بهترین مقاصد آسیایی در بهار

شاید برای شما هم این سوال مطرح شود که بهترین مقاصد آسیایی در بهار کدام است؟ فصول بهار و تابستان بهترین زمان برای بازدید از مناظر باشکوه آسیا است. در این ماه‌ها مسافران به راحتی می‌توانند در قاره آسیا با رزرو هتل از جاذبه‌های گردشگری لذت ببرند و اوقات خوشی را با خانواده خود داشته باشند.

انتخاب یک مقصد برای بازدید از آسیا در  فصل بهار  می‌تواند دشوار باشد، زیرا گزینه‌های بی‌نظیر زیادی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به محبوب‌ترین شهرهای آسیا بپردازیم. این شهرها با آب و هوای عالی و جاذبه‌های فراوان، سفرهای خیره‌کننده‌ای را برای شما رقم خواهند زد.

پاتایا | بهترین مقاصد آسیایی در بهار 

برای بازدید از سواحل فوق‌العاده در امتداد خلیج تایلند، پاتایا یکی از بهترین مقاصد برای سفر است. ساحل جامتین پاتایا، منطقه‌ای مفرح و شاد برای ورزش‌های آبی و ماساژ‌های ساحلی است. پاتایا شهر گناه به دلیل قرارگیری در ساحل شرقی خلیج تایلند، سواحل آفتابی و غذاهای دریایی لذیذش به هاوایی شرق معروف است.

ورزش‌های آبی مانند اسکی روی آب، پاراسلینگ و غواصی همگی از جاذبه‌های رایج پاتایا هستند که هر بازدیدکننده‌ای باید آن‌ها را تجربه کند. شما می‌توانید به راحتی با دریافت ویزای تایلند این تجربه را به خود هدیه دهید.

بهترین مقاصد آسیایی در بهار

دبی، شهر شگفتی‌های مدرن

اگر به زمانی ایده‌آل برای گشت و گذار در دبی فکر می‌کنید، باید گفت که فصل بهار بهترین انتخاب است. در این زمان، آب و هوای بهار معتدل و گرم است. بسیاری از جشن‌های فرهنگی پر جنب و جوش، فعالیت‌های هیجان‌انگیز و جاذبه‌های شگفت‌انگیز دبی در فصل بهار و تور دبی برگزار می‌شود. چه برای اولین بار بخواهید از دبی بازدید کنید و چه از علاقه‌مندان قدیمی دبی باشید، این شهر همیشه جاذبه‌های جدیدی برای رونمایی دارد. بنابراین چمدان خود را ببندید و با دریافت ویزای دبی برای لذت بردن از جادوی بهار در دبی آماده شوید.

استانبول، شهری غرق در تاریخ

بهار معتدل استانبول بهترین زمان برای لذت بردن و قدم زدن در خیابان‌های جذاب این شهر است. شهر بزرگ استانبول با جمعیتی حدود ۱۶ میلیون نفر، مکانی منحصر به فرد در جهان است. تنوع محله‌های این شهر بسیار بالا است. بنابراین هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از استانبول لذت ببرد.

با آغاز فصل بهار ، پارک‌های سرسبز و پر از گل استانبول به یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری دنیا تبدیل می‌شود. رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری با فضای باز وجود دارد که به شما امکان لذت بردن از غذا در هوای بی‌نظیر استانبول را می‌دهد. همچنین فرهنگ و تاریخ غنی، این شهر را به بهترین منطقه برای محله‌گردی تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید خاطره شگفت‌انگیزی برای خود و خانواده‌تان ایجاد کنید، از دریافت تور استانبول و سفر به این شهر زیبا غافل نشوید.

نانجینگ، شهر زیبایی‌های خیره‌کننده

نانجینگ، مرکز استان جیانگسو در کشور چین شهری بی‌نظیر برای سفر در همه فصل‌های سال است. این شهر با فضای سبز زیبا، غذاهای افسانه‌ای، تاریخ و فرهنگ غنی و مردم مهربان، بازدیدکنندگان را مجذوب خودش می‌کند. مارس و آوریل ماه‌های مناسبی برای تجربه سفر به نانجینگ هستند. بزرگ‌ترین جشنواره این شهر به نام چینگ مینگ در  اوایل آوریل برگزار می‌شود و شما می‌توانید علاوه بر لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت در این ماه، در جشن شرکت کنید.

اگر تا کنون به این شهر سفر نکردید دریافت تور چین بهترین گزینه برای سفر به این شهر است.

بهترین مقاصد آسیایی در بهار | سئول 

سئول به عنوان پایتخت کره جنوبی گردشگران زیادی را در طول سال برای دیدار از زندگی پر جنب و جوش، تاریخ جالب، غذاهای خوشمزه و خرید بی‌وقفه جذب می‌کند. فصل بهار زمان دلپذیری برای بازدید از این شهر است، زیرا هوا خنک‌تر است و نسبت به فصول دیگر کم‌تر باران می‌بارد.


بهترین مقاصد آسیایی در بهار

یکی از بهترین فعالیت‌هایی که می‌توان در فصل بهار در این شهر انجام داد، بازدید از شکوفه‌های گیلاس در اواخر ماه مارس تا اوایل آوریل است. این منظره یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردگشگری در جهان است، زیرا شهر پر از شکوفه‌های سفید و صورتی می‌شود. همچنین شما می‌توانید به راحتی از وسایل نقلیه این شهر استفاده کنید و برای کاوش از تاریخ و فرهنگ این شهر از معابد و هنرهای خیابانی دیدن کنید.

تایپه، پایتخت پرجنب و جوش تایوان

اگر به دنبال بهترین مقاصد آسیایی در بهار هستید از شهر تایپه در تایوان غافل نشوید. ماه مارس بهترین زمان برای سفر به تایپه است. میانگین دما در این زمان بین ۱۵ تا ۲۲ درجه سانتی گراد است. بنابراین آب و هوا مطبوع است و رطوبت اذیت‌کننده تابستان هنوز شروع نشده است.

همچنین باید اشاره کرد که این ماه برای مسافران گل‌دوست بسیار لذت‌بخش است. چندین جشنواره گل در ماه مارس برگزار می‌شود که یکی از معروف‌ترین آن‌ها آزالیا است. شما می‌توانید علاوه بر بازدید از جشنواره‌های گل، از  چشمه‌های آب گرم نیز لذت ببرید. در این زمان از سال به خاطر هوای خنک، تجربه دلپذیری از چشمه‌های آب گرم تایپه خواهید داشت. به بیتو بروید تا در استخرهای حرارتی بخار آب آن غوطه ور شوید. علاوه بر آن می‌توانید یک هتل مجلل که دارای چشمه آب گرم است رزرو کنید تا استراحت کنید.

جزیره کان دائو، جواهر پنهان ویتنام

جزایر کان دائو یکی از مکان‌های دیدنی ویتنام است. این جزیره در جنوب شرقی ویتنام واقع شده است که به خاطر سواحل شنی سفید و دریای بسیار تمیز معروف شده است. اغلب در فصل بهار هوا گرم است و شما می‌توانید در کنار ساحل از آفتاب و منظره بی‌نظیر لذت ببرید.

از آن جایی که آب بسیار تمیز و شفاف است، احتمالا زمان زیادی را در سواحل می‌گذرانید. صخره‌های این جزیره پر از مرجان و رنگارنگ است. بنابراین بازدید از این منطقه می‌تواند خاطره خوشی را برای شما به ارمغان آورد. علاوه بر فعالیت‌های آبی، بازدید از پارک ملی کان دائو بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بهترین مقاصد آسیایی در بهار

لاپاز، شهری بر فراز ابرها

لاپاز یک شهر روستایی در استان آبرا در شمال فیلیپین است. این شهر از ۱۲ روستا با جمعیت ۱۷۰۰۰ نفر و در مساحت ۵۱ کلیومتر مربع تشکیل شده است. فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، بازدید از  آبشار  و کوهنوردی محبوبیت زیادی در بین بازدیدکنندگان دارد.

