چرا آفریقای جنوبی مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات نوروز است؟

مکان های گردشگری آفریقای جنوبی

طبیعت بکر، فرهنگ غنی و امکانات تفریحی متنوع موجب شده کشور آفریقای جنوبی به یکی از کشورهای محبوب بین گردشگران تبدیل شود. این کشور در آغاز بهار، آب و هوایی معتدل و مطبوع دارد و تعطیلات نوروز، فرصتی مناسب برای سفر به آفریقای جنوبی است. اگر قصد دارید با تور آفریقای جنوبی نوروز ۱۴۰۳ به این کشور بروید، در چرا آفریقای جنوبی مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات نوروز است؟ اطلاعات کاملی به دست خواهید آورد. 

جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد به طوریکه هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند اوقات خوشی در آن داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم در تور آفریقای جنوبی حتما به دیدن مکان‌های زیر بروید:

رشته کوه دراکنزبرگ

رشته کوه دراکنزبرگ به معنی کوه‌های اژدها، رشته‌کوهی زیبا در استان کوازولو ناتال آفریقای جنوبی است که از جمله جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی این کشور محسوب می‌شود. بلندترین کوه‌های قاره آفریقا در این رشته‌کوه قرار گرفته‌اند.

در این رشته کوه زیبا می‌توانید جنگل‌های انبوه و زیبایی را ببینید و به تماشای گونه‌های جانوری کمیاب بنشینید. همچنین در رشته‌کوه دراکنزبرگ می‌توانید به تفریحات متنوعی مانند کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، پراسل‌سواری و قایقرانی در آب‌های خروشان بپردازید.

چرا آفریقای جنوبی مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات نوروز است؟

پارک ملی کروگر

پارک ملی کروگر، یکی از زیباترین پارک‌های آفریقای جنوبی است و جزو معروف‌ترین پارک‌های سافاری در دنیا محسوب می‌شود. در این پارک بی‌نظیر می‌توانید حیواناتی مانند شیر، پلنگ، کرگدن، فیل و بوفالوی آفریقایی را از نزدیک ببینید. همچنین در پارک ملی کروگر می‌توانید سوار بالن شوید و مناظر طبیعی زیبای این منطقه را از ارتفاع بالا تماشا کنید.

پارک کالاهاری

پارک کالاهاری، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی است که مناظری بی‌نظیر دارد. ترکیب شن‌های قرمز، آسمان آبی و علفزارهای طلایی در این پارک، طبیعتی چشم‌نواز را خلق کرده‌اند که می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای را در آن‌ها بگیرید. همچنین در پارک زیبای کالاهاری می‌توانید حیواناتی مانند شیر، پلنگ، میرکت، یوزپلنگ و کفتار را ببینید.

چشمه‌های آبگرم طبیعی ریمواسماک

چشمه‌های آبگرم طبیعی ریمواسماک از جمله بهترین مکان‌های آفریقای جنوبی برای استراحت و رفع خستگی هستند که در میان رودخانه‌های لیمپوپو و اورنج آفریقا واقع شده‌اند. قرار گرفتن این چشمه‌ها در دل تخته سنگ‌های بزرگ در طبیعت وحشی، مناظری زیبا خلق کرده و در نتیجه می‌توانید ضمن استراحت در آن‌ها از مناظر طبیعی نیز لذت ببرید.

کوهستان صاف

کوهستان صاف، معروف‌ترین کوهستان آفریقای جنوبی در شهر کیپ‌تاون، پایتخت این کشور است. این کوهستان با 1086 متر ارتفاع از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است و از جمله جاذبه‌های گردشگری مورد علاقه توریست‌هاست. اگر از دوستداران کوهنوردی هستید می‌توانید از این کوهستان بی‌نظیر بالا بروید و از بالای آن چشم‌انداز فوق‌العاده کوهستان و اقیانوس اطراف آن را ببینید. البته در صورتی که تمایل به کوهنوری نداشته باشید، می‌توانید با تله کابین به بالای این کوهستان بروید.

پارک تالاب سیمانگالیسو

پارک تالاب سیمانگالیسو، پارکی با مناظر طبیعی بکر در آفریقای جنوبی است که در آن می‌توانید بیش از 526 گونه پرنده و حیوانات دیگر را ببینید. همچنین در این پارک، حیواناتی مانند اسب آبی، کروکودیل، لاک پشت، کرگدن، گورخر، بابون و گاومیش را نیز زندگی می‌کنند.

