تابستان 1403 به کجا سفر کنیم؟

اگر تصمیم به سفر در تابستان امسال گرفته باشید اولین سؤالی که به ذهنتان می‌آید این است که در تابستان 1403 به کجا سفر کنیم؟ تابستان فصل لذت بردن از آفتاب ساحلی،‌ طبیعت و دریا است. ممکن است شهری دارای دریا و ساحل نباشد اما گزینه مناسبی برای سفرهای تابستانی باشد.

علاوه بر مقصد باید شرایط خود را هم بررسی کنید؛ اگر خانواده و فرزند کوچکتان در سفر همراه شما هستند توصیه می‌کنیم مناطق خارج شهری را برای سفر انتخاب نکنید. برخی از شهرها بسیار گرم و خشک و بعضی دیگر شلوغ و پرهزینه هستند. اما در پاسخ به این سؤال که در تابستان 1403 به کجا سفر کنیم؟ تا پایان مطلب همراه ما باشید.

در تابستان 1403 به کجا سفر کنیم؟‌ لبنان منتظر شماست!

یکی از کشورهای جذاب و زیبای مدیترانه لبنان است، لبنان به‌قدری زیبا و دل‌نشین است که از آن به‌عنوان عروس خاورمیانه یاد می‌کنند.

لبنان دارای آب‌وهوای معتدل مدیترانه‌ای، مردمی مهمان‌نواز و شاد، غذاهای خوشمزه و تنوع فرهنگی و مذهبی است. این کشور علاوه برداشتن سواحل زیبا و شهرهای مدرن، دارای تاریخ و تمدنی غنی است که در موزه‌ها، اماکن تاریخی و باستانی لبنان به‌خوبی قابل‌مشاهده است.

تابستان 1403 به کجا سفر کنیم؟

بیروت، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر لبنان، یکی از مقاصد گردشگری جذاب در خاورمیانه است. آثار تاریخی، رستوران‌ها، مراکز خرید و طبیعت زیبای بیروت، هرساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. دریافت تور لبنان تابستان 1403 بهترین گزینه برای  سفر به این کشور زیبا و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن است.

صخره‌های کبوتر، حمام‌های رومی، موزه ملی بیروت و کلیسای بانوی مقدس از مشهورترین نقاط گردشگری در بیروت است.

سفر به بالی را فراموش نکنید 

بالی یکی دیگر از مقاصد محبوب گردشگران از سراسر دنیا و دقیقا پاسخ سوال شما است. بالی با طبیعت زیبا، جزایر جذاب و امکانات رفاهی و تفریحی خود هر فردی با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. با دریافت تور بالی ویژه تابستان از جاذبه‌های گردشگری که در ادامه معرفی می‌کنیم لذت ببرید.

معبد تانا لوت یکی از مشهورترین و مقدس‌ترین معابد هندوان در بالی است که بر روی یک صخره در ساحل دریا قرار دارد. این معبد در هنگام غروب خورشید منظره فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند، به همین جهت افراد بسیاری به این منطقه از بالی سفر می‌کنند تا این منظره را از نزدیک ببینند.

جنگل موزه هنر یک پارک عمومی است که در منطقه اوبود واقع‌شده است و در آن بیش از ۱۰۰۰ تندیس و آثار هنری از هنرمندان بالی و جهان قرار داده‌شده است. این جنگل با گیاهان سبز و رودخانه‌های زلال خود یک فضای آرام و بی‌مانند را برای گردشگران ایجاد کرده است.

بالی با داشتن سواحل زیبا و متنوع گزینه‌ی ایده آلی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی است. شما می‌توانید در سواحل بالی از شنا، قایق‌سواری، صید ماهی، سرفینگ و تخته شیرجه لذت ببرید. زیبایی سواحل در بالی به‌قدری شگفت‌انگیز است که مانندش را در هیچ جای دنیا نخواهید دید؛ برخی از سواحل پرطرفدار بالی عبارت‌اند از:ساحل کوتا، نوسا دوآ، پادانگ و سانور.