شما می‌توانید از مراکز صنایع دستی زیادی دیدن کنید و پارچه‌های سنتی، تجهیزات ماهیگیری و سوغاتی‌ خریداری کنید. برای کسانی که به تاریخ علاقه دارند، چندین کلیسا در این منطقه وجود دارد که بسیار چشم‌نواز و زیبا هستند.

پنانگ، بهشت جزیره مالزی

پنانگ که یکی از شهرهای مالزی است که به علت جاذبه‌های گردشگری فراوان به یکی از محبوب‌ترین مناطق برای سفر تبدیل شده است. دوست‌داران تاریخ و فرهنگ می‌توانند مکان‌های زیادی برای لذت بردن در پنانگ پیدا کنند. با این وجود باید اشاره کرد که حتی در خارج از شهر و در جزیره پنانگ، فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن در فضای باز وجود دارد.

بهتر است اولین انتخاب شما برای بازدید تپه پنانگ باشد. ممکن است در بهار، این جزیره کمی گرم باشد. به همین خاطر در این شرایط بهتر است با فونیکولار  بالا بروید و سپس در مسیرهای دلپذیر در سراشیبی پیاده‌روی کنید. اگر ترجیح می‌دهید که نزدیک آب باشید، پنانگ سواحل مختلفی دارد که با دیدن کردن از آن‌ها می‌توانید از آفتاب دلنشین این منطقه لذت ببرید. دریافت تور مالزی انتخابی عالی برای بازدید از پنانگ است. 

کشمیر ، سرزمین دره‌های دلربا

کشمیر در شمال هند واقع شده است و یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی هند است. کشمیر به علت مناطق کوهستانی هیمالیا و دریاچه آبی خیره‌کننده‌اش به بهشت روی زمین نیز معروف است. برای بازدید از زیباترین مناطق کشمیر، باید در فصل بهار به این شهر سفر کنید.

معمولا پس از زمستان‌های سخت و طولانی، طبیعت این شهر با چمنزارهای سبز و شکوفه‌های فراوان جان می‌گیرد. در این فصل به خاطر هوای گرم و مطبوع قایقرانی در میان دریاچه زیبا کشمیر بسیار لذت‌بخش است. همچنین می‌توانید سوار گوندولا شوید و از کنار مناظر مسحورکننده‌ از کوه‌های پوشیده از برف هیمالیا عبور کنید.

کشمیر ، سرزمین دره‌های دلربا

الا، مخفیگاه سریلانکا

الا شهری است که در کو‌ه‌های زیبای سریلانکا احاطه شده است. در این شهر مزارع چای و آبشارهای جوشان وجود دارد. تمام این ویژگی‌ها، این شهر را به یکی از دیدنی‌ترین مقاصد کشور سریلانکا تبدیل کرده است.

برخی از خوشمزه‌ترین غذاهای سریلانکا در رستوران‌های الا سرو می‌شود. در حالی که آب و هوا در الا در تمام طول سال خوب است، در بهار، درجه حرارت می تواند در طول روز افزایش یابد. بنابراین بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، شیرجه زدن در استخر آبشار  راوانا است.

جمع بندی بهترین مقاصد آسیایی در بهار 

ممکن است انتخاب مقاصد بهاری در آسیا دشوار به نظر برسد. با این حال با در نظر گرفتن جاذبه‌های گردشگری و آب و هوای مطبوع می‌توان یک شهر را به عنوان مقصد ایده‌آل در نظر گرفت. همچنین انتخاب نهایی این مقصد به علاقه و بودجه شما نیز بستگی دارد. با کمی تحقیق و بررسی، می‌توانید سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان در فصل بهار به ارمغان آورید.

مقالات مرتبط

بلیط چارتری چیست بلیط چارتری چیست
بهترین هتل های گرجستان بهترین هتل های گرجستان
جاذبه های گردشگری شهر گوانجو جاذبه های گردشگری شهر گوانجو
محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی چین
جاذبه های گردشگری پکن را بشناسیم جاذبه های گردشگری پکن را بشناسیم
معروف ترین غذاهای ترکیه معروف ترین غذاهای ترکیه
بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد! بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد!
بهترین هتل‌ های چین بهترین هتل‌ های چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348