دانستنی های سفر به پرتغال

دانستنی های سفر به پرتغال

پرتغال کشوری واقع در جنوب غربی اروپا می‌باشد که در مجاورت اقیانوس اطلس قرار گرفته و با جزیره ایبری هم مرز است. پایتخت این کشور باستانی شهر لیسبون بوده و آیین و سنن خاص خودش را دارا می‌باشد. اگر تصمیم دارید به این کشور سفر کرده و در یک تور پرتغال ثبت نام کنید حتما مغاله دانستنی‌ های سفر به پرتغال را کامل مطالعه نمایید.

3 نکته ضروری سفر به پرتغال

برای اینکه تجربه‌ای لذتبخش در حین سفر به پرتغال داشته باشید 3 نکته‌ی بسیار ضروری را ذکر نموده ایم که با عملی کردن آن ها هیچگاه خاطرات شیرین سفرتان به این کشور را فراموش نخواهید کرد. دانستنی هایی که در ارتباط با رستوران ها، مراکز خرید، اقامتگاه ها و آداب رسوم مردم هستند.

ارزانترین زمان سفر به روسیه

تور ترکیه

هزینه های سفر به کشور پرتغال

واحد رسمی پول کشور پرتقال یورو بوده و بر اساس سرشماری سال 2021 جمعیتی بالغ بر 10.33 میلیون نفر دارد. به طور کلی سفر به پرتغال برایتان ارزان قیمت تر از سفر به اسپانیا و ایتالیا خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو، اتوبوس و تاکسی برای جابه‌جایی و حمل و نقل استفاده کنید. علاوه بر این امکان اجاره یا رنت کردن ماشین را نیز خواهید داشت. از مزایای حمل و نقل با لوازم عمومی می‌توان به تماشای بافت شهری و افراد گوناگون اشاره کرد.

به جز هزینه حمل و نقل، خورد و خوراک، اقامتگاه و مراکز تفریحی مواردی هستند که باید بابتشان هزینه کنید. اگر قصد ندارید هزینه زیادی صرف اجاره اقامت گاه نمایید به جای مراجعه به هتل بهتر است در خوابگاه ها و یا هاستل ها ساکن شوید. هاستل ها درواقع تخت خواب هایی هستند که به طور انفرادی با حداقل یک همراه و یا گروهی با تخت های دو طبقه خدمات رسانی می‌کنند. برخی از هاستل ها دارای آشپزخانه نیز هستند که تاثیر بسیار زیادی بر کاهش هزینه هایتان خواهند گذاشت زیرا ببه جای آن که مجبور شوید برای صرف غذا به رستوران بروید و مبالغ بالای برای وعده های غذایی‌ خود پرداخت کنید، خودتان در محل اقامتتان آشپزی کنید. همچنین با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و دایره‌ی دوستانتان را وسیع‌تر خواهید کرد. می‌تواند اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و حتی به طور دست جمعی به مراکز تفریحی شهری که در آن مستقر هستید بروید. علاوه بر این هاستل ها دارای ماشین های لباسشویی و رخت شور خانه نیز هستند که به همراه پودر لباسشویی عرضه می‌شوند. اگر قصد دارید از خشک کن، کمد و اینترنت استفاده نمایید باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

شرایط اقلیمی کشور پرتغال

به طور کلی آب و هوای این کشور در اغلب روزهای ماه ابری و بارانی می‌باشد. بارندگی در پرتقال به حدی شدید است که در فصل گرم و خشک تابستان فقط یک الی دو هفته فاقد بارندگی می‌باشد و روز حدودا 6 الی 8 ساعت می‌باشد. این کشور به علت مجاورت داشتن با اقیانوس اطلس دارای اقلیم مدیترانه‌ای است. که در فصول سرد سال آب و هوایی شبیه کشور اسپانیا پیدا می‌کند. همچنین جزایر گوناگونی از جمله جزیره sao jorge، جزیره porto santo، جزیره pico، جزیره terceira، جزیره flores و جزیره madeira می‌باشند. سعی کنید از سفر در ماه های گرم سال به این کشور خودداری نمایید. درفصل تابستان، گرمای هوا به شدت غیر قابل تحمل است. 

راهنمای جامع سفر به آنتالیا

انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا بیزینس

هر آنچه باید درمورد سفر به پرتغال بدانید

فرهنگ در کشور پرتغال

پرتقال سابقه‌ی بس درخشانی در زمینه ادبیات علی الخصوص شعر دارد. این کشور بخش اعظم شهرت ادبی خود را مدیون اشعار شاعر قرن نوزدهمی Luís Vaz de Camões می‌بشد که در زمره هنرمندانی ازجمله شکسپر و دانته قرار می‌گیرد. همچنین این کشور 25 اثر در فهرست جهانی میراث یونسکو به ثبت رسانده است. کاشی های پرتغالی بسیار معروف هستند که بر دیوار ماکن عمومی و بناهای باستانی نصب شده اند و نمایانگر تاریخ چند هزارساله‌ی این کشور می‌باشد. می‌توان گفت پرتغالی ها این هنر را از اسپانیان مقیم در کشورشان آموخته اند. در پوشتان حتما به این نکته توجه کنید که مردم این کشور بسیار متواضع هستند و اهمیت زیادی برای پوشش رسمی و محترمانه قائل اند. 

توجه داشته باشید علی رغم شباهت بسیار زیادی که کشور اسپانیا و پرتغال به یکدیگر دارند، هیچگاه در مقابل مردم این دو کشور را با یکدیگر مقایسه نکنید. 

معروف ترین جاذبه های گردشگری سه کشور توریستی آسیا

‏معروف‌ترین هتل‌های شهر تفلیس

 

اماکن تفریحی کشور پرتغال

سفر به پرتغال

پرتقال یکی از پر طرفدار ترین مقاصد توریستی جهان  در بین مردم محسوب می‌‌شود. دتلاش نمودیم تا در این مطلب هر ابهامی که در ارتباط با سفر لذتبخش به این کشور داتید را برطرف نماییم.اگر برای اولین بار است که به این کشور سفر می‌کنید بهتر است برنامه ریزی سفر خود را با ثبت نام در یک تور پرتغال به افراد متخصص بسپارید تا از تجربیات تلخ در امان بمانید. 

متقاضیان تور پرتغال ، به تور های زیر هم علاقه مند بودند:

تور هند

تور تایلند

 

مقالات مرتبط

راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معروف ترین سوغاتی های فرانسه معروف ترین سوغاتی های فرانسه
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
داستان دیوار چین چیست؟ داستان دیوار چین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348