بهترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید دبی

هر فردی برای سفر خود باید از قبل یک برنامه ریزی اصولی و دقیق داشته باشد تا به واسطه آن بتواند از جاهای دیدنی و بهترین مراکز خرید آن شهر دیدن کند و بهترین لحظات را در طول سفر خود بگذراند که دبی هم از این قاعده مستثنی نیست! زمانی که با تور دبی به سمت بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی راهی می شوید علاوه بر بازدید از جاذبه های توریستی، حیف است که از بهترین مراکز خرید دبی دیدن نکنید.

در واقع اگر به سمت این مدرن ترین شهر توریستی در امارات متحده عربی یعنی دبی راهی می شوید برای خرید سوغاتی و یادگاری برای عزیزانتان و یا خرید وسایل مورد نیاز خود به سمت بهترین مراکز خرید در دبی دیدن کنید. بی شک با دیدن این نوع مراکز شیفته و دلبسته این شهر خواهید شد. در ادامه با آژانس مسافرتی قصر شیرین تهران همراه باشید تا با بهترین این مراکز آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید دبی

دبی مال، یکی از بهترین مراکز خرید دبی در انتظار شماست!

 در جهان مراکز خرید متنوع و لوکسی وجود دارد که هر یک از آن ها امکانات و خصوصیات به خودشان را دارند. یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر، دبی مال است که در محوطه برج دبی (برج خلیفه) قرار دارد. میزان مساحت این مرکز خرید ۳۵۰۰۰۰ مترمربع بوده که به عنوان بزرگ ترین بازار سرپوشیده در سراسر جهان شناخته شده است. اگر قصد دارید به جذاب ترین مرکز خرید در شهر امارات متحده عربی سفر کنید می توانید از طریق خیابان دو طبقه دوحه به سمت دبی مال راهی شوید.

زمانی که وارد این مرکز خرید شدید خواهید دید که تمامی فروشگاه های این مرکز ظاهری لوکس و امروزی دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این مرکز علاوه بر خرید از بهترین فروشگاه های دبی مال می توانید از جاذبه های تفریحی آن همچون آکواریوم دبی، نانوایی مگنولیا، باغ وحش زیر آب، کیدزانیا، آب نمای موزیکال، برترین رستوران ها و… دیدن کنید.

یکی از مواردی که گردشگران و افراد زیادی به سمت این مرکز راهی می شوند، دارا بودن سیستم حمل و نقل فروشگاه های دبی مال است. به عبارت دیگر می توان گفت که دبی مال به حدی بزرگ و وسیع است که می توانید از سیستم حمل و نقل در داخل این مرکز استفاده کرده و از برندهایی همچون پرادا، لوئیز ویتون و… دیدن کنید و محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

آدرس مرکز خرید دبی مال: جنب برج دبی (برج خلیفه)، خیابان شیخ زاید

روزهای کاری/ساعات کاری: تمام ایام هفته/از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

امارات مال MOE

امارات مال MOE، مرکز خریدی مدرن با کامل ترین امکانات تفریحی

دبی، یکی از شناخته شده ترین و دیدنی ترین شهرهای امارات متحده عربی است که هر ساله افراد زیادی را به سمت خود فرا می‌خواند. این شهر برای امارات بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل برای آن که بتوانید وارد این شهر شوید و بتوانید از جاذبه های این شهر دیدن کنید لازم است که کارهای لازم برای دریافت ویزای دبی را انجام داده باشید.

بعد از این مرحله می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر نسبت به خرید بلیط دبی با قیمت ارزان و امکاناتی نسبتا کامل اقدام نمایید. بعد از دریافت بلیط پرواز دبی می‌توانید در موعد مقرر به سمت دبی راهی شوید و سپس از طریق جاده شیخ زاید به سمت امارات مال MOE و جاذبه های تفریحی آن دیدن کنید.

در سمت امارات مال MOE بیش از ۵۰۰ فروشگاه فعال و مدرن دارد که در طول سال میلیون ها نفر به سمت این مرکز و فروشگاه‌های آن مراجعه می کنند. علاوه بر آن که فروشگاه های زیادی در این مرکز وجود دارد شما می توانید انواع و اقسام برندهای ورزشی، مد و فشن و الکترونیک را ببینید و بر حسب نیازها و سلایق خود هر یک از آن ها را خریداری نمایید.

در این مرکز جاذبه و تفریحات جذابی همچون شهربازی، صخره نوردی، پارک و سینماهای MOE VOX وجود دارد که می توانید بهترین اوقات را در طول سفر خود تجربه کنید.

سیتی سنتر دبی، مرکز خریدی بزرگ در قلب شهر دبی

آشنایی با سیتی سنتر دبی، از بهترین مراکز خرید دبی در قلب شهر

سیتی سنتر دبی، یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری است که سالانه علاقمندان و توریست های زیادی به سمت این مرکز خرید راهی می شوند. این مرکز خرید در مقایسه با دیگر مراکز خرید در دبی بیش تر شناخته شده است و بعد از دبی مال و امارات مال به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید در این شهر محسوب می شود.

