بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی

اگر قصد دارید به سمت زیباترین منطقه توریستی در خاورمیانه سفر کنید، می بایست که پیش از خرید بلیط پرواز تهران به دبی نکات مهمی همچون بهترین زمان سفر به دبی را در نظر داشته باشید.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا باید بهترین زمان برای سفر به دبی را بررسی کنید؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که هیچ فردی نمی خواهد که از کویرها، فستیوال ها و جاذبه های گردشگری دبی را از دست بدهد.

بنابراین اگر شما هم جزء این افراد هستید توصیه می کنیم که همانند همیشه با آژانس مسافرتی قصر شیرین تهران همراه باشید تا با نکات کارآمدی در این زمینه آشنا شوید.

بهترین زمان سفر به سمت دبی کاملا به اهداف و خواسته شما وابسته است.

برای درک بهتر این موضوع می توان توضیحاتی را در قالب یک مثال بیان کرد. فرض کنید از آن دسته افرادی هستید که می خواهید در بهترین شرایط آب و هوایی به دبی سفر کنید، در این بین لازم است که زمان سفر خود را بین ماه آبان تا ماه بهمن در نظر بگیرید.

در این ماه ها بهترین شرایط آب و هوایی در امارات متحده عربی و دبی وجود دارد و مناسب ترین فرصت برای سفر با تور دبی است.

در صورتی که قصد دارید با تور دبی به سمت شهر آسمانخراش ها و جذاب ترین جاذبه گردشگری سفر کنید، فراموش نکنید که پیش از رزرو تور دبی حتما با لوکس ترین هتل های دبی آشنا شوید.

بهترین زمان سفر به دبی با هزینه مناسب

بهترین فرصت برای سفر به دبی در تعطیلات تابستانه است. در صورتی که می خواهید با قیمت ارزان و مناسبی به دبی بروید، می‌توانید با تور دبی تابستان ۱۴۰۳ به سمت دبی و جاذبه های گردشگری حرکت کنید. از جمله جاذبه های گردشگری دبی می‌توان به برج خلیفه، آکواریوم دبی و… اشاره کرد و  می توان بهترین لحظات را در طول سفر خود سپری کنید.

البته ناگفته نماند که دبی جزء مناطق گرمسیری‌ست و فصل تابستان آب و هوای بسیار گرمی بر روی منطقه حاکم می باشد.

بنابراین سفر به دبی در تعطیلات تابستانه مناسب افرادی‌ست که با آب و هوای گرم مشکلی ندارند و به راحتی می توانند خود را با آن شرایط آب و هوایی وفق دهند.

همچنین آب و هوای معتدلی در زمستان دبی وجود دارد که با سفر به دبی در این ایام می توانید تفریحات هیجان انگیزی مانند آفتاب گرفتن در کنار سواحل دبی، اسکی و… را تجربه کنید. بهتر است بدانید که در فصل زمستان به خصوص در ماه های آبان، آذر، دی و بهمن گردشگران زیادی از سراسر جهان به سمت دبی راهی می‌شوند.

به همین جهت می توان این ماه ها را به عنوان گران ترین سفرهای دبی در نظر گرفت.

بهترین زمان سفر به دبی

مناسب ترین زمان سفر به شهر آسمان خراش ها از نظر آب و هوا

در دبی جاذبه های توریستی و گردشگری متعددی وجود دارد که در تمام ۳۶۵ روز سال گردشگران زیادی برای بازدید به سمت دبی شهر آسمان خراش ها حرکت می کنند.

یکی از جاذبه های شگفت انگیزی که در فصل زمستان دبی و آب و هوای دل انگیز می توان تجربه کرد، قدم زدن در سواحل و شرکت در تفریحات آبی است.

اگر می خواهید در بهترین شرایط آب و هوایی به دبی سفر کنید و حتی الامکان از تفریحات آبی و حتی از آفتاب گرفتن در سواحل آن بهره مند شوید بدون آن که لحظه ای برای گرمازدگی و آفتاب سوختگی نگرانی داشته باشید. بنابراین می توانید در فصل زمستان به قصد تفریح و خرید در مناسب ترین شرایط جوی به سمت دبی راهی شوید.

