جزایر معروف تایلند

thiland

تا تایلند راه زیادی نیست. حیف است که ثانیه های عمرتان را بدون دیدن جزایر معروف تایلند سپری کنید. احتمالا راجع به این جزیره های بهشتی چیزهای زیادی شنیده اید اما هیچ گاه برای سفر به تایلند تصمیم مشخصی نداشتید. حالا زمان آن است که با تهیه تور تایلند سفر هیجان انگیز و رویایی خود را شروع کنید. در ادامه این مطلب می خوانید که جزایر دیدنی تایلند در کدام مناطق هستند.

در سفر به تایلند دریایی انتظارتان را می کشد که آبی نیست! رنگ دریای تایلند زمردی خالص است و با ساحل شنی پودری و جنگل های سرسبز استوایی خود از مسافران استقبال می کند. با تور تایلند سفری ماندگار و خاطره انگیز همراه با یوگا و ماساژ درمانی را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

پوکت (Phuket)؛ جزیره آرزوها

اگر برای تعطیلات پیش رو به دنبال یک مقصد جذاب هستید هیچگاه از انتخاب تور پوکت پشیمان نمی شوید. این جزیره واقعا شبیه به یک رویاست. پوکت بزرگ ترین جزیره در تایلند است و همه نوع تفریحی را برای هر سلیقه ای در خود جای داده است. به عنوان مثال اگر طرفدار شور و هیجان در شب هستید در جزیره پوکت کلاب های شبانه متعددی برگزار می شود. در طول روز می توانید سوار بر کایاک شوید و در میان آب ها زمانی را به استراحت و گشت و گذار بگذرانید. سواحل جزیره پوکت هر کدام با تفریحات مختلفی در دسترس گردشگران هستند. در این جزیره هتل های لوکس، فرودگاه بین المللی، پناهگاه فیل ها و سواحل اختصاصی تدارک یک تعطیلات هیجان انگیز را دیده است.

Phuket

چانگ تایلند (Koh Chang)؛ بکرترین جزیره

این جزیره دست نخورده در تایلند حدود ۷۰ نوع پوشش گیاهی بکر دارد و مناسب برای طبیعت گردان یا پژوهشگران است. سواحل جذاب در کنار کوه های مرتفع این جزیره را برای کوه نوری و بازدید از جنگل های سرسبز دوست داشتنی تر از قبل می کند. خوب است بدانید که هتل های فوق لوکسی در این جزیره قرار دارد و اقامت با کیفیتی را برای شما به ارمغان می آورد.

فرا تونگ تایلند (Koh Phra Thong)؛ جزیره درون گراها

چرا جزیره فرا تونگ را مناسب درون گراها می دانیم؟ زیرا این جزیره یکی از خلوت ترین و بی سروصدا ترین جزیره های تایلند است. در فراتونگ تایلند چند اقامتگاه کوچک وجود دارد که فقط برای استراحت مناسب است. به عبارتی نباید توقع یک اقامت لوکس را داشته باشید اما در سفر به این جزیزه بیش از ۱۰۰ گونه پرنده انتظارتان را می کشد. تا بتوانید پرندگانی مانند لک لک هایی که در حال انقراض هستند را از نزدیک ببینید. در این جزیره ماهیگیری نیز مجاز است و می توانید به اقامتگاه محلی لاک پشت ها نیز سری بزنید.

فی فی تایلند (Koh Phi Phi)؛ جزیره خانوادگی

اگر با خانواده به سفرهای خارجی می روید این احتمال وجود دارد که کمی نگران فضا یا تفریحات ساحلی باشید. زیرا ممکن است سلیقه شما با فرزند کوچتان متفاوت باشد و نتوانید آن طور که باید از سفرتان لذت ببرید. اما باید بدانید که جزیره فی فی تمام نیاز شما را برطرف می کند. این جزیره یکی از معروف ترین مناطق تایلند است و به امکاناتی نظیر موج سواری، غواصی، یوگا، قایق رانی، پرش از صخره و ماهیگیری مجهز است. برای دسترسی به این جزیره می توانید از پوکت به وسیله قایق های تندرو به سمت فی فی بروید. این جزیره خالی از سکنه است.

Koh Phi Phi

ساموئی تایلند (Koh Samui)؛ رفت و آمدی آسان در فرودگاه اختصاصی

یه جزیره خاص که تمام انتظارتان را از یک تعطیلات هیجان انگیز برآورده می کند. احتمالا نام این جزیره را بیشتر از دیگر جزیره ها شنیده اید. این جزیره بین بوفوت و چاونگ قرار گرفته و مناظر زیبایی را در مقابل چشمان شما نمایان می کند. نکته قابل توجهی که درباره این جزیره صدق می کند، وجود یک فرودگاه بین المللی با نام سامویی است که میزبان خوبی برای تردد مسافران و تامین کننده امکانات رفاهی گردشگران است. در این فرودگاه چند رستوران و کافه، ‌فروشگاه های پوشاک و آثار هنری وجود دارد و از صبح تا عصر در خدمت مسافران است.

فانگان تایلند (Koh Phangan)؛ جزیره ای برای مهمانی ساحلی

این جزیره در زمینه جشن ها و مهمانی های ساحلی شهرت جهانی دارد. به طوری که به صورت سالانه گردشگرانی را به خود جذب می کند که علاوه بر آرامش و استراحت در جزیره به دنبال شور و هیجان نیز هستند. فانگان برای برگزاری این مهمانی ساحلی در فصول پر تقاضا، مردم بومی خود را لباس های نئونی و رنگی رنگی می پوشاند و شرایط را برای یک پایکوبی مفرح تا صبح فراهم می کند. البته در فصول دیگر هم در هر برج زمانی که ماه به کامل ترین شکل خود درآمده از تفریحات دیگر خود مانند یوگا زیر نور ماه، مطالعه و مدیتیشن رو نمایی می کند. به طور کلی رقص های محلی بهترین جاذبه گردشگری این جزیره هستند.

مقالات مرتبط

راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معروف ترین سوغاتی های فرانسه معروف ترین سوغاتی های فرانسه
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
داستان دیوار چین چیست؟ داستان دیوار چین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348