هتل بایا لارا آنتالیا (Baia Lara)

شرح

هتل بایالارا با معماری مینیمالیستی خود در منطقه لارا در نزدیکی آنتالیا و در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل دارای یک ساحل شنی خصوصی، استخر سر پوشیده و رو باز، پارک آبی با سه سرسره، تمامی امکانات ورزشی، حمام ترکی و سونا و 13 اتاق ماساژ است. این هتل دارای 4 رستوران مجزا است؛ در رستوران اصلی بایا، وعده‌های اصلی سرو می‌شوند و در رستوران‌های دیگر غذاهای متنوع و میان وعده‌ها سرو می‌شوند.

همچنین 5 کافه نیز در هتل وجود دارند که می‌توانید اوقات خوبی را در آنها سپری کنید.

اتاق های این هتل به این شرح تفکیک می شود:

اتاق های استاندارد 28-40 متری شامل بالکن، تلویزیون LED، حمام، تلفن، صندوق امانات، تلویزون و مینی بار است.

اتاق های خانوادگی 45 متری شامل دو اتاق خواب، بالکن، تلویزیون LED، حمام با وان، تلفن، صندوق امانات، تلویزونو مینی بار است.

سوئیت های 45 متری شامل دو اتاق خواب، بالکن، تلویزیون LED، حمام با وان، تلفن، صندوق امانات، تلویزون و مینی بار است.

اتاق های ویژه معلولین 35 متری شامل دو اتاق خواب، بالکن، تلویزیون LED، حمام با وان، تلفن، صندوق امانات، تلویزون و مینی بار است.

مینی بار هر روز با آب معدنی، آبمیوه، SOFT DRINK و نوشیدنی های محلی شارژ می‌شود.

هتل-بایالارا

اتاق‌های هتل با اینترنت وای فای، تلوزیون فلت، تهویه مطبوع تجهیز شده‌اند و به صورت ۲۴ ساعته خدمات به اتاق‌ها ارائه می‌شود. سرویس دهی این هتل به صورت Uall است و شما به صورت 24 ساعته می‌توانید از تمامی امکانات هتل (صبحانه، ناهار، شام، میان وعده و انواع نوشیدنی ها) به صورت رایگان بهره مند شوید.

هتل بایا دارای استخرهای روباز، پارک آبی، تجهیزات اسپا و ورزشی می باشد.مهمانان می توانند فوتبال، بسکتبال، تنیس، بولینگ و والیبال ساحلی را در زمین های تعبیه شده بازی کنند همچنین شما می توانید در مرکز تناسب اندام ورزش نمایید یا در حمام ترکی، سونا و 13 اتاق ماساژ استراحت کنید.

رستوران هتل بایا وعده های صبحانه، صبحانه دیر وقت، نهار، شام و میان وعده را به صورت سلف سرویس سرو می کند. این هتل در تور آنتالیا نیز ارائه می شود.

پارک پروانه آنتالیا نیز 2.9 کیلومتر از هتل فاصله دارد. 

 

 

موقعیت اقامتگاه

کشور: ترکیه
شهر: آنتالیا
02183348