هتل‌های معروف آفریقای جنوبی

رونق صنعت گردشگری در آفریقای جنوبی باعث شده است که این کشور از هتل‌های متنوع با خدمات رفاهی عالی برخوردار باشد. برخی از هتل‌های این کشور با فراهم کردن امکانات تفریحی مختلف، سفری لذت‌بخش و رویایی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. معروف‌ترین هتل‌های آفریقای جنوبی عبارتند از:

هتل شامبالا

هتل شالامبالا، یکی از معروف‌ترین هتل‌های آفریقای جنوبی است که در ضمن اقامت در آن می‌توانید از طبیعت زیبای هتل لذت ببرید. این هتل، کلبه‌های ییلاقی با معماری سنتی آفریقایی را برای اقامت مسافران تدارک دیده است که دارای رختخواب‌هایی به شکل لانه پرندگان بافنده هستند.

با اقامت در کلبه‌های هتل شامبالا می‌توانید از طبیعت اطراف‌تان و آواز پرندگان لذت ببرید. مهمان‌های این هتل در صورت تمایل می‌توانند در غروب به دیدن حیواناتی مانند اسب آبی و برخی حیوانات آبی بروند.

بوتیک هتل کیپ کادوگان

بوتیک هتل کیپ کادوگان، یکی از هتل‌های معروف آفریقای جنوبی در شهر کیپ تاون است که به دلیل داشتن رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و بارهای مختلف معروف شده است. واحدهای اقامتی این هتل به دلیل نزدیکی به کوهستان از چشم‌انداز طبیعی زیبایی برخوردارند و محوطه آن باغی با امکانات تفریحی متنوع است.

چرا آفریقای جنوبی مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات نوروز است؟

هتل سیلو

سیلو، هتلی زیبا در خط ساحلی شهر کیپ تاون، پایتخت آفریقای جنوبی است که اتاق‌هایش چشم‌انداز زیبایی از شهر و ساحل دارند. طبقه ششم این هتل رستوران و کافه‌های لوکس با منوی متنوع دارد. هتل سیلو از جمله معروف‌ترین و گران‌ترین هتل‌های آفریقای جنوبی به شمار می‌رود.

هتل کیپ ویو کلیفتون

هتل کیپ ویو کلفتون، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آفریقای جنوبی در شهر کیپ تاون است که واحدهای اقامتی آن، چشم‌اندازی زیبا از ساحل و کوهستان دارند. امکانات متنوع هتل و پرسنل حرفه‌ای برای شما اقامتی راحت و دلپذیر را فراهم می‌کنند.

الرمان هاوس

الرمان هاوس، یکی دیگر از هتل‌های معروف آفریقای جنوبی در شهر کیپ تاون است که اتاق‌های آن چشم‌اندازی زیبا دارند. همچنین در صورت اقامت در این هتل، فاصله کمی با رستوران‌ها، بارها و دیگر مراکز تفریحی خواهید داشت. مجموعه آبگرم و آب‌درمانی از جمله امکانات مهم این هتل هستند که اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند.

هتل 12 آپوستلز

هتل 12 آپوستلز، هتلی زیبا و شیک در شهر کیپ تاون است که در نزدیکی ساحل قرار دارد. در صورت اقامت در این هتل می‌توانید ضمن لذت بردن از منظره زیبای ساحل، صدای دریا را نیز هنگام استراحت در اتاق‌تان بشنوید. هتل 12 آپوستلز در محله‌ای دنج قرار دارد و در آن می‌توانید حسابی استراحت کنید.

آژانس گردشگری قصر شیرین هر ساله تعدادی زیادی تور آفریقای جنوبی را برگزار می‌کند؛ البته اگر قصد دارید به صورت انفرادی به این کشور سفر کنید، می‌توانید از طریق این آژانس اقدام به رزرو بلیط هواپیما به مقصد آفریقای جنوبی نمایید.

جمع بندی

آفریقای جنوبی مقصدی عالی برای سفر دز زمستان و بهار است. سفر به آفریقا و دریافت تور این کشور یکی از پرتقاضاترین تورهاست. 

مقالات مرتبط

مکان های گردشگری آفریقای جنوبی مکان های گردشگری آفریقای جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *