1920

هتل سینگو درگهان قشم (Singo Hotel)

شرح

هتل سینگو در قلب مراکز تجاری درگهان و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۶۵ اتاق با امکانات رفاهی نظیر اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، پارکینگ و ... می‌باشد. لازم به ذکر است جهت هماهنگی ورزرو ترانسفر فرودگاهی ۲۴ ساعت قبل از ورود به هتل، با پشتیبان رزرو خود تماس بگیرید.

 

ساحل سینگو

ساحل سينگو در لبه جنوبی جزیره قشم واقع گردیده و کاملاً شنی است. فاصله این مجموعه از فرودگاه بین‌المللی قشم و اسکله دلفین‌نگری کندالو کمتر از 5 کیلومتر است. رستوران سنتی، سوییت‌های اقامتی لوکس و تاب‌های لب ساحل از امکانات موجود در این مجموعه است. از آنجا که متوسط دمای جزیره قشم 27 درجه سانتیگراد می‌باشد، در بیشتر روزهای سال می‌توان از ساحل شنی و دریای زیبای این مجموعه استفاده نمود.

 

رستوران ها

مجموعه گردشگری سینگو دارای سه رستوران عمده می‌باشد که عبارتند از رستوران دریا با تخصص در طبخ غذاهای دریایی، فست فود سینگو با محوریت غذاهای فست فودی و رستوران ساحلی سینگو واقع در ساحل جنوبی قشم با تمرکز بر غذاهای سنتی جزیره قشم.

 

مجموعه گردشگری سینگو

مجموعه گردشگری سینگو شامل: آژانس خدمات گردشگری سینگو، هتل سینگو، مجموعه اقامتی و غذایی ساحل سینگو، کافه شناور سینگو، فست فود و رستوران می باشد.

 

کافه شناور سینگو

كافه شناور سينگو در نوع خود برای اولین بار در کشور مورد استفاده قرار گرفت. کافه‌های شناور سینگو دارای نورپردازی، سیستم صوتی، جعبه سردنگهدار و قلاب‌های ماهیگیری هستند. این قایق به آرامی حرکت می‌کند و افراد به راحتی می‌توانند درون آن قدم بزنند. این کافه‌های شناور در جنگل حرا مشغول خدمات‌رسانی می‌باشند. هر کافه شناور دارای ظرفیتی بیش از 10 نفر می‌باشد و انواع غذا و نوشیدنی روی آن قابل سرو است به همین جهت برای خانواده‌ها و گروه دوستان و یا برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها بسیار مناسب است.

آدرس: درگهان، استان هرمزگان

موقعیت اقامتگاه

کشور: ایران
شهر: قشم
02183348