شیشلیک گل سرسبد غذاهای مشهد

شیشلیک

مشهد شهر بارگاه امام هشتم شیعیان و قطب گردشگری ایران است. مشهد دیدنی ها و جذابیت های زیادی علاوه بر جنبه ی مذهبی خود دارد. شهر علاوه بر ساکنان و جمعیت خود شهر، همیشه پذیرای سیل مسافران است. از مهمترین جذابیت های شهر مشهد برای همه ی اهالی و مسافران، غذاهای مشهد است. مشهد شهری متنوع با تنوع غذایی بالا و بسیار جذاب است. شیشلیک گل سرسبد غذاهای مشهد است. شیشلیک برند غذای مشهد و معروفترین غذای این شهر است.
تور مشهد از سفرهایی است که باید از قبل برایش برنامه ریزی کنید تا وقت کافی داشته باشید. آژانس قصرشیرین شما را به تور مشهد و صرف خوشمزه ترین شیشلیک مشهد، دعوت می کند.

دسترسی سریع به عناوین مقاله…

همه چیز درباره ی شیشلیک

واژه ی شیش در زبان ترکی به معنای سیخ و شیشلیک به معنای کباب سیخی است. شیشلیک از خوشمزه‌ ترین غذاهای شهر مشهد و منطقه ی شاندیز است. شیشلیک اغلب با گوشت دنده گوسفندی و روی حرارت مستقیم آتش تهیه می‌شود. این غذا طرفداران بسیاری بین ایرانی‌ها دارد. شیشلیک بجز ایران در کشورهای دیگر نیز طرفدارانی دارد. بعنوان مثال در ترکیه، اروپای مرکزی و مغولستان هم از غذاهای محبوب است.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما تعدادی از رستورانهایی که بهترین شیشلیک های مشهد را سرو می کنند، معرفی می کنیم.

بهترین مراکز خرید مشهد

رستوران معین درباری مشهد

معین-درباری
شیشلیک رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد، رستورانی قدیمی با حدود یک قرن سابقه است. حاج اصغر درباری بنیان گذار این رستوران از دوره ی قاجار فعالیت خود را آغاز کرد. این قدمت و اصالت خود گویای همه چیز درباره ی این رستوران می باشد. رستوران معین درباری مشهد با محیط و طراحی خاص رستوران که غرق گل است فضایی سنتی و دلنشین دارد. معین درباری رستورانی لوکس و اصیل با غذاهایی سنتی است. کباب های این رستوران و مخصوصا شیشلیک آن محبوبیت و شهرت بسیاری دارد. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک های مشهد را تهیه می کند. اکثر اوقات ظرفیت این رستوران تکمیل است. بهتر است از قبل جا رزرو کنید. قصرشیرین از شما دعوت می کند، در تور مشهد حتما شیشلیک بی نظیر این رستوران را امتحان کنید.

طعم خوش غذاهای اصیل ایرانی در نصف‌جهان

 

رستوران ارم شاندیز

ارم-شاندیز
شیشلیک رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز یکی دیگر از رستورانهای قدیمی شهر مشهد است. این رستوران در سال 1362 تاسیس گردیده است. ارم شاندیز مقصد طرفداران انواع کباب است. اکثر مشتریان این رستوران برای خوردن کباب، شیشلیک ارم شاندیز را انتخاب می کنند. این رستوران دارای 3 بخش مجزای سنتی و سالن VIP و فضای باز است. یکی از ویژگی های این رستوران مخلفات رایگان کنار غذا است. شیشلیک این رستوران را می توانید با ماست، سالاد، نوشیدنی و سایر سبزیجات سفارش دهید، اما شما فقط بهای شیشلیک را می پردازید. این رستوران یک پیشنهاد ویژه برای طرفداران شیشلیک در تور مشهد است.

 

رستوران پدیده ی شاندیز مشهد

پدیده-شاندیز
شیشلیک رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز مشهد بزرگترین رستوران مشهد است. علاوه بر منوی متنوع، محیطی وسیع و بسیار بزرگ دارد. پدیده ی شاندیز مشهد امکاناتی منحصر به فرد مانند باغ پرندگان و رستوران تابستانی، رستوران بین الملللی، دارد. گشت و گذار در فضای باغ پرندگان از تفریحات فراموش نشدنی در این رستوران است. به عقیده ی بسیاری، این رستوران بهترین و خوشمزه ترین شیشلیک مشهد را درست می کند. غذاهای این رستوران عطر و طعمی بی نظیر دارند. و تزیین غذا دراین رستوران بسیار چشم نواز است. یکی دیگر از ویژگی های این رستوران، کارکنان حرفه ای و آموزش دیده ی آن می باشد. آنها خوب می دانند که با مسافران تور مشهد و اهالی شهر چگونه باید رفتار کنند تا بهترین لحظات را برایشان رقم بزنند.

 

رستوران حسین شیشلیکی

حسین-شیشلیکی
شیشلیک رستوران حسین شیشلیکی

رستوران حسین شیشلیکی از رستورانهای قدیمی مشهد است. یکی از دلایل شهرت این رستوران استفاده از مواد اولیه ی بسیار مرغوب است. رستوران حسین شیشلیکی مشتریان پروپا قرصی دارد. این رستوران با کیفیت غذایی بالا، سرویس دهی خوب و فضای دلچسب، مشتریان فراوانی جذب کرده است. حجم غذایی که در این رستوران سرو می شود بسیار زیاد است. یک پرس غذای حسین شیشلیکی برای 2 نفر هم کافی است. با یک کلیک و به صورت آنلاین می توانید با خرید تور مشهد در این رستوران مهمان شوید.

 

رستوران شایان شاندیز

شایان-شاندیز
شیشلیک رستوران شایان شاندیز

رستوران شایان شاندیز یکی از بهترین رستورانهای مشهد است. اینجا رستورانی معروف و پاتوق شیشلیک خورها است. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک های مشهد را برای شما پخت می کند. خاطره ی خوش و مزه ی شیشلیک این رستوران یکی از بهترین تجربه های شما خواهد بود. اگر می خواهید خیالتان راحت باشد قبلا میز خود را رزرو کنید. با خرید تور مشهد لحظات نابی در این شهر در انتظار شماست.

آژانس هواپیمایی قصرشیرین ، تور مشهد را با طعم شیشیلک، به شما تقدیم می کند.

 

مقالات مرتبط

معروف ترین غذاهای ترکیه معروف ترین غذاهای ترکیه
بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد! بعد از خواندن عجایب کشور چین ، دیگر آن آدم سابق نخواهید شد!
بهترین هتل‌ های چین بهترین هتل‌ های چین
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
راحت ترین کشور برای ویزای شینگن 2024 راحت ترین کشور برای ویزای شینگن 2024
شب یلدا،‌ خیر مقدم به زمستان شب یلدا،‌ خیر مقدم به زمستان
راهنمای سفر به اسپانیا راهنمای سفر به اسپانیا
 معرفی کلانشهر شانگهای  معرفی کلانشهر شانگهای

1 دیدگاه برای ”شیشلیک گل سرسبد غذاهای مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *