‏معروف‌ترین هتل‌های شهر تفلیس

گرجستان، یکی از زیباترین کشورهای منطقه قفقاز در حاشیه دریای سیاه است که جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد. جاذبه‌های گردشگری فراوان، پایین بودن هزینه‌ها و عدم نیاز به ویزا باعث شده است این کشور به یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی تبدیل شود. بیشتر جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی گرجستان در تفلیس، پایتخت این کشور قرار دارند و سفر به این شهر در برنامه سفر همه گردشگران تور گرجستان قرار دارد. اگر شما هم قصد سفر به تفلیس در آینده‌ای نزدیک را دارید در این مقاله می‌توانید با بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید.

هتل هالیدی این

هتل هالیدی این تفلیس

هتل هالیدی این، یکی از شعبه‌های هتل هالیدی این در تفلیس است و یکی از بهترین هتل‌های پایتخت گرجستان به شمار می‌رود. این هتل به دلیل داشتن دو استخر و یک مرکز ورزشی مجهز، انتخابی عالی برای اقامت افراد علاقمند به ورزش است. اتاق‌های این هتل نیز دکوراسیون مدرن و دلباز دارند و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاو صندوق، چای‌ساز، قهوه‌ساز و اینترنت وای‌فای هستند.

یکی از مزایای اقامت در هتل هالیدی اینِ تفلیس، دسترسی عالی آن به بیشتر مکان‌های توریستی این شهر است. همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه متروی پلی تکنیک تفلیس قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به همه نقاط شهر رفت و آمد بکنید.

هتل کورتیارد

هتل کورتیارد، یکی دیگر از هتل‌های معروف تفلیس است که اقامتی راحت و شیرین را برای گردشگران در تور گرجستان فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل به بسیاری از نقاط دیدنی تفلیس نزدیک خواهید بود و البته می‌‌توانید با تاکسی و اتوبوس به همه جاذبه‌های گردشگری رفت و آمد کنید.

اتاق‌های هتل 4 ستاره کورتیارد به 4 نوع دلوکس، سوپریور، کرنر و جونیور سوئیت تقسیم می‌شوند و دارای امکانات مختلفی مانند صندوق امانات، تلویزیون، چای‌ساز، قهوه‌ساز و اینترنت وای‌فای هستند. همچنین این هتل یه رستوران عالی دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را برای مهمانان سرو می‌کند.

هتل مریوت

هتل مریوت، هتلی 5 ستاره و لوکس درقلب شهر تفلیس است که امکانات متنوعی دارد. این هتل در نزدیکی خیابان روستاولی، یکی از خیابان‌های اصلی تفلیس قرار دارد و به بسیاری از مکان‌های دیدنی تفلیس نزدیک است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید در سالن بدنسازی این هتل به ورزش بپردازید.

هتل مریوت، یک رستوران لوکس با غذاهای عالی دارد و دارای یک بار با نوشیدنی‌‌های کوکتل فرانسوی است. از آن جایی که این هتل دارای امکاناتی مانند سالن کنفرانس و اتاق جلسات است، برای اقامت در سفرهای کاری نیز پیشنهاد می‌شود.

هتل بریتیش هاوس

هتل بریتیش هاوس، یکی دیگر از معروف‌ترین هتل‌های شهر تفلیس است که در نزدیکی خیابان بلینسکی، یکی از خیابان‌های اصلی پایتخت گرجستان قرار دارد. همانطور که از نام این هتل پیداست، مالک آن فردی بریتانیایی‌ست و در نتیجه این هتل، دکوراسیونی ببه سبک کلاسیک انگلیسی دارد.

از آن جایی که هتل بریتیش هاوس در مرکز شهر تفلیس واقع شده است، دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی این شهر دارد. همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو است و برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود می‌توانید با استفاده از مترو به نقاط مختلف شهر رفت و آمد بکنید.

هتل رادیسون بلو ایوریا

هتل رادیسون بلو ابوریا تفلیس

هتل رادیسون بلو ایوریا، یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره در شهر تفلیس است که معماری مدرن و دکوراسیون داخلی لوکسی دارد. با اقامت در این هتل در قلب شهر تفلیس خواهید بود و فاصله کمی با بیشتر جاذبه‌های گردشگری پایتخت گرجستان خواهید داشت. اتاق‌های زیبا و دلباز هتل رادیسون بلو ایوریا مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون، صندوق امانات، چای‌ساز، قهوه‌ساز و اینترنت هستند.

همچنین در اواقات فراغت خود در هتل رادیسون بلو ایوریا می‌توانید از سالن بدنسازی مجهز یا مرکز اسپای آن استفاده کنید. وعده‌های ناهار و شام خود نیز را می‌توانید در رستوران‌های متنوع این هتل میل کنید که غذاهای لذیذ آسیایی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

هتل رومز

هتل رومز، یکی از هتل‌های معروف شهر تفلیس است که دارای 140 اتاق در 8 طبقه است. با اقامت در این هتل در تور گرجستان از امکانات مختلفی مانند چای‌ساز، قهوه‌ساز، تلویزیون و انترنت برخوردار خواهید بود. همچنین این هتل با ارائه امکاناتی مانند ترانسفر فرودگاهی، سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان برای مهمانان، اقامتی راحت و دلچسب را فراهم می‌کند.

هتل رومز دارای رستورانی لوکس با انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی است و می‌توانید وعده‌های ناهار و شام خود را در آن میل کنید.

هتل بیلتمور

هتل بیلتمور، هتلی 5 ستاره و لوکس در تفلیس است و یکی از گران‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود. ساختمان این هتل نیز از جمله آسمانخراش‌های پایتخت گرجستان است که دارای چشم‌اندازی زیبا از شهر تفلیس است. گردشگرانی که در هتل بیلتمور اقامت می‌کنند، دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی در تور تفلیس دارند.

دو رستوران لوکس این هتل، دارای غذاهایی عالی هستند و بار آن نیز در طبقه سی‌ام هتل، انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. سالن بدنسازی، استخر و اسپا از جمله دیگر امکانات هتل بیلتمور هستند که اوقات مفرحی برای مهمانان فراهم می‌کنند.

مقالات مرتبط

راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معروف ترین سوغاتی های فرانسه معروف ترین سوغاتی های فرانسه
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
داستان دیوار چین چیست؟ داستان دیوار چین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348