لوکس ترین هتل های دنیا

یکی از بخش های مهم هر سفری اقامتگاه و هتل است. آشنایی با هتل و یا محل اقامت پیش از دریافت تور می تواند پیشاپیش شما را با شرایط سفر آشنا کند. اگر اهل سفرهای لاکچری هستید آشنایی با لوکس ترین هتل های دنیا می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. از هتل های ساحلی گرفته تا هتل هایی که در دل مراکز شهر واقع شده اند هر  کدام به نوبه خود می تواند در این لیست قرار گیرد.

آشنایی با لوکس ترین هتل های دنیا در سال ۲۰۲۴

اگر قصد اقامت در هتل های فوق لوکس را دارید شناخت لوکس ترین هتل های دنیا پیش از آغاز سفر می تواند در برآورد هزینه های سفر به شما کمک کند. البته که در هر کشوری  تعدادی هتل سرآمد و نام آشنا وجود دارد. تعدادی از برترین هتل های دنیا را در این نوشته می خوانید. 

لوکس ترین هتل های دنیا

هتل Four Seasons Resort Bali – اندونزی

این اقامتکاه چهار فصل جایی در میان کوه های سرسبز و آب های نیلگون خلیج جیمباران واقع شده است. اقامتگاه دارای اتاق های متنوعی می باشد که هر کدام سنت و دکوراسیون شرقی را به خوبی به تصویر می کشد. اثاثیه ویلاها چوبی و مدرن هستند و به گونه ای مجلل در ریزورت ها قرار داده شده  اند. امکانات آب گرم  و استخر به منظور درمان و یا سرگرمی در این اقامتگاه وجود دارد. دریافت تور بالی بهترین پیشنهاد برای گذراندن تعطیلات در این اقامتگاه است.

هتل Hotel De L’Europe – هلند

یکی از نمادی ترین هتل های آمستردام هتل De L’Europe است که در سواحل رودخانه آمستل واقع شده است. این هتل که در سال ۱۸۹۶ در مرکز اصلی شهر ساخته شده تا کنون میزبان افراد مشهور بسیاری بوده است. هتل علاوه بر اینکه اقامتگاه بی نظیری است در طول سال میزبان رویدادها و جشنواره های بسیاری نیز می باشد. اتاق های هتل دارای دیزانی کلاسیک از برترین برندهای دنیا هستند و اتاق ها در  متراژهای مختلف و با امکانات گوناگونی ساخته شده اند.

کاخ تایتانیک مردان ترکیه

هتل تایتانیک مردان پالاس – Titanic Mardan Palace اقامتگاهی با امکانات عالی در منطقه لارا در آنتالیا، ترکیه است. این هتل که هزینه ساخت آن حدود 1.4 میلیارد دلار برآورد شده است به خاطر کف‌های مرمر ایتالیایی مجلل و برخی وسایل که اجزای آن از طلا ساخته شده است بسیار معروف و دیدنیست.

۳۰ رستوران، بار، لابی و یک ساحل خصوصی با ماسه های سفید از ویژگی های منحصر به فرد این هتل است. ۵۶۰ اتاق و سوئیت یک تخته، دوتخته و کینگ اقامتی بی نظیر را برای مهمانان فراهم میکند.

شروع قیمت برای اقامت در این هتل از شبی ۴۰۰ یورو آغاز می شود و بسته به امکانات اتاق این میزان متغیر است. امکانات هتل فوق العاده لوکس است به طوری که چندین استخر و سونا و جکوزی و حتی اتاق سینما در این هتل قرار دارد. دریافت تور ترکیه و سفر به این کاخ بهترین تجربه تابستانی شما خواهد بود. 

کاخ تایتانیک مردان ترکیه

برج العرب دبی

برج العرب جمیرا  هتلی هفت ستاره و هفتمین هتل بلند جهان است. این بنا که به شکل یک بادبان عربی طراحی شده است دارای یک تراس با استخری بزرگ و ساحلی مصنوعی است. تا مدتها برج العرب تنها هتل ۷ ستاره دنیا بود اما بعد از آن چندین هتل ۷ ستاره دیگر هم ساخته شد.