البته فراموش نکنید که برای رفتن به دبی لازم است که یک سری کارهای اداری مربوط به دریافت ویزای دبی را انجام دهید تا بتوانید به راحتی در موعدد مقرر به سمت دبی حرکت کرده و از جاذبه های آن دیدن کنید.از جمله سواحل جذاب دبی در فصل زمستان می‌توان به ساحل کایت دبی، ساحل مارینا دبی،‌ساحل لا مر، پارک ساحلی الممزار اشاره کرد که با قدم زدن و تفریح در هر یک از سواحل دبی می توانید مسافرتی به یادماندنی را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به دبی برای کویرگردی

امروزه افراد زیادی هستند که به طبیعت گردی و کویر گردی علاقه دارند و اگر به سمت جاذبه های گردشگری بروند که در دل خود کویر دارند همیشه از اولین افرادی هستند که در کمپ ها و تفریحات کویر گردی شرکت می کنند.

اگر شما هم جزء کسانی هستید که به کویر و کویرگردی علاقه دارید، می توانید از آبان ماه تا اواخر فروردین به سوی دبی و کویرهای آن راهی شوید.

یک سری تورهای سافاری در برخی از هتل های دبی برگزار می شوند که به واسطه هر یک از آن ها می توانید در بهترین زمان به سمت کویرهای دبی بروید و شاهد زیبایی های غروب و طلوع خورشید در این نواحی باشید.

لازم به ذکر است که بهترین فرصت برای کویرگردی در مسافرت به دبی در اواخر فصل پاییز و اواخر فروردین ماه است. به همین سبب در این ایام افراد زیادی هستند که به سمت امارات متحده عربی و کویرهای آن راهی می شوند.

بنابراین می توان گفت که دبی در این ایام یکی از شهرهای شلووغ در خاورمیانه است. همین امر به تنهایی موجب می شود که میزان هزینه های سفر با تورها و پروازهای دبی افزایش چشمگیری داشته باشد.

بهترین زمان مسافرت به دبی برای خرید

بهترین زمان مسافرت به دبی برای خرید

بسیاری از افراد فقط به قصد خرید به سمت امارات متحده عربی و دبی می روند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید می توانید در روزهای پایانی آذر ماه تا روزهای پایانی دی ماه از مراکز خرید دبی همچون دبی مال، میردیف، دبی فستیوال سیتی، دیره سیتی سنتر و ابن بطوطه دیدن کنید و بهترین محصولات را از این مراکز خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

اگر در دی ماه به شهر آسمان خراش ها سفر کنید متوجه خواهید شد که آب و هوای معتدل و مطلوبی بر روی شهر حاکم است و می‌توانید علاوه بر گشت و گذار در مراکز خرید این منطقه توریستی می توانید از دیدن جاذبه های تفریحی و توریستی دبی لذت ببرید.

خوب است بدانید که تخفیفات زمستانه و حراج های آخر فصل در اکثر مراکز خرید دبی وجود دارد که می توانید با قیمت مناسب تری وسایل مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. در نهایت بعد از یک روز تفریح و بازدید از مراکز خرید می توانید به سمت رستوران های ایرانی در دبی بروید و غذاهای لذیذ ایرانی را در خارج از کشور بچشید.

در پایان…

در این مقاله سعی بر این بود که بهترین زمان مسافرت به دبی را با شرایط آب و هوایی، بهترین زمان سفر به شهر آسمان خراش ها برای خرید و سفری ارزان را بررسی کنیم و توضیحات کارآمدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همانطور که گفته شد دبی شهری جذاب و پیشرو در امارات متحده عربی است که در تمام ایام سال می توان به سمت آن و جاذبه های دیدنی اش سفر کنید. البته ناگفته نماند به نظر ما بهترین زمان سفر به دبی در ماه های سرد و خنک سال یعنی از آبان تا بهمن ماه است.

در این ایام میزان دمای هوا نسبتا مطلوب است و هر فردی می تواند از تمام تفریحات آبی، جاذبه های گردشگری و سواحل استفاده کند و لحظات هیجان انگیزی را در طول سفر خود بگذراند.

مقالات مرتبط

خور دبی، بندرگاهی در قلب شهر دبی خور دبی، بندرگاهی در قلب شهر دبی
دبی شهر آسمانخراش‌ها دبی شهر آسمانخراش‌ها
فرودگاه بین المللی دبی فرودگاه بین المللی دبی
غذاهای دبی غذاهای دبی
رستوران های ایرانی دبی برای ایرانیان رستوران های ایرانی دبی برای ایرانیان
معرفی لوکس‌ترین هتل های دبی معرفی لوکس‌ترین هتل های دبی
قوانین دبی برای توریست ها قوانین دبی برای توریست ها
شارجه، پایتخت هنری امارات متحده عربی شارجه، پایتخت هنری امارات متحده عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348