بهترین مقاصد آسیایی پاییزی ۱۴۰۲

بهترین مقاصد آسیایی پاییزی ۱۴۰۲

پاییز رنگارنگ و زیبا، روزهای جدیدی را در صفحه زندگی ما باز می کند. برگ درختان تغییر رنگ می دهد. ابرهای خاکستری آسمان آبی را می پوشانند و بالاخره زمانی فرا می رسد که بتوانید به دور از گرما و با خیال راحت از جاذبه ها و دیدنی های یک شهر بازدید کنید. اگر به دنبال بهترین مقاصد آسیایی پاییزی ۱۴۰۲ هستید و می خواهید پاییز پیش رو را همراه با خانواده و دوستان خود به روزهایی خاطره انگیز تبدیل کنید پیشنهاد می کنیم چمدان هایتان را جمع کنید و بلیط هایتان را از آژانس هواپیمایی قصر شیرین خریداری نمایید.

لیست بهترین مقاصد آسیایی پاییزی

از قاره آسیا با زیبایی های طبیعی، جاذبه های هیجان انگیز،‌ شگفتی های به یاد ماندنی و فرهنگ های مختلف سفرهای جالبی بیرون می آید. سراسر این قاره برای یک ماه عسل شیرین، یک ماجراجویی با دوستان یا حتی یک گردش انفرادی مناسب است. حال می خواهیم فیلتری به نام فصل را روی این شهرهای دیدنی قرار دهیم. همان طور که می دانید آب و هوا تاثیر مستقیمی بر روی سفر دارد به همین خاطر لیست بهترین مقاصد آسیایی پاییزی را گردآوری کرده ایم. اکثر مواردی که در ادامه قید شده آب و هوایی به نسبت سرد و خنک دارد و مناسب افرادی است که از گرما و رطوبت هوا فراری هستند.

پنوم پن در کامبوج

بهترین مقاصد آسیایی پاییزی ۱۴۰۲

در بازدید از پنوم پن – Phnom Penh به دیدار پایتخت و بزرگ ترین شهر کامبوج می روید. این شهر را می توانید در محل تلاقی رودخانه های مکونگ -Mekong River و تونله ساپ – Tonlé Sap پیدا کنید. پنوم پن دارای تاریخ غنی و متنوعی است که می تواند با ترکیبی از معماری سنتی و مدرن، زندگی شبانه پر جنب و جوش، غذاهای متنوع و نمایشگاه های هنری متعدد از شما در پاییز پذیرایی کند. این شهر رنگارنگ از بناهای مهمی مانند کاخ سلطنتی، بتکده نقره ای، موزه ملی، موزه نسل کشی Tuol Sleng و میدان های کشتار Choeung Ek تشکیل شده است.

دما در پاییز: 25 درجه تا 35 درجه سانتیگراد

دهلی، آگرا و جیپور در هند

سه مورد از محبوب ترین مقاصد گردشگری در هند دهلی، آگرا و جیپور هستند. آن ها مثلث طلایی توریستی هند را تشکیل می دهند. در این سه شهر می توانید میراث فرهنگی غنی و شگفتی های معماری هند را ببینید. همان طور که می دانید دهلی پایتخت هند است و در آن آثار باستانی متنوع همراه با آسمان خراش های مدرن دیده می شود. قلعه سرخ، قطب منار، دروازه هند، مسجد جامع و بسیاری از جاذبه های دیگر از جاذبه های این شهر هستند.

 شهر آگرا نیز به خاطر وجود تاج محل (یکی از عجایب هفتگانه جهان) از دیدنی ترین شهرهای آسیا به شمار می رود و گردشگران علاوه بر آن از مکان های تاریخی دیگری مانند قلعه آگرا، فاتح پور سیکری و سیکندرا دیدن می کنند.

درباره جیپور یا جایپور باید بدانید که این شهر پایتخت راجستان است. راجستان ایالتی که به خاطر فرهنگ رنگارنگ و تاریخ سلطنتی اش در هند مشهور و معروف است. این شهر به دلیل رنگ صورتی ساختمان هایش، شهر صورتی نیز خطاب می شود. در این شهر کاخ ها، قلعه ها، معابد و بازارهای زیادی برای گشت و گذار وجود دارد.

دما در پاییز: 30 درجه سانتیگراد تا 45 درجه سانتیگراد

خلیج هالونگ در ویتنام

خلیج هالونگ در ویتنام

در دیدنی ترین مقاصد گردشگری پاییزی آسیا نام خلیج هالونگ در ویتنام محفوظ است. این خلیج، یک میراث جهانی یونسکو و یک مقصد مسافرتی محبوب در استان کوانگ نین – Quảng Ninh است. نام هالونگ به زبان ویتنامی به معنای “اژدهای نزولی” است. این خلیج هزاران حفره و جزایر آهکی در شکل و شمایل مختلف و با خلیج بای تو لانگ – Bai Tu Long، خلیج لان ها – Lan ha bay و جزیره کت با – Cat Island Bahamas همسایه است.

