راهنمای سفر به بانکوک 1402

راهنمای سفر به بانکوک 1402

پایتخت تایلند، شهر زیبای بانکوک است که جاذبه های تفریحی و مراکز خرید متنوعی دارد. این شهر علاوه بر پایتخت تایلند جزء مهم ترین شهرهای تایلند به شمار می رود که از زمان های قدیم تا به این لحظه فراز و نشیب های زیادی را به خود دیده است.
شهر بانکوک را می توان به عنوان بهترین مقصد گردشگری برای استراحت و سفری به یادماندنی در نظر گرفت. البته ناگفته نماند که گردشگران فقط برای استراحت و تفریح به بانکوک سفر نمی کنند.
در واقع می توان گفت که با سفر به بانکوک 1402 می توانید با چشمان خود ببینید که زندگی شاد و پویایی در قلب شهر وجود دارد، غذاهای خوشمزه ای در خیابان ها به فروش می رسد و خیابان‌ها مملو از افراد مختلف است که هر فردی حتی با دیدن عکس‌های این شهر ترغیب می شود که ویزای تایلند را دریافت کرده و برای خرید تور تایلند اقدام نمایند.
در صورتی که قصد دارید به بانکوک سفر کنید پیشنهاد می کنیم کمی دست نگه دارید و این مطلب را مطالعه نمایید. با مطالعه راهنمای سفر به بانکوک 1402 می توانید با اطلاعات بیش تری اقدام به خرید تور تایلند نمایید.

آب و هوای بانکوک 

آب و هوای گرمسیری بر روی شهر بانکوک حاکم است. همانطور که می دانید بسیاری از کشورها دارای ۴ فصل هستند که نوع آب و هوا در هر فصل متفاوت است اما شهر بانکوک نسبت به دیگر شهرهای جهان کمی متفاوت تر می باشد.

در واقع می توان گفت که شهر بانکوک تایلند دارای دو فصل خشک و مرطوب است. از اردیبهشت (می-May) تا شهریور (سپتامبر-September) بارش های زیادی در شهر رخ می دهد و در خرداد ماه (ژوئن-June) میزان بارندگی چندین برابر می‌شود.

لازم است بدانید که در فصل مرطوب بانکوک تایلند، اکثرا بعدازظهرها رخ می دهد و ساعاتی آفتاب دل انگیزی بر روی شهر می‌تابد. همچنین امکان دارد که از ساعات ابتدایی روز تا پایان روز، هوا بارانی باشد.

 

بهترین زمان سفر به پایتخت مجسمه های بودا | راهنمای سفر به بانکوک 1402

بهترین زمان سفر به بانکوک 

اگر قصد دارید با هر یک از تورهای تایلند به سمت بانکوک سفر کنید پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که از ماه اکتبر (آبان) تا ماه فوریه (بهمن) به سمت بانکوک راهی شوید. در بیش تر ایام سال در شهر بانکوک میزان بارش ها و دمای هوا به قدری زیاد است که ممکن است برای هر فردی مطلوب نباشد.

بنابراین بهترین زمان سفر به پایتخت مجسمه های بودا یعنی بانکوک بین اکتبر تا فوریه است که شرایط آب و هوایی در مطلوب ترین حالت ممکن قرار دارد و می توانید از تفریحات و جاذبه های گردشگری این شهر لذت ببرید.

5 مورد از بهترین جاذبه های گردشگری بانکوک

پارک سافاری ورلد

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر بانکوک که هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند، پارک سافاری ورلد بانکوک است که خارج از مناطق مسکونی و شهری بانکوک قرار دارد که هر فردی با رفتن به سمت این پارک می تواند به تماشای باغ وحش سافاری مشغول شود.

اگر در طول سفر خود به پاک سافاری ورلد بانکوک رفتید می توانید با استفاده از امکانات داخل پارک همچون خودروهای مخصوص و مربیان پارک به گشت و گذار بپردازید.

