۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴

۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴

بعضی از شهرها در دنیا شناخته شده تر هستند. شهرهایی که با ویژگی های خاص خود توانسته اند توجه افراد زیادی را جلب کنند و گردشگران را به سمت خود هدایت کنند. این شهرها سالیان سال است که روی صنعت گردشگری خود کار می کنند و با تقویت زیر ساخت های صنعت گردشگری خود موفق به آمار جذب بالای توریست ها شده اند. این مقاله به بررسی ۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴ می پردازد که باید بشناسید! برای خرید بلیط هواپیما به هر مقصدی که توجهتان را جلب می کند می توانید به آژانس هواپیمایی قصر شیرین اعتماد کنید.

آشنایی با ۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴

اگر شما هم در تعطیلات پیش رو قصد سفر به یکی از مقاصد جذاب توریستی را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه لیست بلند بالایی از ۱۰ شهر محبوب در سطع جهانی را با یکدیگر بررسی می کنیم. این مکان ها هر کدام به نوبه خود با جاذبه های توریستی و پیشینه ای که دارند برای همه افراد جذاب هستند. این شهرها عبارت اند از:

۱) بانکوک – تایلند (۲۲.۷۸ میلیون بازدید سالیانه)

۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴

بانکوک همان پایتخت دوست داشتنی در تایلند، پربازدیدترین شهر جهان است! این شهر ویژگی های زیادی دارد که اکثر افراد در سفر به دنبال آن هستند. به عنوان مثال زندگی خیابانی پر جنب و جوش، تنوع جذاب غذاها و دیدنی های فرهنگی مانند کاخ بزرگ و معبد وات آرون مشهور است. حتی اگر با جمع دوستانه یا همسرتان به این سفر می روید می توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید زیرا در این شهر برای هر سلیقه ای جاذبه گردشگری دارد. از مراکز خرید مجلل گرفته تا بازارهای خیابانی ارزان قیمت همه و همه از جذابیت های بانکوک است.

خوب است بدانید کلاب ها و غذاهای خیابانی آن در سطح جهانی شناخته شده است. همچنین این شهر راهی به سایر مناطق تایلند مانند سواحل پوکت و سامویی دارد که از به اهمیت این شهر می افزاید. بهترین تور تایلند را می توانید از صفحه لینک شده خریداری کنید.

۲) پاریس (۱۹.۱۰ میلیون بازدید سالیانه)

شهر نور یا همان پاریس در لیست ۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴ در دومین جایگاه قرار دارد. پاریس که به خاطر فضای رمانتیک، هنر و معماری خود مشهور است، جاذبه های زیادی برای ارائه به گردشگران دارد. به عبارتی برای سفر به پاریس همه چیز در دسترس شماست. شناخته شده ترین مکان های دیدنی شهر عبارت اند از: کلیسای جامع نوتردام، برج ایفل و موزه لوور. البته پاریس دارای بهترین و خاص ترین کافه ‌ها، رستوران‌ ها و شیرینی ‌فروشی ‌هاست. همه این موارد آن را تبدیل به یک آرزوی برآورده شده برای دوستداران غذا و آشپزی است. به عبارتی تور پاریس یک سفر رویایی همه چیز تمام برای بسیاری از افراد است.

۳) لندن (۱۹.۰۹ میلیون بازدید سالیانه)

پایتخت انگلیس، لندن را می توان سومین شهر پربازدید جهان دانست. این شهر یک مرکز فرهنگی و اقتصادی برای انگلیس است و آثار تاریخی آن مانند موزه ها و تئاتر آن از شهرت فراوانی برخوردار است. کاخ باکینگهام، موزه بریتانیا و برج لندن از معروف ترین مقاصد گردشگری این شهر هستند. لندن همچنین با مناطق خرید معروفی مانند خیابان آکسفورد و هارودز توانسته توجه برندپوشان را جذب کند. این شهر به دلیل تفریحات شبانه پر جنب و جوش و غذاهای فوق العاده، مقصدی محبوب برای بازدیدکنندگان در سراسر جهان است.

۴) دبی (۱۵.۹۳ میلیون بازدید سالیانه)

۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴

چهارمین شهر پربازدید جهان شهر دبی است. این شهر به‌ خاطر مراکز خرید بسیار مجلل، آسمان‌ خراش‌ ها و جزایر مصنوعی معروف است. برج خلیفه، مرتفع ترین ساختمان در سراسر جهان و دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، محبوب ترین جاذبه های این شهر به شمار می روند. از دیگر تفریحات دبی می توان به سافاری در صحرا، سواحل، هتل ها و رستوران های لوکس اشاره کرد. دریافت تور دبی در تابستان از هوشمندانه ترین پیشنهاد هاست. زیرا در این فصل قیمت هتل و بلیط هواپیما در کمترین نرخ خود است.

