محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین

محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین

هر ساله در کشور چین نمایشگاه‌های متعددی برگزار می‌شود. شهرهایی مانند گوانجو، شانگهای و هانگژو میزبان بیشترین نمایشگاه ها هستند. دریافت تورهای نمایشگاهی گزینه‌ای عالی برای حضور در این رویدادهاست. انواع صنایع و خدمات تولیدی و توزیعی در این نمایشگاه‌ها به ارائه محصولات و خدمات خود می پردازند. اگر قصد شرکت در نمایشگاه را چه به عنوان صاحب شغل و چه به عنوان بازدید کننده دارید باید ویزای چین دریافت کنید. با دریافت تورهای نمایشگاهی چین خدمات ویزا، هتل و پرواز را یکجا خواهید داشت. 

اطلاعات نمایشگاه‌ گوانجو چین

نمایشگاه صادرات و واردات چین که معمولاً به عنوان نمایشگاه کانتون فیر شناخته می شود یکی از بزرگ‌ترین رویدادها در تقویم تجارت جهانی است. این نمایشگاه برای اولین بار در سال 1975 در گوانجو چین برگزار شد. این رویداد سالانه یک پلتفرم بزرگ برای صادرات و واردات صنایع مختلف است. این نمایشگاه به ترتیب در بهار و پاییز برگزار می‌شود. این نمایشگاه احتمالاً در بزرگ‌ترین مرکز همایش در جهان با 12174000 فوت مربع (1131000 متر مربع) قرار خواهد گرفت و همچنین دارای بزرگ‌ترین سالن نمایشگاهی جهان به مساحت 1700000.5 فوت مربع (157935.21 متر مربع) است.

نمایشگاه گوانجو در 3 فار برگزار شده و در هر فاز صنایع مختلف امکان حضور و ارائه خدمات خود را دارند. 

محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین

تور نمایشگاهی گوانجو فاز 1

135 امین نمایشگاه گوانجو در بهار 1403 در این شهر چین برگزار می‌شود. زمان برگزاری این نمایشگاه از 27 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت است. فاز 1 این نمایشگاه محصولاتی نظیر محصولات الکترونیکی مصرفی، تجهیزات روشنایی، ماشین‌آلات عمومی و قطعات مکانیکی، ماشین‌آلات برقی، لوازم برقی خانگی، پردازش ماشین آلات، ماشین آلات الکترونیکی، محصولات الکترونیکی سخت‌افزار وابزار را در بر می‌گیرد. 

تور نمایشگاهی گوانجو فاز 2

فاز 2 این نمایشگاه در تایخ 4 اردیبهشت تا 8 این ماه خواهد بود. در این نمایشگاه محصولاتی نظیر ادوات تزیینات منزل، ظروف هنری و شیشه‌ای، محصولات باغبانی، ظروف آشپزخانه، ادوات بافندگی، تجهیزات حمام، مبلمان، سرامیک‌های هنری و همچنین ساعت به نمایش گذاشته می‌شوند. برای استفاده مفید از این نمایشگاه عظیم و جذاب می‌توانید هر چه زودتر برای رزرو و اخذ ویزای چین اقدام بفرمایید.

تور نمایشگاهی گوانجو فاز 3

تاریخ برگزاری فاز 3 این نمایشگاه بزرگ از روز 12 اردیبهشت تا 16 این ماه است. اقلامی که قرار است به نمایش گذاشته شوند شامل محصولات مراقبت شخصی، پوشاک مردانه و زنانه، لوازم آرایشی، لباس کودکان، لوازم اداری، محصولات نوزادی و بارداری، محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی، لوازم سفر و همچنین مواد اولیه نساجی و پارچه است. 

تور نمایشگاهی گوانجو فاز 3

نمایشگاه بین‌المللی صنعت بهاره گوانجو

نمایشگاه بین‌المللی صنعت بهاره چین گوانجو می‌تواند از محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین باشد. این نمایشگاه در درجه اول با انواع محصولات فنری، مواد فنری، ماشین‌آلات شکل دهی سیم، تجهیزات و لوازم جانبی فنر، ابزار تست فنر سر و کار دارد. نمایشگاه بین‌المللی صنعت بهار گوانجو یک رویداد بسیار معروف است که هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. تعداد غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در این رویداد به سرعت در حال افزایش است. غرفه داران عمدتاً تجهیزات پیشرفته و آخرین فناوری‌ها را در مورد محصولات و مواد فنری و سیمی ارائه می‌دهند. این رویداد زمینه بسیار سودآوری برای شرکت کنندگان برای گسترش تجارت خود است.

زمان برگزاری این نمایشگاه از 22 اردیبهشت تا 24 این ماه خواهد بود. همچنین ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 9:30 صبح تا 4:30 بعد ازظهر است.

تور نمایشگاهی چاینا پلاس شانگهای  

همراه با رشد صنایع پلاستیک و لاستیک چین، برای بیش از 40 سال، چاینا پلاس تبدیل به یک پلتفرم تجاری برجسته برای این صنایع شده است و همچنین تا حد زیادی به توسعه پر رونق آنها کمک کرده است. در حال حاضر، چاینا پلاس پیشروترین نمایشگاه تجاری پلاستیک و لاستیک در جهان است.

همچنین به طور گسترده به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نمایشگاه‌ها در جهان شناخته می‌شود. این نمایشگاه همچنین به مرکزی برای منبع یابی، مبادلات فناوری و شبکه‌های سطح بالا تبدیل شده و در عین حال راه حل‌های نوآورانه و عملی و آخرین ترندهای بازار جهانی را ارائه می‌دهد.