تابستان 1403 به کجا سفر کنیم؟

تور آفریقا را در تابستان امتحان کنید

آفریقا یکی از پهناورترین و متنوع‌ترین کشورهای دنیا ازلحاظ پوشش گیاهی است که در آن می‌توانید صحراهای بی‌انتها، جنگل‌های سرسبز، کوه‌های بلند، دریاچه‌های عمیق، حیوانات وحشی و فرهنگ‌های مختلف لذت ببرید. باوجوداینکه آفریقا در تابستان گرم و خشک است اما دریافت تور آفریقا در تابستان 1403 تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهد بود. جاذبه‌های گردشگری آفریقا فراوان است؛

آبشار ویکتوریا یکی از باشکوه‌ترین و مشهورترین آبشارهای جهان است که بر روی رودخانه زامبزی واقع‌شده است. در اطراف این آبشار مناظر خیره‌کننده‌ای از دشت‌های سرسبز و چشمه‌های پرآب وجود دارد که باعث خلق طبیعتی بی‌نظیر شده است.

حیات‌وحش آفریقا منحصربه‌فرد است. آیا تصور دیدن حیواناتی مانند زرافه، گوره خر، کرگدن و فیل شمارا حیرت‌زده نمی‌کند؟

برزیل کشور جشنواره‌ها

برزیل کشوری دیدنی برای علاقه‌مندان به فوتبال، کارناوال و جشنواره‌ها، سواحل زیبا و جنگل‌های بارانی آمازون است. برزیل وسیع‌ترین کشور امریکای جنوبی و پنجمین کشور بزرگ دنیا است. تنوع فرهنگی، زبانی، اقلیمی و طبیعی در برزیل فراوان است و مکان‌های دیدنی بسیاری در این کشور وجود دارد.

معروف‌ترین شهر برزیل ریودوژانیرو است که به خاطر سواحل زیبای کوپاکابانا و ایپانما، مجسمه مسیح نجات‌بخش روی کوه کورکووادو، استادیوم ماراکانا و البته کارناوال سالانه‌اش شهرت جهانی دارد. دریافت تور برزیل تابستان 1403 پیشنهادی عالی برای سفر به برزیل و دیدن جاذبه‌های گردشگری از نزدیک است.

 ریودوژانیرو شهری حیرت‌آور است که با مناظر نفس‌گیر، فضایی شاد و پرانرژی، فرهنگی متنوع و غنی و  نقاط گردشگری مدرن و سنتی، قلب هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

سائوپائولو پایتخت اقتصادی و فرهنگی برزیل است که جمعیتی بالغ‌بر ۲۰ میلیون نفر دارد. این شهر به دلیل داشتن رستوران‌های لوکس، موزه‌های متعدد، گالری‌های هنری، پارک‌های سبز و فستیوال‌های گوناگون، گزینه مناسب برای گشت‌وگذار در تابستان است.

تابستان 1403 به کجا سفر کنیم؟

تابستان 1403 به کجا سفر کنیم؟ سنگاپور مقصدی عالی 

سنگاپور یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن آسیا است که جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذابی دارد. این کشور کوچک اما پرجمعیت، با ترکیبی از فرهنگ‌های مختلف، معماری‌های خیره‌کننده، پارک‌های طبیعی و تفریحی، موزه‌ها و گالری‌های هنری، مراکز خرید و رستوران‌های لوکس و خوشمزه، می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای توریستان فراهم کند.

 گاردنز بای د بای (Gardens by the Bay) یک پارک عظیم و زیبا، شامل باغ های گل، درختان عجیب‌وغریب، آبشارها، استخرها و ساختمان‌های منحصربه‌فرد است که در شب با نورپردازی های رنگین و فوق‌العاده‌ای روشن می‌شوند. در گلخانه این پارک می‌توانید از گونه‌های نادر گل و گیاه دیدن کنید.

مقالات مرتبط

معروف ترین غذاهای ترکیه معروف ترین غذاهای ترکیه
بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد! بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد!
بهترین هتل‌ های چین بهترین هتل‌ های چین
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
راحت ترین کشور برای ویزای شینگن 2024 راحت ترین کشور برای ویزای شینگن 2024
شب یلدا،‌ خیر مقدم به زمستان شب یلدا،‌ خیر مقدم به زمستان
راهنمای سفر به اسپانیا راهنمای سفر به اسپانیا
 معرفی کلانشهر شانگهای  معرفی کلانشهر شانگهای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *