اطلاعات جامع کشور ژاپن

ژاپن

کشور ژاپن طولانی ترین و پیچیده ترین تاریخ را دارد. در اطلاعات جامع کشور ژاپن می خوانید که علی رغم پیشرفت ژاپنی ها در همه موضوعات باز هم به فرهنگ اصیل خود پای بند هستند. همین مورد هم باعث شده تا آمار گردشگران این کشور هر سال بیشتر از سال قبل شود. اگر شما هم علاقه دارید این کشور مدرن با جاذبه های فراوان فرهنگی را ببینید پیشنهاد می کنیم این سفر را با خرید تور ژاپن شروع کنید. دریافت ویزای ژاپن مرحله بعدی برای سفر به این کشور است.

ژاپن علاوه بر دارایی های بسیارش در فرهنگ، هنر و غذا، یکی از زیباترین مجمع الجزایر جهان است. با سفر به ژاپن مناظر کوهستانی و دریاچه ‌های عظیمی در بخش داخلی جزیره هونشو (Honshu) می بینید که هر کدام به نوبه خود به جذابیت این کشور افزوده اند. این در حالی است که این کشور ۶ هزار جزیره دارد که مملو از سواحل دل انگیز، جنگل ‌های بامبو و باغ‌های زیبای پر از درختان گیلاس است. به طور کلی ژاپن به معابد، چشم اندازهای بی نظیر، سوشی ها و نودل های خوشمزه، برج های مرتفع و فرهنگ غنی خود معروف است. در لیست بهترین شهرهای توریستی ژاپن می توان توکیو، کیوتو، ‌اوزاکا و هیروشیما را نام برد.

اطلاعات جامع کشور ژاپن

اطلاعات جامع کشور ژاپن؛ بهترین فصل سفر

بهترین زمان سفر به این کشور در اطلاعات جامع کشور ژاپن جایگاه ویژه ای دارد. به پیشنهاد ما در فصل بهار (مارس تا می) و پاییز (سپتامبر تا نوامبر) به دیدن ژاپن بروید. زیرا در این بازه زمانی ژاپن پر جنب و جوش ترین حالت خود را دارد و با شکوفه های گیلاس که با ظرافت تمام در کنار برگ های قرمز روشن قرار گرفتند تضاد جذابی را ایجاد می کنند. البته باید بدانید که ژاپن در این دو فصل گردشگران زیادی را به خود جذب می کند به همین دلیل قیمت تورها و هتل ها کمی بیشتر از حالت عادی است.

در فصل تابستان (ژوئن تا آگوست) هم شرایط ایده آلی برای کوهنوردان و دوست داران طبیعت گردی فراهم می شود، توصیه می کنیم گشت و گذار در فضای آزاد را فقط در کوه های آلپ ژاپن و پارک های ملی وحشی هوکایدو که جزو مناطق محافظت شده هستند انجام دهید. اگر با گرما و رطوبت هوا مشکلی ندارید این فصل نیز موقعیت خوبی برای شماست تا بتوانید از سواحل نیز استفاده کنید و بخشی از سفر را صرف تفریحات آبی کنید.

برای سفر با تور ژاپن بهتر است که تعطیلات ملی ژاپن را نیز در نظر بگیرید. شوگاتسو (سال نو ژاپنی)، اوبون (در اواسط آگوست یا اواسط ژوئیه، بسته به منطقه) و هفته طلایی (بین 29 آوریل تا 5 مه) زمان شلوغی برای ساکنان هستند. اگر با ازدحام جمعیت در ژاپن مشکلی ندارید می توانید در این تعطیلات رسمی بسیار خوش بگذرانید.

برای یک تجربه بسیار متفاوت در این کشور هم می توانید سفر زمستانه (دسامبر تا فوریه) را در شمال ژاپن تجربه کنید. حال و هوای برفی در کنار جشنواره ها و فستیوال های مختلف سفر خوبی را برایتان رقم می زند.

قوانین سفر به ژاپن

اطلاعات جامع کشور ژاپن

در حال حاضر تمام اقدامات مرزی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در 29 آوریل 2023 برداشته شده است. به طوری که افرادی که در تاریخ 29 آوریل 2023 یا بعد از آن وارد ژاپن می شوند، نیازی به ارائه گواهی معتبر واکسیناسیون یا گواهی آزمایش منفی کرونا ندارند. اما در ژاپن تمهیدات دیگری اعمال شده تا امنیت همه افراد به بهترین شکل اداره شود. به این منطور می توانید ۳ قانون اصلی در ژاپن را در ادامه بخوانید.

  • هنگام بیرون رفتن باید پاسپورت خود را همیشه همراه داشته باشید

در ژاپن پلیس در هر زمان و هر مکان از یک بومی یا خارجی درخواست مدارک شناسایی می کند. البته این کار به طور تصادفی انجام می شود، اما در کشوری که بیش از 126 میلیون نفر جمعیت دارد، این امر بسیار عادی است.

  • در مکان های عمومی نباید سیگار بکشید

اگر سیگاری هستید، قبل از سفر باید از قوانین سیگار کشیدن ژاپن آگاه باشید. شما نمی توانید هر جا و هر زمان که بخواهید سیگار بکشید. اگر گرفتار شوید، جریمه ای به مبلغ 20000 ین از بودجه سفرتان کسر می شود.

  • اگر زیر 20 سال هستید نمی توانید نوشیدنی های غیرمجاز بنوشید

اگر زیر 20 سال هستید می بایست از برخی قوانین ژاپنی ها پیروی کنید در غیر این صورت پلیس این کشور شما را یک قانون شکن می داند و خاطره خوبی را برایتان نخواهد ساخت!

بهترین اقامتگاه ها در سفر به ژاپن

اطلاعات جامع کشور ژاپن

همه ما می دانیم که اقامت و استراحت خوب،‌ بستر یک سفر جذاب را برایمان آماده می کند. به همین دلیل قصد داریم که بهترین اقامتگاه های کشور ژاپن را به شما معرفی کنیم. با خواندن این بخش می توانید مناسب ترین هتل را برای سفرتان به ژاپن رزرو کنید. تمام این هتل ها مجهز به امکانات رفاهی کامل است و اقامت خاطره انگیزی را برایتان به ارمغان می آورد.

  • هتل ریتز کارلتون در توکیو (RITZ CARLTON TOKYO)
  • هتل ایمپریال در توکیو (IMPERIAL HOTEL TOKYO)
  • هتل میاکو کیوتو هاچیجو (Miyako Hotel Kyoto Hachijo)
  • هتل گرانویا کیوتو (Hotel Granvia Kyoto)
  • هتل شرایتون میاکو اوزاکا (Sheraton Miyako Hotel Osaka)
  • هتل اینترکنتینانتال اوزاکا (InterContinental Hotel Osaka)

جاذبه های توریستی در ژاپن

جهانیان ژاپن را یک معمای جالب می دانند که ترکیبی از سنت های چند ساله است. سنت هایی که به سرعت رعد و برق ساخت و ساز ها هم گامند و هیچ گاه از یکدیگر جدا نشدند. دلیل جذابیت ژاپن هم همین موضوع است. ژاپن به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای صنعتی جهان، این کشور آسیایی نسبتا کوچک دارای تاریخ غنی و شگفت‌انگیزی است که به هزاران سال قبل بازمی ‌گرد. اگر دوست دارید از جاذبه های توریستی ٰژاپن دیدن کنید می توانید لیست زیر را در برنامه بازدید خود قرار دهید.

  • کوه فوجی
  • امپراتوری توکیو
  • پارک یادبود صلح هیروشیما
  • قلعه اوزاکا
  • معبد آتسوتا، ناگویا
  • خرابه های قلعه فوکوکا
  • زیارتگاه فوشیمی ایناری تایشا
  • باغ ملی شینجوکو گیون

خرید بهترین تور ژاپن

تور ژاپن یکی از بهترین تصمیم هایی است که می توانید برای گذراندن تعطیلات خود به بهترین شکل ممکن داشته باشید. برای دریافت تور ژاپن کافی ست که از طریق سایت قصر شیرین تاریخ شروع سفرتان را انتخاب کرده و بعد از آن هتلتان را رزرو کنید. خوب است برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره راهنمای جامع سفر به ژاپن با کارشناسان ما در آژانس قصر شیرین ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

رستوران های ژاپن رستوران های ژاپن
آشنایی با بهترین شهرهای ژاپن آشنایی با بهترین شهرهای ژاپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348