معرفی مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول ترکیه

مراکز خرید استانبول ترکیه

فرقی ندارد خانم هستید یا آقا! زمانی که بلیط هواپیما ارزان تور استانبول را خریداری می کنید با خودتان چمدان خالی حتما به همراه خواهید داشت. سفر بدون سوغاتی آن هم در تور استانبول غیر ممکن می باشد. یکی از مکان هایی که حتما برای گرفتن سوغاتی باید به آنجا مراجعه کنید شامل مراکز خرید استانبول می باشد.

آژانس هواپیمایی قصرشیرین در این مقاله تنها بخش کوچکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول را معرفی می کند. برای اطلاعات بیشتر درخصوص تور استانبول و جاذبه های آن با شماره 021833490000  تماس حاصل فرمایید.

بهترین مراکز خریدی استانبول به انتخاب آژانس قصرشیرین شامل موارد زیر است:

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

فوم مراکز خرید استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول برای افرادی مناسب است که خرید فراوانی دارند. این مرکز جزو بزرگترین مرکز خرید شهر استانبول بوده که تنها حدود 30000 مترمربع آن به فروشگاه ایکیا اختصاص دارد. جذابیت بیشتر این مرکز به اطراف و محوطه آن برمی گردد. وجود پارک و مکانی جهت برگزاری فستیوال های مهم یا حتی کنسرت باعث شده است گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند.

علاوه بر این موارد شما می توانید از سالن های نمایش سینمای آی مکس، پیست اسکی روی یخ اتاق های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراستیک لذت کافی را ببرید.

 اوت لت اوپتیوم استانبول ترکیه

 اوت لت اوپتیوم مراکز خرید استانبول ترکیه

مسافران و گردشگرانی که اهل برند هستند بدون شک یک روز از تور استانبول خود را به این مرکز خرید اختصاص خواهند داد. شما می توانید انواع برندهای معروف جهانی و بین المللی را به راحتی در این مرکز خرید پیدا کنید. حتما 5 طبقه بزرگ این مرکز خرید در اوت لت فورکورت می تواند آنچه را که شما نیاز دارید در اختیارتان بگذارید. از جمله امکانات تفریحی این مرکز خرید می توان به زمین پاتیناژ و سینمای بزرگ آن اشاره کرد.

کانیون استانبول

کانیون جزو مراکز خرید استانبول

چنانچه زمان زیادی در تور استانبول دارید می توانید دیگر مراکز خرید جذاب استانبول را ببینید. در منطقه اقتصادی لونت مرکز خرید کانیون استانبول ساخته شده است که انواع برندهای معروف را در دل خود جای داده است. انواع برندهایی که در این مرکز می توانید مشاهده کنید شامل آن تیلور، هاروی نیکولز، واکو و سوارسکی می باشد.

نگران گرسنگی نباشید. در این مجموعه می توانید کافه های مشهور استانبول و رستوران های درجه یک را پیدا کنید و در کنار خرید از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید. گردشگرانی که بلیط هواپیما تور استانبول را از آژانس قصرشیرین تهیه کرده اند، از گشت و گذار در این مراکز لذت کافی را برده اند.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص تور استانبول و جاذبه های آن با شماره 021833490000  تماس حاصل فرمایید.

 هیستوریا

مراکز خرید استانبول هیستوریا

هزینه خرید بلیط هواپیما خارجی این روزها به دلیل وجود بیماری کرونا (کووید -19) بیشتر از سالهای قبل شده است. اما با این وجود سفر بدون خرید تقریبا غیرممکن خواهد بود. مرکز خرید هیستوریا که در 6 طبقه ساخته شده است جزو اولین مرکز خرید مدرن در شهر استانبول می باشد. این مجموعه دارای تعدادی رستوران، فود کورت و وسایل سینما می باشد. گردشگران می توانند برندهای برشکا، زارا و مانگو را به راحتی در این مجموعه پیدا کنند.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص مراکز خرید استانبول و جاذبه های آن با شماره 021833490000  تماس حاصل فرمایید.

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

با دیدن این مرکز خرید اندکی شگفت زده خواهید شد. مرکز خرید زورلو استانبول که در بخش اروپایی این شهر ساخته شده است، در دل خود دارای هتل 5 ستاره، اداره و منزل مسکونی می باشد. در کنار این مراکز بیش از 2000 فروشگاه و 40 رستوران و کافه بین الملل طراحی شده است. افراد برند باز می توانند برندهای واکو، بولگاری، فندی، میومیو و والنتین را در این مرکز پیدا کنند.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص مراکز خرید استانبول و جاذبه های آن با شماره 021833490000  تماس حاصل فرمایید.

آکواریوم های جذاب و دیدنی استانبول

مقالات مرتبط

محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین
جاذبه های گردشگری پکن را بشناسیم جاذبه های گردشگری پکن را بشناسیم
بهترین مقاصد آسیایی در بهار بهترین مقاصد آسیایی در بهار
معروف ترین غذاهای ترکیه معروف ترین غذاهای ترکیه
بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد! بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد!
بهترین هتل‌ های چین بهترین هتل‌ های چین
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
راحت ترین کشور برای ویزای شینگن 2024 راحت ترین کشور برای ویزای شینگن 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348