عجیب ترین مکانهای دنیا در کجا واقع شده اند؟

عجیب ترین مکان های دنیا

آیا می خواهید که با شگفت انگیزترین نقاط جهان آشنا شوید؟ اگر می خواهید با عجیب ترین نقاط دیدنی در جهان آشنا شوید، پیشنهاد قصر شیرین تهران به شما دوستان این است که تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید با عجیب ترین مکانهای دنیا آشنا شوید.

در ابتدا بهتر است بدانید که در کره زمین یک سری مکان های عجیب وجود دارد که تا با چشمان خود آن ها را نبینید بی شک باورتان نمی شود که در دنیای ما انسان ها نقاط اعجاب انگیزی وجود دارد که گویا آن ها را جادوگری به وجود آورده است. اما بهتر است بدانید این نقاط جذاب هنر دست هیچ شخصی جزء طبیعت نیست که با گذشت زمان این نوع مکان ها را خلق کرده است.

به عنوان مثال به نظر آژانس قصر شیرین تهران، ترکیه یکی از بهترین کشورهای گردشگری در جهان است که یکی از عجایب جادویی طبیعی در آن قرار دارد. چشمه ای به نام چشمه پاموکاله در قلب طبیعت ترکیه وجود دارد که ظاهری پلکانی و بسیار زیبا دارند.

در کجا می توان عجیب ترین مکانهای دنیا را مشاهده کرد؟

تعداد این نوع مکان ها کم نیست و ممکن است در هر کشوری مانند ایران، مکزیک، یمن، کانادا، ترکیه، نیوزلند و… وجود داشته باشد که با تهیه بلیط هواپیمای آن مسیر و یا با استفاده از تورهای خارجی و تورهای داخلی می توانید به سمت آن ها راهی شوید و با دو چشم خود شاهد شکوه و زیبایی آن ها باشید.

به طور کلی می توان گفت که جغرافیای هر یک از بخش های این کره خاکی به دلیل تغییر شرایط جوی و گذر زمان نیز دست خوش تغییراتی شد که نمایانگر نوع جغرافیا و حقایق دوران خود هستند که می تواند برای علاقمندان به جغرافیا و گردشگران جذابیت خاصی داشته باشد.

غارهای کرم شب تاب: یکی از عجیب ترین مکانهای دنیا در طبیعت نیوزلند

غارهای کرم شب تاب: یکی از عجیب ترین مکانهای دنیا در طبیعت نیوزلند

یکی از جاذبه های گردشگری جهان، غارهای کرم شب تاب در نیوزلند است که جزء یکی از مرموزترین پدیده های زمین است که جهانی از زیبایی و اسرار را در دل خود جای داده است.

در واقع اگر به سمت نیوزلند و جاذبه های آن سفر کنید بی تردید خواهید دید که در این کشور غاری به نام غار وایتومو در جزیره شمالی نیوزلند وجود دارد که با دیدن آن بی تردید تکه ای از کهکشان و دنیایی مشابه با ستارگان را خواهید دید و در مقابل انعکاس نور کرم های شب تاب را در آب شفاف و زلال این غارها با چشمان خود می توانید ببینید و لذت ببرید.

غار کرم های شب تاب وایتومو، یکی از مهم ترین مکان های گردشگری در کشور نیوزلند است که هر ساله میلیون ها گردشگر به سمت نیوزلند و جاذبه های گردشگری آن سفر می کنند.

دلایل محبوبیت غارهای کرم شب تاب در نیوزلند

از دلایل محبوبیت غارهای کرم شب تاب می توان به رودخانه و امکان قایقرانی در این غارها اشاره کرد.

به عبارت دیگر در غار کرم شب تاب وایتومو یک رودخانه زیر زمینی وجود دارد که با استفاده از قایق های موجود در آن می‌توانید قایقرانی کنید و از سقف دیدنی و جذاب اطراف خود لذت ببرید.

