پرواز مستقیم تهران به آلمان

پرواز مستقیم تهران به آلمان

پرواز تهران به فرانکفورت

پرواز تهران به هامبورگ

پرواز تهران به برلین

آلمان، یکی از کشورهای زیبا در اروپاست که در مرکز این قاره قرار دارد. هر سال تعداد زیادی ایرانی برای تحصیل، کار و تفریح به این کشور سفر می‌کنند. بیشتر مسافران ایرانی برای سفر به آلمان، پرواز مستقیم از شهر تهران به یکی از شهرهای آلمان مانند فرانکفورت را انتخاب می‌کنند. در این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه جستجوی بلیط پرواز مستقیم تهران به آلمان، در سایت آژانس هواپیمایی قصر شیرین آشنا شوید.

نحوه جستجوی پرواز مستقیم تهران به آلمان در دسکتاپ

برای جستجوی بلیط هر پروازی از مبدا به مقصد مورد نظرتان ابتدا باید وارد سایت اینترنتی آژانس هواپیمایی قصر شیرین بشوید. برای جستجوی پرواز مستقیم از تهران به یکی از شهرهای آلمان نیز ابتدا باید وارد سایت آژانس قصر شیرین بشوید. سپس، در صفحه جستجو ابتدا در باکس مبدا، شهر مبدا سفرتان یعنی تهران را انتخاب بکنید. بعد در باکس مقصد، مقصد سفرتان در آلمان را بنویسید و کلید جستجو را بزنید. بعد از فشردن کلید جستجو، همه پروازها از مبدا تهران به مقصد مورد نظرتان شامل پروازهای مستقیم و غیرمستقیم در صفحه دسکتاپ برای شما ظاهر می‌شوند.

حالا برای اینکه فقط پروازهای مستقیم از تهران به شهر مورد نظر خود در آلمان برای‌تان در صفحه دسکتاب ظاهر بشوند، در منوی سمت راست روی کلمه تعداد توقف کلیک کنید؛ سپس گزینه بدون توقف را انتخاب کنید تا پروازهای مستقیم از تهران به آلمان ظاهر شوند.

نحوه جستجو در موبایل

برای جستجوی پرواز مستقیم تهران به آلمان با استفاده از موبایل نیز باید ابتدا وارد سایت اینترنتی آژانس هواپیمایی قصر شیرین بشوید. سپس، شهر مبدا خود یعنی تهران و شهر مقصدتان در آلمان را انتخاب بکنید و دکمه جستجو را بفشارید. در این مرحله همه پروازهای مستقیم و غیر مستقیم از تهران به آلمان روی صفحه موبایل‌تان ظاهر می‌شوند. حالا به منوی پایین صفحه بروید و دکمه فیلترها را بفشارید؛ بعد گزینه بدون توقف را انتخاب نمایید تا پروازهای مستقیم از تهران به آلمان را مشاهده کنید.

بلیط ارزان پرواز مستقیم از تهران به آلمان

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط مستقیم تهران به آلمان، زمان سفر شما به این کشور است. ارزان‌ترین بلیط پرواز مستقیم از تهران به مقصد شهرهای مختلف آلمان را می‌توانید در ماه‌های فوریه و مارس(بهمن و اسفند) خریداری بکنید. همچنین قیمت بلیط این مسیر هوایی در روزهای وسط هفته یعنی سه شنبه و چهارشنبه، ارزان‌تر است.

بلیط پرواز مستقیم تهران آلمان را با بهترین قیمت می‌توانید از طریق آژانس قصر شیرین به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

کدام ایرلاین‌ها پرواز مستقیم از تهران به شهرهای آلمان را دارند؟

لوفت‌هانزا، از جمله ایرلاین‌های خارجی است که پرواز مستقیم از تهران به مقصد شهرهای مختلف آلمان را برگزار می‌کند. پروازهای این ایرلاین معمولا از تهران به شهرهای مهم آلمان مانند فرانکفورت و هامبورگ انجام می‌شوند.

ایران ایر، یکی از ایرلاین‌های داخلی کشورمان است که پروازهای مستقیم تهران به آلمان را برگزار می‌کند و قیمت بلیط آن در این مسیر هوایی از پروازهای لوفت‌هانزا ارزان‌تر است.

مقالات مرتبط

نکته های امنیتی در سفر به استانبول نکته های امنیتی در سفر به استانبول
راهنمای سفر به تایلند راهنمای سفر به تایلند
انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس
معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها
مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟ مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟
قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی
آشنایی با جزیره پنانگ آشنایی با جزیره پنانگ
معرفی شهر کوالالامپور معرفی شهر کوالالامپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *