چطور از مالزی به سنگاپور برویم؟

چطور از مالزی به سنگاپور برویم؟

آیا می دانید که دو کشور مالزی (Malaysia) و سنگاپور (Singapore) فاصله چندانی از یکدیگر ندارند؟ حال چطور از مالزی به سنگاپور برویم؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید با ما همراه باشید. ما در این مطلب قصد داریم روش های مختلف سفر از مالزی به سنگاپور را معرفی کنیم و در آخر بگوییم که بهترین راه برای سفر از مالزی به سنگاپور چیست؟

اگر به نقشه و موقعیت جغرافیایی مالزی و سنگاپور دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که این دو کشور در همسایگی یکدیگر قرار دارند. سفر بین مالزی و سنگاپور از طریق زمینی و هوایی امکانپذیر است. هر ساله توریست های زیادی از شهر و کشورهای مختلفی با تور مالزی و یا با استفاده از تورهای ترکیبی به سمت توریستی ترین مقاصد گردشگری آسیا سفر می کنند.

مالزی (Malaysia)، با داشتن جاذبه های گردشگری، جاذبه های طبیعی، سواحلی زیبا و تفریحات آبی توانسته است به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در قاره آسیا تبدیل شود. با سفر به این شهر می توانید برج هایی بلند، رستوران های معروف و شهری پر جنب و جوش را با چشمان خود از نزدیک ببینید. بی شک با دیدن هر یک از جاذبه ها در این کشور می توان به یادماندنی ترین لحظات را به ارمغان آورد.

از آن جایی که حد فاصله دو کشور مالزی و سنگاپور چندان زیاد نیست می توانید بعد از گشت و گذار در مالزی با استفاده از روش‌های زمینی و هوایی به سمت سنگاپور حرکت کنید.سنگاپور؛ کشوری که تمامی خیابان ها و کوچه پس کوچه هایش همیشه برق می زند و تمیز است. در واقع سنگاپور از آن دسته کشورهایی‌ست که مدرن ترین تفریحات را در دل خود جای داده است که با سفر به آن هر گردشگری فکرمی کند که گویا دنیای دیگری از این جهان هستی را می بیند.

سفر از مالزی به سنگاپور با اتومبیل شخصی

استفاده از اتومبیل شخصی، یکی از پاسخ های سوال چطور از مالزی به سنگاپور برویم؟ می باشد. به عبارت دیگر اگر در این کشور ماشین شخصی دارید می توانید مسیر بین این دو کشور را رانندگی کرده و از زیبایی های این مسیر لذت ببرید. یکی از ویژگی های خوب این روش این است که می توانید هر زمانی که دلتان خواست و یا خسته شدید، محلی را انتخاب کرده و استراحت کنید. به زبان ساده تر می توان گفت که در این کشور فقط افرادی می توانند از مالزی به سنگاپور با ماشین سفر کنند که آن اتومبیل به خود آن شخص تعلق داشته باشد و صرفاهر فردی از راه برسد و ماشینی را اجاره کند، اجازه چنین سفری را تحت هیچ شرایطی ندارد.

البته ناگفته نماند که با توجه به نوع قرارداد طرفین و بیمه برای اجاره ماشین می توان مشخص کرد که آن شخص اجازه سفر از مالزی به سنگاپور را دارد یا خیر؟ بنابراین پیش از شروع چنین سفری آن هم با ماشین اجاره ای، حتما نوع قرارداد اجاره ماشین و بیمه آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که اجازه شروع این مسافرت را دارید یا خیر.

مزایا و معایب سفر از مالزی به سنگاپور با ماشین

یکی از مزیت های این روش این است که می توان چندین بار در طول مسیر توقف کرد و مدتی برای استراحت، صرف غذا و نوشیدنی اختصاص داد. اما پیش از آن که با ماشین از مالزی به سنگاپور بروید بهتر است بدانید که هزینه سفر بین این دو مسیر بسیار زیاد است و می تواند هزینه های هنگفتی را در پی داشته باشد. بنابراین می توان گفت که این روش یکی از گران ترین سفرهاست که در عین حال می تواند جذابیت های زیادی را در طول مسیر به شما و همراهانتان هدیه کند.

سفر از مالزی به سنگاپور با اتوبوس

سفر از مالزی به سنگاپور با اتوبوس

در پایتخت مالزی یعنی کوالالامپور شرکت های اتوبوسرانی های متعددی وجود دارد که در دل خود اتوبوس های VIP زیادی دارند که در مسیر بین مالزی و سنگاپور در رفت و آمد هستند. شرایط جاده ای و امنیت مسیر بین این دو کشور بسیار مناسب و مطمئن است و با خیال راحت می توانید با استفاده از این اتوبوس ها از کوالالامپور به سنگاپور سفر کنید و از دیدن مناظر طبیعی این مسیر همچون درختان نخل در اطراف سنگاپور لذت ببرید.

همچنین تمامی اتوبوس های این مسیر WIFI دارند که می توانید با دریافت رمز از آن استفاده کنید و بدین ترتیب مسیر در ظاهر برایتان کوتاه تر خواهد شد.

بنابراین یکی از لذت بخش ترین سفرهای بین مالزی تا سنگاپور را می توانید با اتوبوس های VIP تجربه کنید و لحظات به یادماندنی جذابی را در طول مسیر زندگی تان بگذرانید.

مزایا و معایب سفر از کوالالامپور به سنگاپور با اتوبوس

از مزیت های استفاده از اتوبوس های VIP مسیر بین مالزی و سنگاپور می توان به  امکانات اتوبوس (مانند wifi رایگان)، راحتی و امن بودن مسیر اشاره کرد. از دیگر مزایایی که باعث شده اتوبوس های این مسیر همیشه در رفت و آمد باشند این است که اتوبوس‌های وی آی پی دقیقا از مرکز شهر کوالالامپور به سمت سنگاپور شروع به حرکت می کنند. بدین منظور هر گردشگری که تصمیم دارد از مالزی به سنگاپور سفر کند باید به سمت ترمینال اتوبوسرانی شهر کوالالامپور رفته و بلیط این مسیر را خریداری نماید.

اما یکی از معایب این روش این است که مدت زمان این سفر با اتوبوس حدودا 6 ساعت است که به واسطه وجود اینترنت رایگان می توان مدت زمان این زمان برای مسافران حتی الامکان کوتاه تر شود.

سفر از مالزی به سنگاپور با هواپیما

یکی از سریع ترین راه هایی که می توانید از مالزی به سنگاپور برسید، راه هوایی‌ست که در کوتاه ترین زمان به سنگاپور خواهید رسید. اما این روش یک ایراد دارد. ایراد آن هم این است که زیبایی های مسیر بین مالزی و سنگاپور را از دست می دهید. همچنین ممکن است پرواز این مسیر تاخیر داشته باشد و مدت نسبتا زیادی را برای حرکت هواپیما در انتظار باشید. ولی به طور کلی سفر از مالزی به سنگاپور با هواپیما شاید با کمی تاخیر شروع شود اما یک ساعته می توان به مقصد رسید. این روش می تواند مناسب افرادی باشد که به عنوان گردشگر قصد دارند از مالزی به سنگاپور سفر بروند و سریع تر از توریستی ترین جاذبه های این شهر بازدید کنند.

اگر قصد دارید که با هواپیما از مالزی به سنگاپور سفر کنید بهتر است بدانید که در در پایتخت مالزی دو فرودگاه وجود دارد. فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه کوالالامپور و فرودگاه بین المللی کوالالامپور از جمله فرودگاه های اصلی این شهر است که توسط هر یک از آن‌ها می توان با هواپیما از مالزی (کوالالامپور) به سنگاپور سفر کرد.

مزایا و معایب سفر از کوالالامپور به سنگاپور با هواپیما

همانطور که گفته شد یکی از راه هایی که به کمک آن می توان سریع تر به مقصد رسید و این فرصت برای شما فراهم شود که از تمام لحظات سفر خود استفاده بهینه ای داشته باشید، راه هوایی است اما این روش ایرادی که دارد این است که باید حداقل دو ساعت در فرودگاه منتظر بمانید تا زمان پرواز هواپیمای شما فرا برسد. همچنین از زیبایی ها و دیدنی های این مسیر محروم خواهید شد. 

 

جمع بندی

ما در این مقاله سعی داشتیم که به سوال چطور از مالزی به سنگاپور برویم؟ نیز پاسخ دهیم. راه و روش های زیادی برای سفر از مالزی به سنگاپور وجود دارد. از جمله راه های هوایی و زمینی در این مسیر می توان به هواپیما، ماشین و اتوبوس اشاره کرد.

اگر اهل تفریح و گردش هستید و تصمیم دارید حتی الامکان از جاذبه های این مسیر لذت ببرید می توانید از ماشین استفاده کنید. البته ناگفته نماند که در صورتی که توریست هستید می توانید ماشینی را طبق یک سری قوانین و بیمه، اجاره نمایید. سپس مطابق با قوانین و اجاره نامه طرفین می توانید از مالزی به سنگاپور سفر کنید. در غیر این صورت می توانید به شهر جوهور بهرو در مالزی بروید و مسیر باقی مانده را بدون ماشین طی کنید.

برای خرید یک از تورهای مالزی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت آژانس هواپیمایی قصر شیرین تهران با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معروف ترین سوغاتی های فرانسه معروف ترین سوغاتی های فرانسه
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
داستان دیوار چین چیست؟ داستان دیوار چین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348