۵) سنگاپور (۱۴.۶۷ میلیون بازدید سالیانه)

سنگاپور منطقه ای در آسیای جنوب شرقی،  پنجمین شهر پربازدید در لیست ۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴ است. این شهر به دلیل خیابان های پاکیزه، معماری مدرن و سیستم حمل و نقل کارآمد شناخته شده است. جزیره سنتوزا، باغ‌ های بای خلیج و مارینا بی سندز از معروف ‌ترین مقاصد گردشگری این شهر هستند. سنگاپور با مراکز فروش معروف و رستوران‌ های ستاره ‌دار میشلین، بهشتی برای رستوران گردها است. سبک زندگی متفاوت و غذاهای متنوع، این شهر را به یک مقصد خوب تبدیل کرده است.

۶) کوالالامپور (۱۳.۷۹ میلیون بازدید سالیانه)

ششمین شهر پر بازدید در جهان پایتخت مالزی، کوالالامپور است. این شهر به دلیل آسمان خراش هایش مانند برج های دوقلوی پتروناس در سطح جهانی معروف است. کوالالامپور دارای بهترین غذاهای خیابانی است که اسامی آن ناسی لماک و ساتای می باشد. دوست داشتنی ترین مقاصد گردشگری این شهر غارهای باتو، مسجد ملی مالزی و بازار مرکزی هستند. برای تور مالزی بهتر است همین حالا اقدام کنید تا بهترین فصل سفر به این کشور را از دست ندهید.

۷) نیویورک (۱۳.۶۰ میلیون بازدید سالیانه)

۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴

جایگاه هفتمین شهر پربازدید جهان در لیست ۱۰ شهر برتر توریستی دنیا ۲۰۲۴ نیویورک است. این شهر را به شهری که هرگز نمی خوابد می شناسند! از مشهورترین مکان‌ های دیدنی آن می‌ توان به ساختمان امپایر استیت، پارک مرکزی و مجسمه آزادی اشاره کرد. این شهر همچنین یک مرکز فرهنگی است که مکان هایی مانند موزه هنر متروپولیتن و موزه هنر مدرن را در خود جای داده اند. غذاهای متنوع شهر، اجراهای برادوی و خرید در خیابان پنجم، آن را به مقصدی محبوب برای گردشگران در سراسر جهان تبدیل کرده است.

۸) استانبول (۱۳.۴۰ میلیون بازدید سالیانه)

استانبول اوراسیایی در جایگاه نهمین شهر پربازدید جهان قرار گرفته است. این شهر به خاطر مکان های دیدنی تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی شهرت جهانی دارد. استانبول دارای فرهنگ غنی، بازارهای پر جنب و جوش و رنگارنگ محلی از جمله بازار بزرگ و بازار ادویه است. موقعیت استانبول به عنوان یک پل بین دو قاره، ترکیب فرهنگی متمایزی را ارائه می کند. برای سفر به این مقصد جذاب می توانید با تور استانبول همراه شوید.

۹) توکیو (۱۲.۹۳ میلیون بازدید سالیانه)

پایتخت ژاپن؛ توکیو مقام دهمین شهر پربازدید جهان را داراست. این شهر به دلیل معماری مدرن و جذاب و فناوری پیشرفته در کنار فرهنگ سنتی خود مشهور است. توکیو دارای جاذبه های گردشگری متعددی از جمله اسکای تری توکیو، معبد سنسو جی و کاخ امپراتوری است. غذاهای این شهر، از جمله سوشی، رامن و دیگر غذاهای ژاپنی، شهرت زیادی دارند.

۱۰)‌ آنتالیا (۱۲.۴۱ میلیون بازدید سالیانه)

آنتالیای ترکیه در سواحل مدیترانه واقع شده و دهمین شهر پربازدید دنیاست. این شهر به خاطر سواحل خیره کننده، مکان های تاریخی و استراحتگاه های مجلل خود مشهور است. جاذبه های این شهر مانند موزه آنتالیا، دروازه هادریان و شهر قدیمی نشان دهنده گذشته غنی این مرز وبوم است. به علت زیبایی طبیعی و آب و هوای معتدل آنتالیا می توان آن را یک استراحتگاه ساحلی محبوب در میان گردشگران دانست. به همین دلیل پیشنهاد ما برای گذراندن تعطیلات تابستانه دریافت تور آنتالیا است.

مقالات مرتبط

راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معروف ترین سوغاتی های فرانسه معروف ترین سوغاتی های فرانسه
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
داستان دیوار چین چیست؟ داستان دیوار چین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348