از دیگر دلایل محبوبیت این غار می توان به مسیرهای پیاده روی اطراف آن اشاره کرد که به مسافران و بازدیدکنندگان عزیز این اجازه را می دهد که به راحتی به سمت این غار پیاده روی کنند و از طبیعت اطراف این غار کهکشانی و خود غار کرم شب تاب وایتومو آشنا شوند.
شاید براتان جالب باشد که بدانید قدمت این غار به میلیون ها سال قبل باز می گردد.

اگر این غار را از نزدیک و یا تصاویر آن را در دنیای اینترنت دقت کرده باشید خواهید دید که قندیل هایی بر روی صخره های این غار وجود دارد که با استفاده از نور کرم های شب تاب همچون آویزی نورانی درخشان و پرنور شده اند و همگی این موارد باعث شده اند که جاذبه هایی اسرارآمیز و دیدنی های منحصر به فردی در این غار به وجود بیاید و گردشگران زیادی با دیدین این جاذبه‌ها شیفته و میخکوب آن شوند.

غار آبی دوس اوجوس در مکزیک

غار آبی دوس اوجوس در مکزیک: کاوشی به عمق جهان در زیر آب

در سراسر جهان جاذبه های گردشگری و توریستی زیادی همچون غارها وجود دارد که هر ساله اکثریت افراد به سمت و سوی آن راهی می شوند.

شاید بگویید که جاذبه های تفریحی زیادی وجود دارد که می توان از دیدن آن ها لذت برد اما به نظر ما گردش و تفریح در غارها حتی برای یک بار هم که شده بسیار جذاب است و می تواند تجربه فوق العاده ای برای هر فردی باشد.

البته ناگفته نماند که در میان همه غارها، غارهای آبی بهترین انتخاب برای ماجراجویی هستند. با استفاده از غارهای آبی، آب زلال و صخره های موجود در آن می توانید شاهد زیبایی های وصف نشدنی باشید و لحظاتی مهیج و شورانگیزی را در طول سفر خود تجربه کنید.

همانطور که می دانید تنوع زیادی در غارهای آبی سراسر جهان وجود دارد که از منحصر به فردترین آن ها می توان به غار آبی دوس اوجوس در مکزیک اشاره کرد که در منطقه‌ی ساحلی کارائیب قرار دارد که بی شک از عجیب ترین مناطق دنیا به شمار می‌رود.

غار آبی دوس اوجوس منتظر شناگران و غواصان ماهر است!

اگر به تصویر این بخش دقت کنید متوجه می شوید که غار آبی دوس اوجوس در اصل دریایی در دل کوه است که همه تخته سنگ ها و قندیل های روی آن در آب غوطه ور شدند. همچنین با توجه به تصویر می توان به این درک رسید که شنا و غواصی در این غار کار هر کسی نیست!

به این دلیل که تخته سنگ ها و گذرگاه های این غار در زیر آب غرق شده اند و مکانی هیجان انگیز و ترسناک را به وجود آورده اند که بی تردید مکانی ترسناک و مهیج است و می تواند احساس ترس را در دل فرد به وجود بیاورد. بنابراین برای شنا و غواصی در این غار باید شجاع باشید تا بعد از دیدن جذابیت های زیر آب اتفاق ناخوشایندی برایتان پیش نیاید.

ورودی اصلی غار آبی دوس اوجوس در مکزیک حدود ۴۵۰۰ متر و بیش ترین عمق مسیر و گذرگاه های این غار نزدیک به ۱۱۹ متر می باشد. همچنین تا به این لحظه طول مناطق این غار نزدیک به عدد ۸۲ کیلومتر برآورد شده است.

اگر اهل تجربه ای وصف نشدنی و عجیب ترین مکانهای دنیا هستید پیشنهاد آژانس مسافرتی قصر شیرین تهران به شما عزیزان این است که بلیط سفر خود را به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی از آژانس قصر شیرین تهران خریداری نمایید.

چشمه های باداب سورت مازندران

چشمه های باداب سورت مازندران، اثری هنری در دل طبیعت

یکی دیگر از عجیب ترین مکانهای دنیا، چشمه های باداب سورت مازندران است که قدمت آن به هزاران سال پیش برمی‌گردد.