به طور کلی در دل پارک سفاری ورلد بانکوک مجموعه تفریحی جالبی وجود دارد که می توانید بهترین لحظات را در نمایش های این پارک بگذرانید. از جمله نمایش هایی که در این پارک به قصد سرگرم کردن مهمانان برگزار می شود می توان به گاوبازی، حرکات بامزه اورانگوتان و… اشاره کرد.

منطقه سیام

یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری که در مطلب راهنمای سفر به بانکوک 1402 می توان بیان کرد، منطقه سیام (Siam) است که بیش تر برای افرادی مناسب است که به خرید و خرید کردن علاقه زیادی دارند.

جالب است بدانید که در منطقه سیام اقشار مختلفی وجود دارد و می توانید اطلاعات جالبی درباره هر یک از این قشرها به دست بیاورید. فقط کافی‌ست که کمی با افراد صحبت کنید و درباره قشرشان سوال بپرسید.

برای آن که در منطقه سیام راحت تر تردد کنید می توانید از امکانات داخل منطقه مانند قطار هوایی استفاده کنید. بدین منظور باید به سمت ایستگاه مرکزی قطار هوایی در منطقه سیام بروید.

منطقه سیلوم

منطقه سیلوم (Silom) در بانکوک، یکی از جذاب ترین محله های توریستی و وصف نشدنی در تایلند است که جزء شلوغ ترین مناطق گردشگری در بانکوک به شمار می رود. همچنین برج های خیلی بلندی در منطقه سیلوم وجود دارد که باعث شده به یک منطقه تجاری و شلوغ تبدیل شود.

در این منطقه رستوران های محبوبی وجود دارد که یک به یک آن ها غذاهای با کیفیتی را تهیه می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. بنابراین با یک روز تفریح و گردش در منطقه سیلوم بانکوک می توانید به سمت بهترین رستوران ها بروید و لذیذترین وعده غذایی عمرتان را نوش جان کنید.

منطقه چینی ها در بانکوک

منطقه چینی ها

همان طور که می دانید تعداد چینی ها بسیار زیاد است که در هر جایی از دنیا می توان آثاری از آن ها را مشاهده کرد.

در شهر بانکوک منطقه ای به نام منطقه چینی ها وجود دارد که به چینی ها تعلق دارد و جزء مناطق شلوغ و پر تردد شهر بانکوک تایلند محسوب می شود.

با گشت و گذار در این منطقه می توانید انواع بازار، رستوران و عبادتگاه چینی ها را مشاهده کنید و از جذابیت های هر یک از این مناطق لذت ببرید و سفری به یادماندنی را در طول عمرتان تجربه کنید.

به طور کلی در خصوص منطقه چینی ها در شهر دیدنی بانکوک تایلند می توان گفت که این منطقه در بانکوک نیز یکی از معروف‌ترین مکانهای دیدنی بانکوک است که در مقایسه با دیگر مناطق این شهر مغازه و طلافروشی‌های بیش تری وجود دارد.

در وات چاکراوات منطقه چینی بانکوک، یک تالاب عجیب و دیدنی وجود دارد که هر ساله افراد زیادی به قصد دیدن این تالاب به سمت این منطقه می آیند.

در این تالاب ۳ کروکودیل زندگی می کنند و در تمام لحظات منتظر وعده های غذایی‌شان هستند. شاید در ظاهر تمسخر آمیز و خنده‌دار باشد اما طبق گفته ها و شنیده های این منطقه می‌توان گفت که این سه کروکودیل گرسنه تا به حال چندین نفر را خورده اند.

اطلاعات پرواز تهران به بانکوک تایلند

قاعدتا برای رفتن به هر شهر و کشوری باید بلیط آن مقصد را تهیه کرد. ایرلاین های مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که به واسطه هر یک از آن ها می توانید به سمت مقاصد مدنظرتان بروید.

