس بعد از توقف کوتاهی در فرودگاه ترانزیت، سوار هواپیمای دیگری می‌شود و به مقصدش می‌رود. توقف بین دو پرواز هم معمولا 30 دقیقه تا 24 ساعت ممکن است طول بکشد.

با توجه به مطالب فوق مسافران در پرواز آلمان به ایران ترجیح می‌دهند، بلیط پرواز مستقیم آلمان ایران را خریداری بکنند تا بدون توقف به مقصد خود برسند.

خرید بلیط پرواز مستقیم

پرواز مستقیم از مبدا آلمان به مقصد ایران توسط دو ایرلاین لوفت‌هانزا و ایران ایر انجام می‌شود. بلیط پرواز مستقیم از آلمان به ایران را می‌توانید از طریق آژانس هواپیمایی قصر شیرین به 3 صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی تهیه نمایید. قیمت پرواز مستقیم از یکی از شهرهای آلمان به ایران به عوامل مختلفی از جمله ایرلاین و زمان سفر شما بستگی دارد. معمولا قیمت بلیط ایران ایر در این مسیر هوایی، ارزان‌تر از لوفت‌هانزا می‌باشد. همچنین قیمت بلیط پرواز مستقیم آلمان ایران در فصل تابستان، گران‌تر از بقیه فصل‌هاست.

نحوه جستجوی پرواز مستقیم از آلمان به تهران

برای خرید بلیط پرواز مستقیم از مبدا آلمان به مقصد ایران ابتدا باید وارد سایت آژانس هواپیمایی قصر شیرین شوید؛ در ادامه شهر مبدا خود را در قسمت مبدا وارد کنید و شهر مقصد خود را در باکس مقصد وارد نمایید. حالا تاریخ پرواز خود را نیز مشخص کنید و کلید جستجو را بفشارید. در این مرحله همه پروازهای مستقیم و غیرمستقیم آلمان تهران روی صفحه ظاهر می‌شوند.

حالا برای اینکه فقط پروارهای مستقیم آلمان تهران را پیدا کنید، به سراغ منو بروید و در قسمت فیلترها، بدون توقف را انتخاب کنید. با فشردن دوباره کلید جستجو، فقط پروازهای مستقیم آلمان تهران نمایش داده می‌شوند.

مقالات مرتبط

نکته های امنیتی در سفر به استانبول نکته های امنیتی در سفر به استانبول
راهنمای سفر به تایلند راهنمای سفر به تایلند
انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس
معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها
مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟ مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟
قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی
آشنایی با جزیره پنانگ آشنایی با جزیره پنانگ
معرفی شهر کوالالامپور معرفی شهر کوالالامپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348