هتل 5 ستاره گرند حیات، میزبان شما در تور عمان

«مسقط» پایتخت «عمان» با آثار تاریخی و گردشگری بسیار. در بین کوه‌های زیبای «الحجر» و ساحل بی‌نظیر عمان قرار گرفته است. این شهر زیبا با ساحل و آب‌های درخشان، طبیعت بی‌نظیر و آثار تاریخی و فرهنگی بسیار مقصد گردشگری مناسبی برای یک سفر به‌یادماندنی است. مجموعه هتل‌های لوکس «هایت» در سال 1957 آغاز به‌ کار کردند و هم‌اکنون در بیش از 54 کشور جهان آماده پذیرایی از مهمانان هستند. برا اطلاعات بیشتر در مورد این اقامتگاه همراه ما باشید. 

دسترسی‌ها

هتل پنج‌ستاره «گرند هایت» مسقط در کنار ساحل زیبای «القرم» در منطقه دیپلماتیک مسقط قرار گرفته است. فرودگاه بین‌المللی مسقط تا هتل 17 دقیقه فاصله دارد. در 9 کیلومتری هتل می‌توانید از مسجد زیبای «سلطان قابوس» با معماری بی‌نظیرش دیدن کنید و سعی کنید گشت‌و‌گذار در بازار پرپیچ ‌وخم «مطرح» را در۱۲٫2کیلومتری هتل از دست ندهید. با 36 دقیقه پیاده‌روی به موزه تاریخ طبیعی عمان می‌رسید. موزه ملی عمان نیز 15٫2 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

با ورود به ساختمان باشکوه هتل، با هر قدم معماری بی‌نظیر عمانی و تلفیق آن با طراحی مدرن را ستایش خواهید کرد و تابلوهای رمزآلود و مجسمه‌های منحصربه‌فرد، خود مانند موزه‌ای است که سفری رویایی را برای‌تان رقم خواهد زد.

واحدهای اقامتی

280 اتاق و سوئیت لوکس با نمای رو به دریای عمان و یا کوه‌های «الحجر» اقامتی راحت. و رویایی را برای مسافران رقم می‌زند. همه اتاق‌های «کلاب» و سوئیت‌ها امکان استفاده از امکانات منحصربه‌فرد «گرندکلاب» را دارند. «گرندکلاب» تمام نیازهای روزانه مسافران را بررسی کرده و آن‌ها را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند. پذیرایی صبحانه بین‌المللی، سرویس چای معطر، قهوه تازه و نوشیدنی در تمام طول روز و سرو کوکتل و کنپس عصرگاهی از جمله خدمات. «گرند کلاب» است.

همچنین در «گرندکلاب» دو اتاق برای برگزاری جلسات با ظرفیت ده نفر وجود دارد.

خرید تور مسقط در عمان

امکانات تفریحی و سلامتی

چه قصدتان از سفر کار باشد چه تفریح، باشگاه ورزشی «الیمپوس کلاب» تمام امکانات. را برای سپری کردن لحظاتی سرشار از آرامش یا اوقاتی هیجان‌انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد. در سالن ورزشی لوکس هتل می‌توانید با راهنمایی‌ مربی از دستگاه‌های مجهز بدن‌سازی استفاده کنید. بعد از ورزش سری به سونا و جکوزی بزنید، حسابی ریلکس کنید و برای لذت بیشتر از خدمات ماساژ هتل در سطح حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

هتل «گرند هایت» علاوه‌بر این‌که با دسترسی مستقیم به ساحل «القرم» گزینه‌هایی نظیر غواصی و ورزش‌های آبی، ماهی‌گیری، قایق‌سواری، تماشای دلفین‌ها و … را در لیست تفریحات‌تان قرار می‌دهد، دو استخر روباز با امکان آفتاب‌گیری در زیر آسمان درخشان و آبی عمان را نیز برای‌تان تدارک دیده است.

استخر هتل مانند یک برکه زیبا همراه با پل و آبشار با طراحی منحصربه‌فرد و منظره‌ای رو به دریا، در تمام شبانه‌روز در اختیار مسافران قرار دارد.

کودکان می‌توانند در فضایی جداگانه حسابی آب‌بازی کنند.و شما نیز می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه‌تان را در کمال آرامش کنار استخر میل کنید. حیف است که مناظر زیبای هتل را از دست بدهید. برای همین از هتل یک دوچرخه اجاره کنید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید.

خدمات کسب و کار

هتل «گرند هایت» 1000 متر مربع فضا برای ملاقات‌های کاری و خدمات کنفرانس‌ها، جلسات و مراسم‌ها در نظر گرفته است. سالن مجالس «افرا» با طراحی لوکس و خدمات سفارشی، بین 500 تا 800 نفر گنجایش دارد. چهار اتاق جلسه با ظرفیت ده نفر و سه اتاق با ظرفیت 8 تا 50 نفر نیز برای ملاقات‌های کاری، سمینارها و ورک‌شاپ‌ها درنظر گرفته شده است. که تمام امکانات لازم صوتی و تصویری، راحتی و پذیرایی را در اختیار کاربران آن قرار می‌دهد. علاوه‌بر این امکانات دستگاه کپی و پرینتر، ترجمه و کامپیوتر به‌صورت 24 ساعته برای استفاده مسافران در دسترس است.

 

رستوران، کافه و بارها

برای صرف غذایی خوش‌مزه در کنار اعضای خانواده می‌توانید یکی از رستوران‌های جذاب هتل «گرند هایت». را با طعم‌هایی شگفت‌انگیز از سراسر جهان انتخاب کنید یا از طعم غذایی بی‌نظیر در آرامش اتاق خودتان لذت ببرید.

 

در پایان…

عمان پر از مقاصد بکر گردشگری است که منتظرند تا آنها را کشف کنید، هتل پنج‌ستاره «گرند هایت» با ارائه خدمات لوکس و گسترده شما را در رسیدن به رویاهای‌تان با فراهم آوردن اقامتی دلپذیر همراهی می‌کند.  

مقالات مرتبط

معروف ترین غذاهای ترکیه معروف ترین غذاهای ترکیه
بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد! بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد!
راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین هتل‌ های چین بهترین هتل‌ های چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *