خرید لوازم خانگی از ترکیه

بسیاری از مسافران با هدف خرید لوازم خانگی اقدام به تهیه تور استانبول می کنند. خرید کالای باکیفیت، شناخت برندهای موجود متناسب با نیاز شما  و مدیریت در هزینه ها از اهداف شما برای خرید لوازم خانگی از ترکیه می باشد. بنابراین اگر به منظور خرید لوازم خانگی به ترکیه سفر می کنید، با آژانس مسافرتی قصرشیرین همراه باشید. آژانس قصرشیرین آماده خدمات تور ترکیه و بلیط هواپیما به شما گردشگران گرامی است. 

دلایل محبوبیت کالاهای ساخت ترکیه

تولید کالای با کیفیت در ترکیه و حمایت دولت و مردم از آن باعث شده تا ارزان تر از موارد مشابه در برندهای خارجی باشند. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار خوب از جمله تعویض کالا در صورت بروز هر مشکلی در این کشور باعث محبوبیت روزافزون آن شده است. کیفیت بالای لوازم خانگی ترک باعث شده که قابلیت ورود به بازار جهانی و رقابت با کشورهای پیشرو در این صنعت مانند ایتالیا و آلمان را داشته باشند. در ترکیه اگر قصد خرید لوازم خانگی خارجی را داشته باشید باید بدانید که علاوه بر هزینه تمام شده کالا شما مجبور به پرداخت مالیات واردات در هنگام خرید اجناس خارجی هم می شوید که عملا باعث می شود هزینه ها کمی گران تر تمام شود. و این موضوع خواه ناخواه موجب می شود تا خریدار به سمت برندهای داخلی (ساخت ترکیه) هدایت شود.

فروشگاه لوازم خانگی

بهترین برندهای لوازم خانگی ترکیه

برندهای ترکیه در خارج از مرزهای ترکیه مانند ایران نیز با استقبال خوبی  رو به رو شده اند. برخی از برندها به بازارهای جهانی در اروپا، آمریکا و چین راه پیدا کرده اند. در این بخش به معرفی بهترین برندهای ترکیه  با حوزه فعالیت در زمینه لوازم خانگی  می پردازیم. 

  • برند آرچلیک(Arçelik) یکی از شناخته شده ترین برندهای لوازم خانگی و الکترونیکی در ترکیه است. این برند محصولات گوناگونی مانند جاروبرقی، کولر گازی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، سینمای خانگی، لپ‌تاپ، مانیتور کامپیوتر و … دارد. شرکت آرچلیک جزو چهارمین شرکت های لوازم خانگی در قاره اروپاست. که محصولات خود را به 100 کشور جهان عرضه می کند. که در این لیست نام اروپا و آمریکا هم به چشم می خورد.
  • برند بکو (Beko‎) یکی از شرکت هایی ست که با شرکت آرچلیک ادغام شده و در آن لوازم خانگی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، ماشین ظرفشویی و تلویزیون به تولید می رسد.
  • برند وستل(VESTEL) یکی از برندهای ترک است که ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، یخچال و فریز، اجاق گاز، کولر گازی و لوازم خانگی کوچک مانند جاروبرقی، اتو بخار و آبمیوه گیری را به مردم عرضه می کند.
  • برند کاراجا(KARACA) که انواع سرویس خواب، سرویس حمام، لوازم آشپزخانه، انواع ظروف (سرویس بشقاب، قاشق و چنگال، تابه) و … را تولید و راهی بازار کرد. برند ازدیلک ozdilek با ارائه انواع کالای خواب (لحاف، روتختی و کاور) و سرویس حمام (حوله دست و حمام)، محصولات خانه و آشپزخانه برند وایت اند بژ white & beige و برند مادام کوکو madame coco با ارائه لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، کالای خواب، سرویس حمام و لوازم دکوری از دیگر برندهایی ست که مورد استقبال وافع شده است.

آژانس قصرشیرین آماده خدمات تور ترکیه و بلیط هواپیما به شما گردشگران گرامی است. 

کاپادوکیا، تجربه سفر به ماه

لوازم برقی خانگی

بورس لوازم خانگی در ترکیه با تور ترکیه

در استانبول معمولا در هر مرکز خرید، یکی از طبقات به فروش لوازم خانگی اختصاص داده شده است. مانند فروشگاه زنجیره ای میگروس یا هایپرمارکت کارفورسا. که در آن لوازم و وسایل منزل با قیمت مناسب به فروش می رسد.

مرکز خرید هدف Hedef شعبه های متعددی در ترکیه دارد و در آن لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم آشپزخانه، کالای خواب و … عرضه می شود. اگر به دنبال تخفیف می گردید شاید اگر از فروشگاه زنجیره ای بیم Bim که بیش از 7 هزار شعبه در سراسر ترکیه از جمله استانبول و آنکارا دارد و تنوع بسیار زیاد کالا را می توان در آن مشاهده کرد، دست خالی باز نگردید.

آژانس قصرشیرین آماده خدمات تور ترکیه و بلیط هواپیما به شما گردشگران گرامی است. 

با مراجعه به بازار باکیرجیلار چارشیسی Bakırcılar Çarşısı. و بازار چیکریک چیلار یوکوسو Çikrikçilar Yukosu. در آنکارا می توانید ظروف مسی، صنایع دستی برای دکوراسیون و فرش را خریداری کنید. در بازار کاپالی چارشی Kapali Çarşi استانبول می توانید قالی قالیچه، لوستر و ظرف را تهیه کنید.

اگر به دنبال خرید ارزان برای مایحتاج زندگی خود هستید. پیشنهاد ما به شما بازارهای هفتگی و محلی است. که شنبه بازار بشیکتاشBeşiktaş ، شنبه بازار باکرکوی Bakırköy،. سه شنبه بازار کادیکوی Kadıköy، چهارشنبه بازار یشیلکوی Yeşilköy و چهارشنبه بازار فاتح Fatih گزینه های مناسبی هستند.

آژانس قصرشیرین آماده خدمات تور ترکیه و بلیط هواپیما به شما گردشگران گرامی است. 

بورس لوازم دست دوم در اسکیجی چارشیسی Eskidji Çarşısı است که در یک مجتمع بزرگ می توانید. لوازم منزل از لوازم صوتی و برقی گرفته. تا سرویس چوب و کالای خواب را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید. البته باید به این نکته توجه داشت که حتی لوازم دست دوم در این کشور با توجه به بالا بودن قدرت خرید مردم ترکیه و تعویض جنس نو. با قدیمی دارای کیفیت مطلوب است. با این حال باید متناسب با نیاز خود جستجو کنید. تا در نهایت با صرف هزینه کمتر کالای باکیفیتی را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

دیدنی های استانبول دیدنی های استانبول
نکته های امنیتی در سفر به استانبول نکته های امنیتی در سفر به استانبول
راهنمای سفر به تایلند راهنمای سفر به تایلند
انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس
کاخ توپکاپی استانبول کاخ توپکاپی استانبول
معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها
مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟ مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟
قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348