ارزانترین زمان سفر به روسیه

اغلب با شنیدن نام روسیه تصویر پیرمردانی با کلاه های پشمی در هیبت داستایوفسکی در ذهنتان تداعی می‌شود. اما روسیه فقط در همین تصویر خلاصه نمی‌شود. جاذبه های بیشماری در این کشور وجود دارد که موجب می‌شود گردشگران از نقاط مختلف دنیا با اشتیاق فراوان به اینجا سفر کنند. افراد بسیار زیادی به دنبال ارزانترین زمان سفر به روسیه هستند. دریافت تور روسیه بهترین گزینه برای سفر به این کشور است. 

ارزانترین زمان سفر به روسیه چه فصلی است؟

قطعا شما هم می دانید که روسیه کشوری وسیع و سردسیر است. قسمتی از روسیه در قاره اروپا و بخشی دیگر در آسیا قرار دارد. شهرهای شمالی روسیه به دلیل نزدیکی به سیبری و دریای شمال در طول سال سرد است و در زمستان برای سفر توصیه نمی شود. 

پس از سرمای زمستان به فصل معتدل بهار می رسیم؛ البته در نوروز و اوایل بهار هوا هنوز سرمای خودش را دارد اما با نزدیک شدن به اواخر فروردین دمای هوا به برای سفر به روسیه و دریافت تور نوروزی روسیه مساعدتر می شود. 

تابستان هم حال و هوای خودش را دارد و ایرانیان بسیاری مسکو را برای گذراندن تعطیلات تابستانه انتخاب می کنند. در پاییز هوا کم کم رو به سردی می رود و اوایل پاییز زمان مناسبی برای سفری به یادماندنی به روسیه است. 

در زمستان به دلیل سرمای شدید هوا درخواست برای سفر به این کشور بسیار پایین می رود و همین باعث کاهش نرخ بلیط هواپیما و قیمت تور می‌شود. به همین جهت ارزانترین زمان سفر به روسیه احتمالا فصل زمستان است. 

ارزانترین زمان سفر به روسیه

به روسیه ارزان سفر کنید

اگر این سوال برایتان پیش آمده که سفر به کشوری خارجی آن هم با بودجه‌ی حداقلی شدنیست یا خیر جواب ما به شما صد در صد بله خواهد بود! روسیه یکی از کشورهای همسایه ایران است که سفر به آن هم می تواند کم هزینه باشد و هم گران!

با در نظر داشتن موارد زیر تور روسیه را ارزان و به صرفه برگزار کنید. 

هزینه رفت و آمد در روسیه

بهترین روش برای کاهش هزینه‌های رفت و آمد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می‌باشد. که هم می توانید مناظر شهری را به خوبی ببینید و هم هزینه هایتان را پایین آورید. متروی مسکو به خودی خود یکی از جاذبه های روسیه است، ایستگاه های متروی این شهر به تنهایی یک گالری هنری است. 

خطوط مترو، اتوبوس، تراموا، تاکسی و واگن های برقی از لوازم نقلیه عمومی موجود در این کشور هستند که هزینه‌ی بسیار اندکی برایتان خواهند داشت. 

هزینه غذا در روسیه

رستوران های روسی تقریبا گران قیمت هستند و مراجعه به این رستوران ها اقدام چندان مقرون به صرفه‌ای نخواهد بود. بنابراین به دنبال اقامتگاهی باشید که دارای رستوران بوده و منوی متنوعی داشته باشد. در سفر به روسیه حتما غذاهای روسی را امتحان کنید. 

همچنین اگر قصد اقامت طولانی مدت در روسیه دارید می توانید با خرید مواد اولیه به تهیه غذا بپردازید و یا از غذاهای آماده استفاده کنید. 

ارزانترین زمان سفر به روسیه

هزینه تفریح در روسیه

برای پرداخت هزینه های تفریح و دیدار از امان تفریحی و تاریخی از کارت های توریستی که اصطلاحا «کارت گردشگری» نامیده می‌شوند استفاده نمایید. کارت گردشگری این امکان را به شما می‌دهند تا به طور رایگان از موزه ها و جاذبه های توریستی بازدید کرده و هزینه های حمل و نقل خود را با تخفیف پرداخت نمایید.

البته برای اخذ این کارت باید هزینه‌ای پرداخت کنید که نسب به هزینه‌ هایی که بدون داشتن این کارت باید پرداخت کنید بسیار ناچیز می‌باشد. در هنگام ثبت نام در تور روسیه با کانتر تور مربوطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و کارت گردشگری را دریافت کنید.

برخی موزه‌ها در روزهای مشخصی در هفته هزینه‌ی ورودی دریافت نمی کنند، پیش از سفر از آنها اطلاع یابید. 

هزینه اقامت در روسیه

اقامتگاه هایی در حومه شهر قرار دارند که هزینه های کمتری نسب به هتل ها دریافت می‌کنند. البته مردم روسیه نیز بسیار مهمان نواز هستند و از پذیرفتن توریست ها در خانه هایشان استقبال می‌کنند. همچنین با دارا بودن کارت گردشگری می‌توانید از تخفیف های مناسبی در این زمینه نیز استفاده نمایید. همچنین هاستل هایی نیز در این کشور وجود دارند که تخت ها را با قیمت های پایین تری نسب به خوابگاه های دیگر اجاره می‌کنند. همچنین بسیار تمیز و مرتب بوده و کیفیت بالایی دارند. اغلب افرادی در هاستل ها اقامت می‌کنند دانشجویانی هستند که از شهر ها یا کشور های مختلف برای تحصیل آمده اند. 

قیمت تور روسیه 

ذکر این نکته ضروریست که هزینه هاستل های شخصی نسبت به هاستل های عمومی تا حدی گران‌تر است. از مزیت های استفاده از هاستل می‌توان یافتن دوستان جدید و تجربه معاشرت با افرادی از ملیت های گوناگون اشاره نمود. علاوه بر این هرکدام از این هاستل ها خدمات جالبی نیز ارائه می‌دهند. برای مثال بسیاری از آن ها دورهمی و شب نشینی برای فیلم تماشا کردن و غذاخوردن ترتیب می‌دهند. برخی از هاستل ها خدمات اینترنت رایگان نیز ارائه می‌دهند. کافی شاپ، انبار و کمد برای نگهداری از چمدان مشتریان و حتی سرویس اتاق همانند هتل ها نیز از دیگر خدمات ویژه هاستل ها هستند. 

قیمت تور روسیه 

قیمت تور به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله فصل سفر، تعداد شب های اقامت، درجه و نوع هتل محل اقامت، نرخ ویزای روسیه، نوع ایرلاین و قیمت بلیط هواپیما بستگی دارد. به طور کلی ارزانترین زمان سفر به روسیه را می توان فصل زمستان دانست. در این وقت از سال تعداد مسافران کم می شودو نرخ خدمات پایین تر می آید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348