تور نمایشگاهی چاینا پلاس شانگهای  

زمان برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس شانگهای  

زمان برگزاری این نمایشگاه عظیم از تاریخ 4 الی 7 اردیبهشت سال 1403 خواهد بود. مکان این نمایشگاه هم در مرکز همایش‌های ملی شانگهای است. اسپانسر این نمایشگاه اتحادیه اروپا برای تولید کنندگان ماشین آلات پلاستیک و لاستیک (EUROMAP) است. ساعت بازدید از نمایشگاه هم از ساعت 9:30 صبح تا 17:30 بعدازظهر است.

نمایشگاه IE EXPO شانگهای در لیست محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین 

نمایشگاه IE Expo چین هم از محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین است که نمایشگاهی تجاری برای فناوری‌های زیست محیطی در آسیا است. IE Expo، پس از نمایشگاه IFAT مونیخ در آلمان شناخته شده ترین نمایشگاه در دنیا است. 

نمایشگاه IE چین در سال 2023 بزرگ‌ترین جلسه از زمان آغاز آن بوده است. این نمایشگاه سه روزه، 2407 غرفه دار از 24 کشور و منطقه را به خود جذب کرد. در مرکز نمایشگاه بین‌المللی جدید شانگهای که در آن IE expo China 2023 میزبانی شد، تمام 17 سالن نمایشگاهی آن برای اولین بار افتتاح شد و مساحت نمایشگاه را به 196000 متر مربع رساند.

این رویداد راه حلی برای کاهش آلودگی و کاهش کربن و همچنین محصولات علمی و فناوری پیشرفته در زنجیره کامل صنعت را که شامل تصفیه آب و فاضلاب، تامین و زهکشی آب، تصفیه و دفع زباله‌های جامد، تصفیه هوا، آلودگی هوا می‌شود را به نمایش گذاشت.

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه IE چین از 30 فروردین تا 1 اردیبهشت سال 1403 در مرکز نمایشگاه بین‌المللی جدید شانگهای (SNIEC) برگزار می‌شود. انتظار می‌رود که این نمایشگاه بیش از 2500 غرفه‌دار و 100000 بازدیدکننده صنعت را در فضای نمایشگاهی به وسعت 200000 متر مربع جذب کند. نمایشگاه IE چین تمام بازارهای با پتانسیل بالا در حوزه محیط زیست را مانند تصفیه آب و فاضلاب، مدیریت پسماند و همچنین کنترل آلودگی هوا و تصفیه هوا را پوشش خواهد داد.

نمایشگاه IE EXPO شانگهای

محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین |نمایشگاه بین‌المللی اینترنت شانگهای

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینترنت IOTE 2023 شانگهای از 28 اردیبهشت تا 30 ام این ماه در سالن 2 نمایشگاه و مرکز همایش جهانی اکسپو شانگهای برگزار می‌شود. این زنجیره صنعتی بیش از 700 غرفه‌دار از سراسر جهان، 50000 ادغام‌کننده حرفه‌ای و کاربران نهایی از حوزه‌های صنعت، لجستیک، زیرساخت، شهرسازی هوشمند و خرده‌فروشی هوشمند را گرد هم می‌آورد تا از نمایشگاه بازدید کنند. این نمایشگاه در حوزه مخابرات، آی تی و تکنولوژی و هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. زمان بازدید این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد ازظهر است.

چه کسانی از تورهای نمایشگاهی چین بازدید می‌کنند؟

به طور کلی بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است. 

تولیدکنندگان انواع محصولات، مالکان کارخانه‌جات، افراد فعال در زمینه ساختمان سازی، فعالان عرصه خودروسازی، نمایندگان شرکت‌ها، توزیع کنندگان، سازمان‌های خدمات رسانی صنایع و حتی افراد عادی می توانند در نمایشگاه ها شرکت کنند. 

قابل ذکر است که برای حضور در نمایشگاه باید دعوتنامه داشته باشید. ارائه دعوتنامه تجاری برای دریافت ویزای چین از ضروریات است. 

جمع بندی 

به طور کلی شرکت در محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین فرصت مناسبی برا پیشروی اهداف افرادی است که در زمینه‌های واردات و صادرات فعال هستند. نمایشگاه‌های چین از مهم‌ترین رویدادهای تجاری در سراسر جهان محسوب می‌شوند. این نمایشگاه‌ها شامل محصولات پیشرفته، سازماندهی دقیق و وجود تمام استانداردهایی است که در بالا به آنها اشاره کرده‌ایم و شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی زیادی در آنها شرکت می‌کنند که می‌توانند به افراد علاقه‌مند در صنعت‌های مختلف کمک بسیار شایانی بکنند.

مقالات مرتبط

بلیط چارتری چیست بلیط چارتری چیست
بهترین هتل های گرجستان بهترین هتل های گرجستان
جاذبه های گردشگری شهر گوانجو جاذبه های گردشگری شهر گوانجو
جاذبه های گردشگری پکن را بشناسیم جاذبه های گردشگری پکن را بشناسیم
بهترین مقاصد آسیایی در بهار بهترین مقاصد آسیایی در بهار
معروف ترین غذاهای ترکیه معروف ترین غذاهای ترکیه
بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد! بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد!
بهترین هتل‌ های چین بهترین هتل‌ های چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348