تور قشم، هرمز و هنگام

تاریخ‌های برگزاری:
کد تور: Qeshm
شروع: دوشنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۲
پایان: جمعه - ۶ بهمن ۱۴۰۲
مدت سفر: ۴ شب
تاریخ اعتبار: دوشنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۲
هتل(ها) اتاق دو تخته انتخاب
بومگردی
۸,۹۹۰,۰۰۰ تومان

  •  زمان حرکت1402/11/02 (سایر تاریخ‌ها) – در ساعت 09:00 صبح
  •  زمان برگشت1402/11/06
  •  مدت زمان5 روز (5 روز و 4 شب)
  •  اقامت2 شب وسیله نقلیه، 2 شب اقامتگاه بومگردی
  •  تعداد وعده‌های غذایی7 وعده غذایی 
  •  محل حرکتمیدان آرژانتین – روبه روی بانک ملت
  •  وسیله نقلیه اصلیاتوبوس VIP بیست و پنج صندلی تخت شو

جزییات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: تهران
درجه سختی: سبک
خدمات تور: اتوبوس VIP بیست و پنج صندلی تخت شوتوک توک ( موتور چهار چرخ ) قایق هایلوکس
وعده غذایی

کشورهای مورد بازدید:

شهرهای مورد بازدید:

روز اول

تهران را به مقصد بندر عباس ترک می‌کنیم.

روز سوم

صبح زود برای بازدید از جزیره ی هنگام  راهی میشویم  سپس قایق سواری لذتبخش در خلیج نیلگون فارس شانس دیدن دلفین ها را خواهیم داشت. اکواریوم طبیعی، بازارچه محلی هنگام را دیدن خواهیم کرد، سپس به سمت جنگل های حرا خواهیم رفت پس از صرف ناهار دریایی جذاب بازدید از تنگه چاهکوه اخرین سایت بازدیدی این روز از سفر ما خواهد بود  سپس برای شام و استراحت و شب نشینی به محل اقامتمان باز میگردیم.

روز پنجم

صبح به یزد می رسیم و گشت نیم روزه بافت تاریخی یزد و محله فهادان  سفر را دلچسب تر خواهد کرد سپس با کوله باری از خاطرات زیبا به تهران باز میگردیم.

روز دوم

صبح به بندر عباس می رسیم و پس از صرف صبحانه با شناور به سمت جزیره هزار رنگ هرمز خواهیم رفت.گشت جزیره هرمز را داریم که شامل بازدید از الهه نمک، دره مجسمه ها، دورنمای ساحل لاک پشتها، ساحل نقره ای و معدن خاک سرخ و دره رنگین کمان  است. بعد از صرف ناهار به اسکله برمی‌گردیم و به سمت جزیره قشم راهی میشویم،تایم ازاد برای خرید در سیتی سنتر جزیره قشم خواهیم داشت پس از صرف شام به سمت محل اقامت رفته پس از تحویل اتاق ها واستراحت به شب نشینی میپردازیم .

روز چهارم

صبح زود بعد از صرف صبحانه برای بازدید از دره ستارگان و دور نمای جزیره ناز راهی خواهیم شد سپس برای خرید به سمت درگهان رفته تایم ازاد برای خرید سوغاتی خواهیم داشت،بعد از بازدید از روستای تاریخی لافت و چاه های باستانی بندر لافت حوالی غروب در بندرعباس وقت آزاد برای صرف شام و خرید از بازار سنتی بندرو ته لنجی هارا خواهیم داشت. درنهایت شب هنگام به سوی شهر یزد و تهران برمی‌گردیم

02183348