اگر در پنل رزرویشن صفحه اصلی سایت قصر شیرین تهران اطلاعات مورد نیاز پرواز را تکمیل کردید و روی دکمه جستجو کلیک کنید یک صفحه حاوی بلیط با ایرلاین ها و جزئیات مختلف نمایش داده می شود.

شرکت هواپیمایی های مختلفی مانند ماهان، امارات، قطر، Bangkok Airways و… وجود دارد که هر یک بسته به جزئیات و خدماتی که به مسافران ارائه می کنند دارای نرخ های متفاوتی هستند و در طول مسیر تهران به بانکوک امکان دارد یک الی دو توقف داشته باشید.

نکته: اگر قصد دارید که در تعطیلات رسمی، فروردین، اسفند و جشن کریسمس به تایلند و شهر بانکوک بروید، حداقل دو ماه پیش از سفر خود اقدامات لازم را برای خرید بلیط هواپیمای تهران بانکوک انجام دهید.

دریافت ویزای تایلند برای سفر به بانکوک

یکی از مهم ترین بخش هایی که در مطلب راهنمای سفر به بانکوک ۱۴۰۲ می توان بیان کرد، ویزای تایلند است.

ویزای تایلند، یکی از مهم ترین مدارکی‌ست که یپش از خرید تور تایلند باید دریافت کنید و در زمان سفر همراه خود داشته باشید. برای اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کشور تایلند می توانید روی عبارت “ویزای تایلند” کلیک کنید.

آشنایی با فرودگاه های شهر بانکوک

دو فرودگاه در بانکوک تایلند وجود دارد که شامل دو مورد زیر می باشد:

  • فرودگاه بین المللی سووارنابومی
  • فرودگاه دن موآنگ

اغلب پروازهای بین دو کشور ایران و تایلند توسط فرودگاه بین المللی سووارنابومی انجام می شود. سال افتتاح این فرودگاه در بانکوک تایلند در سال 2006 بوده است که جزء پر رفت و آمدترین فرودگاه های موجود در سراسر جهان می‌باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این فرودگاه سه ترمینال وجود دارد که شامل یک ترمینال داخلی و دو ترمینال بین المللی می‌باشد که در تمام ایام سال میزبان هزاران هزار پرواز است.

راهنمای سفر به بانکوک 1402

در سفر به بانکوک بودجه سفر خود را مدیریت کنید

بررسی بودجه و هزینه ها در هر سفری واجب و ضروری‌ست که کاملا به مواردی مانند نوع سفر، کلاس پرواز، زمان سفر و هتل شما بستگی دارد.

علاوه بر این موارد باید هزینه های دیگری در خصوص صرف وعده های غذایی، کرایه ماشین و استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس در نظر بگیرید.

برای درک بهتر این موضوع می توان چند مثل بیان کرد. به عنوان مثال اگر بخواهید در طول سفر خود به رستوران های ارزان بانکوک بروید لازم است که مبلغی در حدود 3/5 دلار بپردازید و یا برای خریدن یک بطری کوچک آب مبلغی در حدود 1 دلار پرداخت کنید.

بنابراین برای کسب اطلاعات بیش تر درباره جزئیات سفر و میزان بودجه می توانید با کارشناسان قصر شیرین تهران در ارتباط باشید.

در پایان…

در این مطلب سعی داشتیم که توضیحات کارآمدی در خصوص راهنمای سفر به بانکوک ۱۴۰۲ در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا در نهایت بتوانید با اطلاعات جامع و نسبتا کاملی به سمت زیباترین کشور در جنوب شرقی آسیا بروید و لحظات به یادماندنی را در طول سف به بانکوک تجربه کنید.

مقالات مرتبط

انواع بلیط هواپیما انواع بلیط هواپیما
نکته های امنیتی در سفر به استانبول نکته های امنیتی در سفر به استانبول
راهنمای سفر به تایلند راهنمای سفر به تایلند
انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس
معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها
مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟ مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟
قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی
آشنایی با جزیره پنانگ آشنایی با جزیره پنانگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348