بهشت گمشده در مارماریس ترکیه

بهشت گمشده در مارماریس ترکیه

بهشت گمشده در مارماریس ترکیه را با تور مارماریس تجربه کنید. ماماریس یکی از بهشت‌هایی هست که حتما یکبار در زندگی باید به آنجا سفر کرد. ترکیه به عنوان یک کشور توریستی مکان‌های بسیار دیدنی را هر ساله برای گردشگران خود فراهم کرده است. خرید بلیط هواپیما تور مارماریس یکی از انواع خریدهای آنلاین قصرشیرین است که در لحظه آخر فروش فوق‌العاده‌ای را به خود اختصاص داده است.

معرفی شهر مارماریس

اگر بخواهیم در چند جمله مختصر مارماریس را برای شما خلاصه کنیم بایستی گفت که پردیس زمینی بوده در جنوب غربی ترکیه خود را جای کرده است. این شهر به دلیل نزدیکی به دریا بعنوان یک شهر بندری در نظر گرفته شده است. این شهر دارای دو لنگرگاه اصلی برای کشتی رانی و غواصی بوده که بسیار کارآمد است. جزایر یونانی را می‌توانید به راحتی با گذر از آب‌های مارماریس ببینید و لذت ببرید. علاوه براین تنها با یک تور مارماریس شما می‌توانید با دست پر به کشور خود بازگردید. در طول سفر می‌توانید از هتل‌ها و رستوران های شیک و لاکچری لذت کامل را ببرید.

موقعیت جغرافیایی مارماریس

اگر بر روی نقشه نگاهی کوتاه بیندازید متوجه خواهید شد که مارماریس بین سواحل اژه و مدیترانه‌ای قرار گرفته است. همین موقعیت باعث معروفیت و نام‌آوری این شهر شده است. از نظر مساحت به طور تقریبی 878 کیلومتر مربع بوده و در همین مساحت سرشار از سنگ مرمر است. در کنار این سنگ‌های مرمر می‌توانید آثار تمدن‌های کاریا، مصر آشور، رودوس و آدا، دور، پرس، مقدونیه، سوریه، روم، بیزانس، سلجوقیان و عثمانی را به راحتی ببینید.

آب و هوای شهر مارماریس

برای دیدن یک شهر بندری با آب و هوای مدیترانه ای کافیست تنها با چند کلیک ساده بلیط هواپیما تور مارماریس را به صورت آنلاین یا حضوری خریداری نمایید. این شهر جذاب و دیدنی در تابستان دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و زمستانی بارانی و سرد را پشت سر می‌گذارد. تابستان دارای هوای گرم و مطلوب است که برای عاشقان ورزش شنا و ورزش‌های آبی می‌تواند دمای جذاب و دلچسبی باشد. بدون استرس می‌توانید در هر فصلی از سال به این شهر زیبا سفر کنید.

آب و هوای شهر مارماریس

هتل های لاکچری مارماریس

شگفتی و جذابیت های یک شهر سبب می‌شود بدون فکر کردن به محل اقامت بلیت هواپیما خود را رزرو کنید. اما بهتر است همیشه از جای اقامت خود اطمینان حاصل کنید و بعد از آن نسبت به خرید تور مارماریس اقدام نمایید. بهترین هتل‌های مارماریس که می‌توانید در طول سفر از آن بهره‌مند شوید هتل‌های نام برده شده هستند.

هتل گرند پاشا

هتل 5 ستاره گرندپاشا دارای تمامی امکاناتی بوده که هر مسافر و گردشگری در طول سفر خود به آن نیاز دارد. امکانات رفاهی و تفریحی برای بزرگسال و کودک در این هتل کاملا به چشم می‌خورد. با 280 اتاق و امکانات صندوق امانات، اینترنت، تلویزیون پلاسما، تهویه‌کننده هوا و دیگر موارد می‌تواند تقریبا هر آنچه که مسافر و گردشگر نیاز دارد برآورده سازد. از نظر موقعیت حدود 350 متر از دریا فاصله داشته و به فرودگاه دالامان نزدیک است.