زیبایی های این خلیج بی بدیل است. سفرهای پاییزی به مقصد خلیج هالونگ روزهای خاطره انگیزی را برایتان به جا می گذارد.

دما در پاییز: 28 درجه سانتیگراد

بالی در اندونزی

تور بالی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اندونزی است. این جزیره سالانه میلیون ها بازدید کننده را به سوی خود می کشاند. این جزیره زیبایی های طبیعی خیره کننده و جاذبه های متنوع زیادی دارد. جزیره بالی جایی برای ماجراجویی در سکوت است. این منطقه از جهان برای گذراندن یک ماه عسل جذاب، پیشنهاد مناسبی به شمار می رود.

از جاذبه های بالی می توان به سواحل خاص و دیدنی، چشم اندازهایی با ویوی شالیزار، آتشفشان های باشکوه و معابد باستانی اشاره کرد. موج سواری، غواصی، پیاده روی، یوگا و خدمات اسپا از تفریحات همه پسند در سفر به بالی به شمار می رود.

بالی جایگاه ویژه ای در سفرهای پاییزی به آسیا دارد. بالی همان جایی است که یک سفر همه چیز تمام را تجربه کنید.

دما در پاییز: به طور متوسط ​​27 درجه سانتیگراد

کوتا کینابالو در مالزی

کوتا کینابالو در مالزی

در تور مالزی کوتا کینابالو را می توانید در ساحل شمال غربی جزیره بورنئو و رو به دریای چین جنوبی جستجو کنید. این شهر یک مقصد گردشگری محبوب با جاذبه ها و دیدنی های متنوع است. برخی از جاذبه های اصلی این مسجد شهر کوتا کینابالو، موزه دولتی صباح، و ساحل تانجونگ آرو – Tanjung Aru Beach  هستند.

کوتا کینابالو شهری پر جنب‌ و جوش و چند فرهنگی است که جایگاه مناسبی را در لیست بهترین مقاصد گردشگری پاییزی در آسیا را از آن خود کرده است. قطعا از سفر به کوتا کینابالو پشیمان نخواهید شد زیرا این شهر هر چیزی که یک سفر را به یک سفر رویایی تبدیل می کند را دارد.

دما در پاییز: 28 درجه سانتیگراد

چیانگ مای در تایلند

بزرگ ترین شهر شمال تایلند، چیانگ مای است. این شهر در کناره های رودخانه پینگ واقع شده و کوه ها و فضای سبز زیادی این شهر را احاطه کرده است. به طور کلی در تور تایلند  شهر چیانگ مای یک مقصد گردشگری محبوب است که به علت وجود میراث فرهنگی غنی، معابد متعدد، مراکز خرید و خیابان های پر جنب و جوش به همراه غذاهای متنوع، طرفداران زیادی دارد.

چیانگ مای یک تعطیلات لذت بخش پاییزی را به شما هدیه می دهد. در این شهر علاوه بر تفریحات و امکانات رفاهی می توانید از خدمات ماساژ و اسپای هتل ها نیز بهره بگیرید.

دما در پاییز: 23 درجه سانتیگراد تا 32 درجه سانتیگراد

کیوتو در ژاپن

با تور ژاپن شهری را می بینید که تاریخ و فرهنگ غنی و بسیاری از مکان‌ های آن مانند انند معابد، زیارتگاه‌ ها، باغ‌ ها و کاخ‌ هایش در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. کیوتو به طور سالیانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود جذب می کند. این شهر حدود ۱.۵ میلیون نفر جمعیت دارد و به طور کلی به ۱۱ بخش تقسیم شده است. کیوتو دارای یک سیستم حمل و نقل مدرن از جمله اتوبوس، مترو، قطار و قطار گلوله است. 

کیوتو شهری است که مدرنیته و باستان را در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته است. کیوتو را هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

دما در پاییز: 18 درجه سانتیگراد

مقالات مرتبط

نکته های امنیتی در سفر به استانبول نکته های امنیتی در سفر به استانبول
راهنمای سفر به تایلند راهنمای سفر به تایلند
انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس انواع کلاس های پروازی؛ از اکونومی تا فرست کلس
معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها معرفی انواع هتل ها و اقامتگاه ها
مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟ مالزی بهتره یا تایلند؟ کدام مناسب شماست؟
قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی قوانین حمل بار و مقدار بار مجاز در سفرهای هوایی
آشنایی با جزیره پنانگ آشنایی با جزیره پنانگ
معرفی شهر کوالالامپور معرفی شهر کوالالامپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348