راهنمای سفر به کوش آداسی و معرفی مناطق دیدنی کوش آداسی

کوش آداسی

قصد سفر به کوش آداسی را دارید؟

می خواهید سفری به صرفه و در عین حال راحت به کوش آداسی داشته باشید؟

نمی دانید در چه فصلی به کوش آداسی سفر کنید؟

اگر برای تعطیلات نوروز هنوز برنامه ریزی نکرده اید و نمی دانید در میان کشورهای همسایه کدام کشور را برای سفر بهاری خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما شهر کوش آداسی است. برای آنکه بی دردسر به این شهر ساحلی سفر کنید و تعطیلات نوروزی را در فراغ بال و بدون نگرانی بابت اسکان در این شهر بگذرانید؛ تور کوش آداسی نوروزی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

تور کوش آداسی نوروز 1404 شامل بلیط رفت و برگشت و 6 یا 7 شب اقامت در هتل به همراه صبحانه، نهار، شام، ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل و ترانسفر زمینی از شهر ازمیر به کوش آداسی است. در واقع خرید تور کوش آداسی این امتیاز را دارد که تمامی خدمات تور را به شما ارائه داده، به لحاظ مبلغ پرداختی به صرفه بوده و نیازی به رزرو هر یک از خدمات به طور جداگانه نخواهید داشت. به این ترتیب با خیال راحت می توانید به دیدن مکان های گردشگری این شهر زیبا رفته و از سفر خود لذت ببرید.

هزینه سفر به کوش آداسی

تور کوش آداسی به دو صورت هوایی و زمینی است که هر کدام مزایای خود را دارند. تور هوایی در مقایسه با تور زمینی قیمت بیشتری داشته و راحت تر است. بنابراین اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید، تور هوایی را به شما پیشنهاد می کنیم. در تور کوش آداسی هوایی، این نکته را باید در نظر داشته باشید که به طور کلی به دلیل اینکه کوش آداسی فرودگاه ندارد، پرواز مستقیم به شهر کوش آداسی وجود نداشته و پرواز به شهر ازمیر بوده؛ به این ترتیب شما از ازمیر با یک ترانسفر زمینی که حدودا یک ساعت و نیم زمان می برد به شهر ساحلی کوش آداسی خواهید رسید.

تور کوش آداسی زمینی معمولا در تعطیلات نوروزی ارائه شده که از نظر قیمت در مقایسه با تورهای هوایی قیمت پایین تری دارد؛ اگر از آن دست افرادی هستید که مسافت و مدت زمانی که در راه سفر هستید اذیتتان نمی کند و به مسافرت های زمینی علاقه مندید تور زمینی کوش آداسی را به شما معرفی می کنیم. تورهای زمینی به کوش آداسی، از ارومیه یا از طریق مرز بازرگان به شهر وان در ترکیه بوده و از آن جا به ازمیر و در نهایت به کوش آداسی است.

کوش آداسی شهری کوچک و در عین حال پرجمعیت پر از جاذبه های گردشگری، مکان های تفریحی و مراکز خرید است که انتخابی ایده آل برای سفرهای مجردی و خانوادگی است. این شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی در قسمت سواحل غربی کشور ترکیه واقع شده و با توجه به مکان های گردشگری و تفریحی متعدد، هر سن و سلیقه ای را پوشش داده و هر سال میزان زیادی گردشگر را به سوی خود می کشاند.

آب و هوای کوش آداسی در عید چطور است؟

شهر بندری کوش آداسی در تمامی فصل های سال زیباست. به طور کلی این شهر در بهار و تابستان و ایام عید، آب و هوای دلپذیر و معتدلی دارد که مسافران زیادی با توجه به آب و هوای ملایم بهار و تابستان به این شهر سفر می کنند.

این فصل ها بهترین زمان برای رفتن به پارک های آبی و سرسره سواری است که جزو جذاب ترین تفریحات آبی به شمار می روند و در اوج هیجان، تمام خستگیتان را برطرف می کند. هوای این شهر در فصل پاییز و زمستان تا حدی سرد بوده، با این وجود میزان سرمای آن آزاردهنده نیست و خیلی از گردشگران علاقه مند هستند تا به دیدن زیبایی ها و طبیعت این شهر در پاییز و زمستان بنشینند.

با توجه به اینکه میزان مسافران در فصل های پاییز و زمستان به کوش آداسی به نسبت کاهش پیدا می کند؛ قیمت تور آن نیز که به قیمت پرواز و هتل ها وابسته است کاهش پیدا کرده و شما با پرداخت هزینه کمتری می توانید از سفر و خدمات در طول سفر استفاده کنید.

