بهترین هتل‌ های چین

بهترین هتل‌های چین

چین کشوری پهناور و عظیم در قاره آسیا به عنوان قطب اصلی تولید و صادرات در دنیا شناخته می شود. به علاوه این کشور وسیع و عظیم جاذبه های دیدنی و تاریخی بسیاری دارد که اغلب آنها معابد باستانی و منابع طبیعی هستند، شاید بتوان بهترین هتل‌های چین را هم در لیست جاذبه های این کشور قرار داد. 

سالانه افراد بسیاری با دریافت ویزای چین به این کشور سفر می کنند. جاذبه های گردشگری چین فراوان است که بهتر است برای دیدن آنها با راهنمای تور همراه باشید به همین جهت اخذ تور چین گزینه ای عالی برای سفر به این کشور و بازدید از جاهای دیدنی چین است.

یکی از مهمترین بخش در هر سفری رزرو هتل است. هتل ها و اقامتگاه‌های متعددی در چین وجود دارد که ممکن است انتخاب را برای شما دشوار کند. آشنایی و آگاهی از بهترین هتل‌های چین در داشتن سفری به یاد ماندنی و راحت بسیار مناسب است.

بهترین هتل‌های چین

فاصله تهران تا چین تقریبا طولانی است؛ چیزی حدود 7 ساعت! ازین رو اقامت در یک هتل مناسب با امکانات بی نظیر بعد از یک سفر نسبتا طولانی خستگی سفرتان را از بین می برد و می توانید ادامه سفر و بازدید از جاذبه های این کشور را با انرژی ادامه دهید.

هتل‌های چین در انواع و لول‌های مختلفی در شهرهای مختلف چین به خصوص پکن وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین هتل های چین می پردازیم.

هنگشان گاردن هتل 

هنگشان گاردن هتل – Hengshan Garden Hotel

هتل باغ هنگشان شانگهای هتلی 5 ستاره واقع در خیابان شانزلیزه است و در اطراف آن درختان چنار، کافه ها، بارها، مغازه ها، باغ ها و ویلاهای زیبای چینی واقع شده و باعث شده این هتل خاص و دلنشین شود.

در اطراف هتل همچنین مراکز خرید متنوع، مانند مرکز خرید بین المللی Xujiahui واقع شده است که از امتیازات موقعیت مکانی این هتل است.

با وجودی که عمر این هتل به بیش از 80 سال می رسد اما اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته و به هتلی لوکس تبدیل شده است.

در 22 طبقه این هتل 200 اتاق مجهز وجود دارد؛ به علاوه 4 رستوران و بار نیز در این هتل باغ پذیرای مهمانان است.

فضا و معماری هتل به گونه ای است که شمایل آپارتمان های سال 1930 را تداعی می کند. با وجودی که فضای قدیمی در هتل حس می شود اما مدرنیته نیز قابل لمس است و این ویژگی برجسته هتل هنگشان است.

یک مرکز تناسب اندام  و باشگاه ورزشی مجهز، باغی خوش منظره با آلاچیق های چوبی منظره ای زیبا رو به باغ را برای مهمانان فراهم کرده است.

اقامت در این باغ هتل خاطره ای به یاد ماندنی از سفر به چین را برای شما رقم می زند.

آدرس:  China, Shanghai, Xuhui District

گوته هتل هانگژو – Goethe Hotel Hangzhou

هتل 5 ستاره ای دیگر واقع در شهر هانگژو، با پذیرش 24 ساعته یکی از اقامتگاه های برتر در این شهر است. ترکیبی ایده‌آل از راحتی و آسایش در کنار محیطی لوکس و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی برای مسافران فراهم شده است. هتل گوته دارای امکاناتی مانند سونا و استخر و سالن بدنسازی است. رستوران های این هتل هم غذای آسیایی و هم بین المللی سرو می کنند.

پارکینگ رایگان، اتاق ماساژ، اتاق های لوکس با یخچال و مینی بار شارژ شده اقامتی بی مانند را در هانگژو رقم می زند.

آدرس: No. 19 West Lake Avenue, Shangcheng District, Hangzhou, Zhejiang, 310009, China

The Peninsula Beijing - بهترین هتل های چین

هتل پنینسولا پکن – The Peninsula Beijing

 The Peninsula Beijing پانزده دقیقه با ماشین تا شهر ممنوعه و میدان تیان آن من فاصله دارد. ایستگاه متروی دنگشیکو در فاصله 250 متری هتل واقع شده است و فرودگاه بین المللی پکن حدود 30 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد.

اتاق خواب ها در ابعاد متنوع در دسترس هستند و همگی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام‌های مجهز به وان با لوازم دوش و سشوار هستند. تمامی اتاق ها به تعداد نفرات دارای حوله و دمپایی است.

آدرس: 8 Goldfish Lane, Wangfujing, Dongcheng, 100006 Beijing, China

هتل گریت وال پکن –  The Great Wall Hotel Beijing

هتل گریت وال پکن یک هتل پنج ستاره واقع در این شهر است.  829 اتاق در انواع مختلف با خدمات متفاوت از مهمانان پذیرایی می کنند.

مجموعه‌ای از 4 فروشگاه غذا و سوغاتی، رستوران با منوی بین المللی و محلی و کافه با منوی صبحانه کامل اقامتی بی مانند را برای مسافران فراهم می کند.

از دیگر امکانات هتل باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام آفتاب، سونا، حمام بخار، مرکز تجاری 24 ساعته، سالن زیبایی، آژانس مسافرتی و غیره می باشد که به مسافران خدمات ارائه می دهد.

آدرس: No.10 East 3rd Ring North Road, Chaoyang District, Beijing 100025 China

فور پوینت بای شرایتون پکن – Four Points by Sheraton Beijing

Four Points By Sheraton Beijing  هتلی 4 ستاره واقع در نزدیکی مرکز خرید Golden Resources  است. این هتل لوکس که دارای استخر سرپوشیده، مرکز اسپا و مرکز تناسب اندام است اقامتی شیرین را برای مسافران فراهم می کند.

اتاق‌های این هتل عایق صدا هستند و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار شارژ شده، حمام اختصاصی، وان و وسایل بهداشتی هستند.

اتاق ماساژ، جکوزی و سالن زیبایی، پذیرش 24 ساعته، سالن زیبایی و بوفه چینی از امکانات این هتل است.

آدرس: Tower 1, No.25 Yuanda Road, Hai Dian, 100097 Beijing, China 

مقالات مرتبط

بهترین هتل های گرجستان بهترین هتل های گرجستان
جاذبه های گردشگری شهر گوانجو جاذبه های گردشگری شهر گوانجو
محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین
جاذبه های گردشگری پکن را بشناسیم جاذبه های گردشگری پکن را بشناسیم
بهترین مقاصد آسیایی در بهار بهترین مقاصد آسیایی در بهار
معروف ترین غذاهای ترکیه معروف ترین غذاهای ترکیه
بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد! بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد!
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348