هتل گرند آزور

این هتل یکی دیگر از پیشنهادات قصرشیرین به هنگام خرید تور مارماریس برای گردشگران خود است. هتل را می‌توانید در یک باغ سرسبز و در کنار ساحل خصوصی و استخر زیبا مشاهده کنید. فاصله تقریبی هتل با مرکز شهر در حدود 2 کیلومتر بوده و تا قلعه مارماریس حدود 3 کیلومتر فاصله دارد. اشخاصی که از کشورهای ترکی، بلژیک، آلمان و انگلیس در این هتل اقامت دارند نگران مکالمه نمی‌شوند. کارکنان مجرب و حرفه‌ای هتل گرند آزور به این زبان‌ها به طور حرفه‌ای مسلط هستند.

هتل گرند آزور

هتل جولیان مارماریس

برای رزرو هتل در تور مارماریس عجله به خرج ندهید. هتل 4 ستاره جولیان کلاب دارای اتاق‌های بالکن‌دار و استخرهای روباز است که می‌تواند هر گردشگری را راضی نگه دارد. بازی‌های سرگرم کننده از قبیل دارت و بیلیارد تنها بخشی از سرگرمی‌های این هتل هستند. نگران سرگرم کردن کودکان خود نباشید چرا که به این قسمت هم به طور کامل فکر شده است و بازی‌های مناسب با کودکان نیز طراحی شده است. رستوران هتل جولیان با ارائه انواع غذاهای متنوع و دلچسب خاطره زیبایی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

جاذبه های گردشگری مارماریس

مارماریس، یکی از مقصدهای گردشگری برتر در ترکیه است که با ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی، فرهنگ محلی و امکانات تفریحی فراوان، مسافران را به خود جذب می‌کند. این شهر در سواحل جنوبی کشور ترکیه، در نزدیکی دریای اژه واقع شده و از مناظر ساحلی آرامش‌بخش و فعالیت‌های دریایی متنوع برخوردار است. بازارهای شلوغ، رستوران‌های محلی با غذاهای متنوع و خوشمزه، همراه با شب‌های پرانرژی و فعالیت‌های شبانه، تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر از فرهنگ و زندگی شهری مارماریس را به همراه دارند.

جزیره کلئوپاترا

جزیره کلئوپاترا یکی از جاذبه‌های طبیعی برجسته در مارماریس کشور ترکیه است که به نام ملکه مصر باستان، کلئوپاترا، معروف است. این جزیره در دریای اژه واقع شده و با ساحل‌های آرامش‌بخش، آب‌های کریستالی و صخره‌های زیبا، مسافران را به خود جذب می‌کند. جزیره کلئوپاترا یک مقصد محبوب برای تورهای قایقرانی و شناگری است و امکاناتی برای تفریحات دریایی و پیک‌نیک در طبیعت را فراهم می‌کند. از دیگر جاذبه‌های این جزیره می‌توان به قلعه باستانی، محل استراحت و زمین‌های سبز اشاره کرد که تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر از طبیعت و تاریخ را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

جزیره کلئوپاترا

جمع‌بندی

در سفر بهشت گمشده یعنی مارماریس، شما با یکی از بهشت‌های زمینی ترکیه آشنا می‌شوید و تجربه‌ای استثنایی از زیبایی‌ها و فرهنگ این شهر را می‌یابید. با معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهر، از جمله جزیره کلئوپاترا با ساحل‌های آرامش‌بخش و آب‌های کریستالی و همچنین بازارهای شلوغ و رستوران‌های محلی، شما به دنیایی از زیبایی طبیعی و فعالیت‌های شهری راه پیدا می‌کنید. این سفر فرصتی است تا در فصول مختلف از هتل‌های لوکس و امکانات تفریحی شهر لذت ببرید و لحظاتی خاص و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

 

مقالات مرتبط

بهترین شهرهای تایلند برای سفر بهترین شهرهای تایلند برای سفر
دبی، سرزمین جزایر مصنوعی دبی، سرزمین جزایر مصنوعی
برج شانگهای ، دومین آسمانخراش بلند جهان برج شانگهای ، دومین آسمانخراش بلند جهان
7 فستیوال بزرگ در ژاپن 7 فستیوال بزرگ در ژاپن
پهناورترین کشورهای جهان کدامند؟ پهناورترین کشورهای جهان کدامند؟
هانگژو، شهر ابریشمی هانگژو، شهر ابریشمی
راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348