مناطق دیدنی کوش آداسی که نباید از دست داد

  • افسوس ترکیه

شهر افسوس مکانی تاریخی باستانی در کوش آداسی با قدمت چند هزارساله بوده که در قرن دهم قبل از میلاد مسیح شکل گرفته است. با قدم گذاشتن در این شهر به یکباره به یونان باستان سفر خواهید کرد؛ حتی اگر به مکان های قدیمی و تاریخی نیز علاقه مند نباشید با دیدن جای جای این شهر به وجد خواهید آمد.

در کنار این شهر رومی، ورزشگاه باستانی ودیوسو کمی آن طرف تر کلیسای مریم مقدس و همچنین چند سازه باستانی و تعدادی حمام بزرگ را مشاهده خواهید کرد. این بناهای قدیمی سبک معماری بی نظیری داشته و از مشخصات ظاهری باشکوهی برخوردارند.

از جمله دیدنی ترین مکان های تاریخی در افسوس می توان به تئاتر بزرگ اشاره کرده که به دلیل وسعت و فضای سن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کتابخانه سه طبقه سلسیوس با ستون های بلند و متعدد یکی دیگر از مکان های قدیمی افسوس است. این کتابخانه از سنگ مرمر ساخته شده و نمایی شکوهمند دارد.

  • جزیره کبوتر

یکی از جاهای دیدنی کوش آداسی که بدون شک از گذراندن وقتتان در این مکان پشیمان نخواهید شد جزیره کبوتر است. دسترسی به جزیره کبوتر بسیار راحت بوده و تنها با 10 دقیقه پیاده روی به این جزیره دنج خواهید رسید. در مسیری که برای رسیدن به جزیره کبوتر طی می کنید، تلاطم زیبای امواج آب و صدای پرندگان دریایی را می شنوید.

همچنین می توانید با سوار شدن قایق های تفریحی از فضای اطراف جزیره نیز لذت ببرید و در واقع با یک تیر چند نشان بزنید. در جزیره کبوتر قلعه ای قدیمی واقع شده که دیدن آن نیز برای علاقه مندان به مکان های تاریخی خالی از لطف نیست. خوب است بدانید که کوش آداسی در زبان ترکی به معنای جزیره پرندگان بوده و به نوعی نام این شهر به دلیل نزدیکی به جزیره کبوتر کوش آداسی نام گرفته و اقتباس شده از این جزیره است.

  • پاموک کاله

پاموک کاله یا قصر پنبه ای یکی از جاذبه های گردشگری در کوش آداسی است که ماحصل یک زلزله در چندین هزار سال پیش بوده و با جابه جایی زمین و بیرون آمدن چشمه های آب گرم شکل گرفته است. آب های بالا آمده از این چشمه ها در اثر گرمای خورشید تبدیل به بخار می شوند. این مکان پر از سازه های کریستالی زیباست.

مراکز خرید ارزان کوش آداسی

معمولا مراکز خرید کوش آداسی در ابتدای سال میلادی تا اواخر اسفند و همچنین در تعطیلات نوروز تخفیفات زیادی روی محصولات خود زده، به این ترتیب اگر در این ماه ها به این شهر سفر کنید می توانید خیلی از محصولات ترک را با تخفیف های خوب خریداری کنید. کوش آداسی مراکز خرید زیادی دارد که با هر بودجه و سلیقه ای می توانید از میان آن ها انتخاب داشته باشید.

اگر به دنبال مرکز خرید ارزان در کوش آداسی هستید، پاساژ آکدوغان در ابتدای لیست مراکز خرید ارزان قیمت جای دارد. بیشتر فروشگاه های پاساژ آکدوغان پوشاک بوده، بنابراین اگر قصد خرید لباس قیمت مناسب را دارید، این مرکز خرید را از دست ندهید. ای وی ام، یکی دیگر از مرکز خریدهای کوش آداسی است که در کنار عرضه محصولات گران قیمت و برند، محصولات ارزان قیمت و مناسب نیز دارد. این مرکز خرید که دارای فروشگاه های پوشاک زنانه، لوازم آرایشی و زیورآلات است؛ یکی از مکان های مورد علاقه خانم هاست که از دیدن و خرید در فروشگاه های متعدد آن خسته نمی شوید.

جمع بندی

در طول این نوشتار به راهنمای سفر هوایی و زمینی به کوش آداسی، آب و هوا و هزینه سفر به این شهر و مناطق دیدنی کوش آداسی پرداختیم. انواع تور گردشگری از جمله تور کوش آداسی را می توانید از قسمت تور ترکیه در تورهای خارجی مشاهده و با بهترین قیمت خریداری کنید.

مقالات مرتبط

نکته های امنیتی در سفر به استانبول نکته های امنیتی در سفر به استانبول
راهنمای سفر به تایلند راهنمای سفر به تایلند
انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس
معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها
مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟ مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟
قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی
آشنایی با جزیره پنانگ آشنایی با جزیره پنانگ
معرفی شهر کوالالامپور معرفی شهر کوالالامپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348