ظاهر این چشمه ها همچون چشمه ای پلکانی‌ست که حیات و زیست آن به هزاران سال پیش برمی‌گردد که به دلیل وزش باد، آب این چشمه جا به جا می شود و همزمان با جا به جایی آب هم تمامی رسوب های مواد معدنی و تابش نور خورشید، ظاهر چشمه‌های باداب سورت مازندران به شکل پلکانی در آمده است.

از این چشمه می توان همچون شاهکاری هنری در دل طبیعت یاد کرد. این شاهکار هنری دارای طبقات نسبتا زیادی‌ست که بلندی آن حدودا 1841Meter (متر) از سطح دریا قرار گرفته است و هر قسمتی از این چشمه، چشمه ای دیگر با ظاهری متفاوت وجود دارد.

به همین سبب در این منطقه گردشگری مازندران چشمه ای پلکانی با قدمتی دیرینه، ظاهری طبیعی و حیرت آوری را می‌توانید مشاهده کنید.

جالب است بدانید که چشمه های باداب سورت مازندران، راه علاج بسیاری از بیماری ها می‌باشد و به عنوان دومین میراث طبیعی ملی کشور و دومین چشمه های آب شور در سراسر جهان به شمار می رود.

چشمه پاموکاله در ترکیه | عجیب ترین مکانهای دنیا

عجیب ترین مکانهای دنیا در قلب طبیعت ترکیه: چشمه پاموکاله

در بخش قبلی گفته شد که در مازندران چشمه ای پلکانی به نام چشمه های باداب سورت وجود دارد که برای هزاران بیماری مفید است و می‌تواند در راستای بهبود و حتی درمان بسیاری از امراض کمک کند.

این چشمه ها در جای دیگری از دنیا برای خود یک همزاد دارند که همچون چشمه باداب سورت، ظاهری پلکانی دارد. همزاد این چشمه در ترکیه به نام چشمه پاموکاله ترکیه است که ظاهری زیبا و شگفت انگیزی دارد.

اگر با تور ترکیه به سمت این کشور سفر کردید پیشنهاد آژانس مسافرتی قصر شیرین تهران به شما عزیزان این است که حتما از چشمه پاموکاله دیدن کنید و شاهد زیبایی های آن و حوضچه هایی به رنگ سفید باشید.

اگر به سمت این چشمه در ترکیه راهی شدید متوجه خواهید شد که سفیدی این چشمه به گونه ای است که انگار چشمه و حوضچه هایی پوشیده از برف را می بینید که گویای خلقتی هنرمندانه و طبیعی‌ست.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم که عجیب ترین مکانهای دنیا را به شما دوستان معرفی کنیم که بی شک به همین تعداد ختم نمی شود و در دنیای ما انسان ها هزاران هزار نقاط اعجاب انگیز و باورنکردنی وجود دارد که یکی از دیگری جذاب تر و خارق العاده تر است.

علاوه بر آن که در دنیا مکان های عجیب زیادی وجود دارد در ایران  هم خاص ترین عجایب وجود دارد که می توان به چشمه باداب سورت مازندران اشاره کرد که در این مطلب درباره آن توضیحاتی دادیم.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید همزادی شبیه به این چشمه در قلب طبیعت ترکیه تحت عنوان چشمه پاموکاله وجود دارد که می تواند حاکی از قدرت جهان هستی و طبیعت باشد که توانسته منطقه ای دیدنی و عجیب را به وجود بیاورد.

اگر پدیده ای عجیب و غریب سراغ داشته باشید و بخواهید به عنوان عجیب ترین جای دنیا به این مطلب اضافه کنید، به کدام سمت از کره زمین راهی می شوید؟

مقالات مرتبط

راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معروف ترین سوغاتی های فرانسه معروف ترین سوغاتی های فرانسه
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
داستان دیوار چین چیست؟ داستان دیوار چین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *