مهمانی ابرها در آسمان، با رستوران هوایی مشهد

رستوران هوایی مشهد ، مجهزترین، مرتفع ترین و بزرگترین رستوران معلق جهان است. همیشه و در همه حال مسافران زیادی به مشهد می روند. عاشقان امام رضا (ع) و سفر دوستان همگی به مشهد سفر می کنند. شهر مشهد با جاذبه های فراوان گردشگری بهترین اوقات را برای مسافران تور مشهد رقم می زند.

 

رستوران های مشهد

یکی از این جاذبه های گردشگری غذا و رستوران های شهر مشهد است. مشهد رستوران های زیادی دارد که مشغول به خدمات رسانی و پذیرایی از اهالی شهر و مسافران هستند. رستوران های مشهد پذیرای همه ی سلیقه ها و طرفداران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود ها هستند. دهکده شاندیز از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای شهر مشهد است که رستورانهای زیادی دارد. رستوران های دهکده ی شاندیز طرفدران زیادی در بین عاشقان غذا دارند. یکی از این رستوران ها، رستوران معلق، اولین رستوران هوایی کشور است.

رستوران هوایی مشهد ،میز غذای معلق!

ایرانی ها همیشه در پذیرایی از مهمان سنگ تمام می گذارند .اما این بار مشهدی ها پا را از این هم فراتر نهاده اند.شما مهمان ابرها در آسمان مشهد هستید. مشهد شهر اولین ها و بهترین ها است.رستوران معلق مشهد در منطقه ی شاندیز، اولین رستوران هوایی در خاور میانه می باشد. این رستوران تجربه ای منحصر به فرد از صرف غذا بصورت معلق بین زمین و آسمان به شما می دهد. مخصوصا اگر علاقمند هستید که هیجان چاشنی غذایتان باشد. در این رستوران هیجانی امن و بی خطر را تجربه می کنید.

رستوران هوایی مشهد
رستوران هوایی مشهد

همه چیز در مورد رستوران هوایی مشهد

این رستوران در بهار سال 1396 در منطقه ی توریستی شاندیز مشهد افتتاح شد. رستوران معلق شاندیز تا ارتفاع 40 متری از سطح زمین بالامی رود. رستوران هوایی فقط بصورت عمودی بالا و پایین می رود و حرکت جانبی به طرفین و حالت چرخشی ندارد. میهمانان سوار بر سازه شده و توسط این سازه ی با استقامت به بالا برده می شوند.

مدت زمان پذیرایی و بالا بودن سازه حدودا به مدت 1 ساعت است.
رستوران هوایی دارای سازه‌ای با وزنی حدود 6.5 تن است. از نظر ظرفیت، رستوران معلق شاندیز پذیرای 28 نفر مهمان است. به همراه 10 نفر نیروی خدمات که از مسافران پذیرایی می‌کنند. سازنده ی این رستوران شرکت عمرانی پاسارگاد است.

پس از بلژیک، کشور ایران دومین سازنده این نوع سازه و رستوران‌های معلق در جهان می باشد.

ماسوله مشهد ، روستایی در میان ارتفاعات بینالود


امکانات رستوران هوایی مشهد

سرو انواع غذای گرم : این رستوران امکان سرو غذای گرم را دارد. در رستوران معلق مشهد انواع غذاها و کباب ها، حتی شیشلیک شاندیز سرو میشود. شما می توانید در دل آسمان غذای دلخواهتان را سفارش دهید و در فضایی رویایی میل کنید. رستوران معلق طراحی شده در ایران دارای فری با ظرفیت40 غذا می باشد. البته اغلب رستوران های هوایی دنیا فقط امکان سرو غذای سرد را دارند.داشتن فر از ویژه گی های منحصر به فرد این رستوران است.
موسیقی زنده : در کنار هیجان ناشی از معلق بودن بین زمین و آسمان، از دیگر ویژگی های رستوران هوایی مشهد، همراهی موسیقی زنده هنگام صرف است.
منظره ی زیبای 360 درجه: یکی دیگر از جاذبه های رستوران معلق شاندیز تماشای منظره ی زیبا و سرسبز دهکده ی شاندیز در روز و ستاره باران آسمان مشهد در شب است.
بانجی جامپینگ: در نهایت می توانید اوج هیجان را با بانجی جامپینگ تجربه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این رستوران چهار فصل بودن آن است. در این رستوران سیستم های گرمایشی و سرمایشی لازم برای 4 فصل سال پیش بینی و نصب شده است. این رستوران در سه وعده ی صبحانه ،ناهار و شام آماده ی پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران است.

بازدید از آرامگاه فردوسی در شهر توس را از دست ندهیم

ایمنی: همچنین دیگر ویژگی ایمنی این رستوران است.علاوه بر اطمینان از استحکام و نگهداری بهینه ی سازه، همه ی میهمانان این رستوران بیمه می شوند.
رستوران هوایی شاندیز از موفق‌ترین رستوران‌های ایران است. این رستوران یک مجموعه ی توریستی کامل برای گردشگران شهر مشهد است. منطقه ی شاندیز مشهد و رستوران هوایی شاندیز و دیگر جاذبه های این دهکده ی گردشگری از بهترین گزینه ها برای مسافرانی هستند.

با آرزوی سفری شیرین، قصر شیرین خرید تور مشهد و تجربه ی صرف غذا در این رستوران را به شما پیشنهاد می کند.

 

مقالات مرتبط

باغ نادری مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار باغ نادری مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار
بازدید از آرامگاه فردوسی را از دست ندهیم بازدید از آرامگاه فردوسی را از دست ندهیم
شیشلیک گل سرسبد غذاهای مشهد شیشلیک گل سرسبد غذاهای مشهد
بنای شگفت انگیز آرامگاه خیام در نیشابور بنای شگفت انگیز آرامگاه خیام در نیشابور
طبیعت شگفت انگیز هفت حوض مشهد طبیعت شگفت انگیز هفت حوض مشهد
معرفی جاذبه های مذهبی مشهد معرفی جاذبه های مذهبی مشهد
شاندیز پدیده‌ی شگفت انگیز مشهد شاندیز پدیده‌ی شگفت انگیز مشهد
بازار رضا، بزرگترین بازار خرید سوغات مشهد بازار رضا، بزرگترین بازار خرید سوغات مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *