معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک

تایلند، کشوری زیبا با طبیعت بکر، بناهای تاریخی و مراکز تفریحی متنوع است که هر ساله تعدادی زیادی گردشگر از سراسر دنیا به آن سفر می‌کنند. این کشور همزمان با آغاز بهار، آب و هوایی عالی پیدا می کند و تعطیلات نوروز، زمانی مناسب برای سفر به تایلند و بازدید از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک است. بانکوک که پایتخت تایلند  است و از آن با نام قلب گردشگری تایلند یاد می‌شود، یکی از مقاصد اصلی گردشگری آسیا است. 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک | دیدنی‌های تایلند 

بانکوک، شهری دیدنی با جاذبه‌های گردشگری متنوع است که در آن هم می‌توانید بناهای تاریخی با معماری سنتی شرق آسیا را ببینید هم از سیاحت در بناهای مدرن لذت ببرید. توصیه می‌کنیم در سفر با تور تایلند حتما از مکانهای زیر بازدید کنید. 

معبد وات پراکائو

بعد از دریافت ویزای تایلند و سفر به این کشور به دیدار معبد پراکائو، که بنایی تاریخی در قلب بخش قدیمی شهر بانکوک است و بیش از چند قرن قدمت دارد بروید. نام این معبد، وات پراکائو در زبان تایلندی به معنی بودای زمردینی است که با رنگ‌های زیبا، چشمان بینندگان را خیره می‌کند. بازدیدکنندگان هنگام ورود به این معبد مقدس باید لباس مناسب به تن داشته باشند.

معبد وات پراکائو - معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک

منظره سرگیجه و ماه

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در شهر بانکوک، منظره سرگیجه و ماه در طبقه شصت و یکم هتل بانیان تری است؛ بعد از گشت و گذاری در شهر بانکوک می‌توانید سری به هتل بانیان تری بزنید و از طبقه شصت و یکم، چشم‌انداز فوق‌العاده پایتخت تایلند را از ارتفاع 200 متری تماشا کنید.

رودخانه‌ ی چائو فرایا

رودخانه چائوفرایا، رودخانه‌ای در قلب شهر بانکوک است که از قایق سواری در آن حتما لذت خواهید برد. ساکنان بانکوک، این رودخانه را از جمله نیروهای حیاتی این شهر می‌دانند که روزانه بیش از 50 هزار نفر با قایق در آن تردد می‌کنند.

مرکز خرید سیام پاراگون

مرکز خرید سیام پاراگون، یکی از مراکز خرید بزرگ و لوکس در شهر بانکوک است که بیش از 250 مغازه دارد. در این مرکز خرید می‌توانید ضمن خرید به سینمای سه بعدی آن سری بزنید یا در رستوران‌های مختلفش، غذاهای تایلندی را امتحان کنید. همچنین بزرگترین آکواریوم جنوب شرق آسیا را می‌توانید در مرکز خرید سیام پاراگون ببینید.

عمارت ویمانمک

عمارت ویمانمک، بنایی زیباست که در ساخت آن از چوب ساج استفاده شده است. این بنا که قبلا محل زندگی خاندان سلطنتی تایلند بوده، دارای محوطه‌ای سرسبز و چشم‌نواز است. هنگام بازدید از این بنا باید لباس پوشیده به تن داشته باشید.

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک

موزه ملی بانکوک

اگر از علاقمندان تاریخ هستید حتما در سفر به بانکوک با تور تایلند به بازدید موزه ملی بانکوک بروید. در این موزه اشیای تاریخی مختلف مانند سلاح‌های چینی، سنگ‌های قیمتی، لباس و منسوجات قدیمی به نمایش گذاشته شده‌اند.

مرکز خرید ترمینال

مرکز خرید ترمینال، یکی از مراکز خریدهای جذاب در شهر بانکوک است که هر طبقه آن با تم یک شهر بین‌المللی طراحی شده است. با ورود به طبقه همکف این مرکز خرید احساس می‌کنید به پاریس سفر کرده‌اید و با رفتن به طبقه همکف آن با نمادهای شهر توکیو روبرو می‌شوید.

معبد وات سوتات

وات سوسات، یکی از قدیمی‌ترین و باشکوه‌ترین معابد بودایی در کشور تایلند محسوب می‌شود که ساختش در سال 1782 میلادی شروع و 10 سال بعد تکمیل شد. نقاشی‌های دیوارهای این معبد دیدنی هستند و فضای آن دلنشین و معنوی می‌باشد.

دریم ورلد

اگر از دوستداران تفریح‌های مهیج هستید حتما بازدید از دریم ورلد شهر بانکوک را در برنامه تور تایلند خود بگنجانید. در شهر بازی دریم ورلد، تفریحات مهیج و جذابی مانند پیست اتومبیل‌رانی، شهر برفی، گردباد و فرش پرنده برای گروه‌های سنی مختلف فراهم شده است.

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک | هتل‌های بانکوک

هتل ها را می توان در لیست معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک قرار داد. یکی از جاذبه های بانکوک برای گردشگران، هتل‌های لوکس و بی‌نظیر آن است که خدمات رفاهی باکیفیت و متنوعی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند. اقامت در هتل‌های معروف و مجلل بانکوک، هزینه تور بانکوک را افزایش می‌دهد ولی سفری به یادماندنی برای شما می‌سازد. توصیه می‌کنیم در سفر به بانکوک در یکی از هتل‌های لوکس زیر اقامت کنید. 

هتل پاتوموان پرینسس

هتل پاتوموان پرینسس

پاتوموان پرینسس، یکی از هتل‌های 5 ستاره بانکوک است و جزو بهترین هتل‌های جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود. در صورت اقامت در این هتل، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری مختلف بانکوک مانند مراکز خرید و میدان سیام خواهید داشت.

هتل پاتوموان دارای امکانات متنوعی مانند اتاق‌های خانوادگی، صندوق امانات و خدمات ویژه افراد کم‌توان است و فضایی مخصوص افراد سیگاری دارد.

هتل اوکورا پرستیژ

هتل اوکورا پرستیژ، هتلی 5 ستاره در شهر بانکوک است که 240 اتاق آن مجهز به وای‌فای، تلویزیون صفحه تخت و بخش نشیمن می‌باشند. در این هتل به امکانات مختلفی مانند مرکز اسپا، استخر روباز، ماساژ، خدمات ویژه معلولین، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی و صرافی دسترسی خواهید داشت.

یکی از دیگر از مزایای هتل اوکورا پرستیژ، نزدیکی آن به بیشتر جاذبه‌های گردشگری تایلند است و حتی می‌توانید پیاده به مراکز خرید بروید

هتل کلور اسوک

هتل کلور اسوک، یکی از هتل‌های 4 ستاره و شیک در شهر بانکوک است که در اتاق‌های  آن، امکانات متنوعی مانند تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی و تهویه مطبوع وجود دارد.

سالن بدنسازی، وای‌فای رایگان، استخر روباز، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ رایگان از جمله امکانات این هتل هستند که اقامتی راحت و دلچسب را برای گردشگران فراهم می‌کنند. همچنین هتل کلور اسوک در نزدیکی بسیاری از مرکز تفریحی بانکوک از جمله مراکز خرید و پارک‌ها قرار دارد.

هتل اورینتال رزیدنس

هتل اورینتال رزیدنس

هتل اورینتال رزیدنس، یکی از هتل‌های 5 ستاره لوکس بانکوک است که در خیابانی زیبا و سرسبز قرار دارد. در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از استخر روباز و مرکز تناسب اندامِ مجهز آن استفاده کنید. همچنین این هتل، دو رستوران زیبا با فضایی رمانتیک دارد که غذاهای بین‌المللی را نیز سرو می‌کنند.

هتل موس بانکوک لانگسوان

هتل موس در بخش مرکزی بانکوک در خیابان لانگسوان قرار دارد که با الهام از معماری سنتی تایلند ساخته شده است. استفاده از چوب تیره، نقاشی‌های اصیل و نورپردازی فوق‌العاده باعث شده است این هتل، دکوراسیون داخلی دلنشین و زیبایی داشته باشد. در صورت اقامت در 5 ستاره موس، دسترسی خوبی به بیشتر مراکز گردشگری بانکوک خواهید داشت.

هتل شانگری‌لا

هتل شانگری‌لا، هتلی زیبا و لوکس در کنار رودخانه است که در صورت اقامت در آن از چشم‌انداز زیبای اتاق‌هایش بهره خواهید برد. این هتل در نزدیکی ایستگاه ترن هوایی بانکوک واقع شده و در نتیجه با ترن هوایی می‌توانید به راحتی و هزینه کم به نقاط مختلف شهر رفت و آمد کنید.

مقالات مرتبط

راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف ترین سوغاتی های فرانسه معروف ترین سوغاتی های فرانسه
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
داستان دیوار چین چیست؟ داستان دیوار چین چیست؟
سفرنامه مصر سفرنامه مصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348