هتل برج العرب با دارا بودن یک آتریوم به ارتفاع ۱۸۰ متر، بزرگترین سقف کریستالی سواروسکی جهان است. بر روی بلندترین طبقه برج یک سکوی هلیکوپتر ساخته شده است. فضای داخلی این سکو با مساحت ۱۸۰۰ کیلومترمربع با طلای ۲۴ عیار تزئین شده است. مهمانان این هتل از امکانات ویژه ای از جمله پیشخدمت شخصی، ماشین های رولز رویس با راننده، اسپا و منوی محلی و بین المللی لذت ببرند.

ساختمان این هتل ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی بنا شده‌ است. مساحت کوچک‌ترین اتاق این هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع است. شگفت انگیزترین ویژگی این هتل وجود هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا است. کرایه کوچک‌ترین اتاق این هتل برای هر شب ۶ هزار درهم است. بسته به قیمت تور دبی و مدت اقامت شما در این شهر هزینه های سفر می توان متفاوت باشد. 

کاخ دریاچه تاج ، هند

یکی از معروف ترین هتل های شناور، کاخ دریاچه تاج Taj Lake Palace, India است که در هند واقع شده است و تاریخ درخشانی دارد. این ملک توسط شاهزاده ماهارانا جاگات سینگ سفارش داده شد و در سال ۱۷۴۶ ساخت آن تکمیل شد.

هتل قصر دریاچه تاج که در فیلم اختاپوسی جیمز باند بیشتر از قبل نزد مردم دنیا شناخته شد، موقعیتی باورنکردنی در دریاچه پیچولا در اودایپور دارد. ۶۵ اتاق و ۱۸ سوئیت بزرگ به همراه ۴ رستوران در این عمارت ساخته شد که اقامتی شاهانه را برای شما به ارمغان می آورد.

در این هتل انواع درمان های هندی و سنتی برای مهمان ها در نظر گرفته شده است. قایق های هتل مهمانان هتل را در محوطه کاخ و در دریاچه تاج جابه جا می کنند.

The Plaza New York, USA

پلازا نیویورک، ایالات متحده آمریکا

پلازا نیویورک هم در لیست لوکس ترین هتل های دنیا قرار دارد. هتل پنج ستاره پلازا واقع در شهر نیویورک و خیابان پنجم و سنترال پارک جنوبی به سبک یک قلعه رنسانس فرانسوی طراحی شده و در طول سال ها پذیرای افراد مشهور بسیاری بوده است.

لذت نوشیدن یک چای عصرگاهی را در پالم کورت پلازا فرصت بی نظیری است که برای هر فردی پیش نمی آید. یکی از ویژگی های این هتل وجود اسپا در طبقه چهارم این هتل است.

سوئیت های رویال این هتل سه خوابه هستند و دارای تمامی امکانات رفاهی برای یک اقامت به یادماندنی هستند. امکاناتی مانند کتابخانه، آشپزخانه، اتاق نشیمن با پیانو، اتاق غذاخوری برای ۱۲ مهمان، اتاق تناسب اندام و ماساژ برای مهمان ها تدارک دیده شده است.

کاخ امارات، ابوظبی

کاخ امارات در ابوظبی که بخشی از گروه هتل‌های ماندارین شرقی است، به دلیل فضای داخلی مجلل و خدمات بی مانند خود در جهان شناخته شده است. گفته می شود بیش از 3 میلیارد دلار برای ساخت این ملک هزینه شده و بیش از ۱۰۰۰ لوستر کریستال سواروسکی در این عمارت نصب شده است.

۳۹۴ اتاق مهمان و سوئیت و همچنین ۴۰ اتاق کنفرانس و جلسه در این کاخ وجود دارد. ویژه ترین اتاق این کاخ سوئیت سه خوابه Palace است که دارای اتاق ناهار خوری و تراس خصوصی بزرگ است. این قصر که در یک خلیج طبیعی با ماسه های شنی سفید ساخته شده است دارای اسکله ای خصوصی و ۱۰۰ هکتار باغ خصوصی است.

مقالات مرتبط

شرایط سفر به حوزه شینگن شرایط سفر به حوزه شینگن
با معروف‌ترین هتل‌های عمان آشنا شوید با معروف‌ترین هتل‌های عمان آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348