اگر به دنبال بهترین مراکز خرید دبی هستید می توانید از مرکز خرید سیتی سنتر بازدید کنید. بعد از ورود به این مرکز متوجه خواهید شد که این مرکز دارای سه طبقه و بیش از ۴۰۰ فروشگاه می باشد که در تمام ایام میلیون ها گردشگر از داخل دبی و حتی سراسر جهان به قصد بازدید از لوکس ترین مرکز خرید در دبی راهی می شوند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این مرکز علاوه بر آن که تعداد زیادی فروشگاه با برندهای لوکس مانند فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، مبلمان، کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانگی و… وجود دارد می توانید از دیگر امکانات این مرکز خرید همچون سالن سینما، کافی شاپ، بهترین رستوران ها و پارک تفریحی سرزمین جادو استفاده کنید.

شایان ذکر است که در مرکز خرید سیتی سنتر دبی، نمایندگی برندهای معتبری مانند اسکچرز، برشکا، پول اند ببیر، کارترز و… وجود دارد که در هر یک از این فروشگاه ها بهترین محصولات به فروش می رسد. بنابراین اگر به دنبال بهترین محصولات هستید می‌توانید به سمت این مرکز خرید راهی شوید. البته ناگفته نماند که در این مرکز توقع خرید بهترین محصولات با قیمت ارزان را نداشته باشید.

فستیوال سیتی مال دبی

فستیوال سیتی مال دبی

مرکز خرید فستیوال مال دبی، یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که در خود بیش از ۵۰۰ فروشگاه دارد که هر یک از آن ها در زمینه های مختلفی در حال فعالیت هستند. برخی از نمایندگی های برندهای معتبر و شناخته شده ای هچون زارا، تاپ شاپ، ایکیا و… وجود دارد که همه آن ها در حوزه لوازم خانگی، مد و فشن فعالیت دارند. کسانی که از این مرکز بازدید می کنند می توانند به سمت رستوران های معتبر و کافی شاپ ها راهی شوند و مطابق با سلیقه و مزاج خود لذیذترین غذاها و نوشیدنی ها را امتحان کنند.

آب‌نمایی بزرگ و دیدنی با ظاهری منحصر به فرد در این مرکز خرید باعث شده گرشگران زیادی به سمت فستیوال سیتی مال دبی راهی شوند. در این آبنما از فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا همراه با تلفیقی از آب و رقص نور به کار برده شده است تا بتوانند ظاهر جذاب و به یادماندنی را در این مرکز خرید به وجود بیاورند. اگر برای خرید و دیدن جاذبه های این مرکز راهی شدید می توانید در تمام ساعات زیبای های این آب‌نما را مشاهده کنید.

جاذبه های تفریحی فستیوال سیتی مال در دبی

از جاذبه هایی که باعث شده بسیاری از گردشگران به سمت و سوی فستیوال سیتی مال دبی حرکت کنند، سالن بولینگ و پردیس سینمایی‌ست که در آن می توانید مشهورترین فیلم های سال را با چشمان خود مشاهده کنید و لذت ببرید. از طرفی در سالن بولینگ می‌توانید با دوستان خود و سایر افراد رقابت کنید و برنده این بازی شوید.

شایان ذکر است که در دبی سیستم حمل و نقل در داخل شهر وجود دارد که به راحتی می توانید به نقاط مختلف شهر جا به جا شوید. از دیگر ویژگی های محبوب این مرکز می توان به خدمات تاکسی اشاره کرد. در واقع کسانی که قصد دارند از هر نقطه ای به سمت بهترین مرکز خرید در دبی راهی شوند می توانند از خدمات تاکسی سرویس استفاده کنند.

برای کسانی که با خودروهای شخصی به سمت این مرکز راهی شده اند می توانند از پارکینگ این مرکز استفاده کنند و خودروی خود را در این پارکینگ قرار دهند و با خیالی راحت به دیدن فروشگاه های این مرکز و جاذبه های آن مشغول شوند.

آدرس مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی: دبی، فستیوال سیتی مال دبی

روزهای کاری/ساعات کاری: تمام ایام هفته/از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

سایر مراکز خرید دبی با قیمت های مناسب

در این مقاله سعی داشتیم که بهترین و محبوب ترین مراکز خرید دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم اما تعداد این مراکز به همین تعداد محدود می شود. از دیگر مراکز خرید دبی می توان به مرکز خرید برجمان، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید مرکاتو، مارینا مال، مرکز خرید وافی مال، دراگون مارت، مرکز خرید اوت لت ویلج، سیتی سنتر میردیف و مرکز خرید الغوریر اشاره کرد که با دیدن هر یک از این مراکز می توانید از بهترین جاذبه های گردشگری و تفریحی دبی دیدن کنید و سفری لذت بخش و به یادماندنی را بگذرانید.

مقالات مرتبط

نکته های امنیتی در سفر به استانبول نکته های امنیتی در سفر به استانبول
راهنمای سفر به تایلند راهنمای سفر به تایلند
انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس
معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها
مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟ مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟
قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی
آشنایی با جزیره پنانگ آشنایی با جزیره پنانگ
معرفی شهر کوالالامپور معرفی شهر کوالالامپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *