راهنمای جامع سفر به پوکت ۱۴۰۲

راهنمای جامع سفر به پوکت ۱۴۰۲

پوکت جذاب و دوست داشتنی که سالیان سال است بهشت گردشگران دنیاست، در کشور تایلند قرار دارد. این جزیره که جای جای آن لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می آورد دارای امکانات رفاهی همچون هتل های لوکس و لاکچری، تفریحات منحصر به فرد، آرامشی بی بدیل و آثار هنری متعدد است. با همراهی تور پوکت می توانید از تایلند زیبا که یکی از قطب های گردشگری جهان است دیدن کنید. در این یادداشت درباره راهنمای جامع سفر به پوکت ۱۴۰۲ صحبت کرده ایم. اگر در تعطیلات پیش رو  قصد دارید تجربه ای بی نظیر از سفر به خارج از کشور را در آلبوم خاطرات خود ثبت کنید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین زمان سفر به پوکت

مناطق ساحلی جهان با توجه به تفریحات خاص خود نیازمند‌ آب و هوایی معتدل و ترجیحا رو به گرم هستند. زیرا آب بازی و شنا در هوای سرد غیرممکن است. پوکت هم از این قاعده مستثنی نیست و بهترین زمان سفر به آن از آبان تا ماه اردیبهشت است. بقیه فصل ها باران های موسمی را به همراه دارد به همین دلیل افراد کمتری به پوکت می روند. همان طور که می دانید تقاضای کمتر، کاهش نرخ هتل و بلیط هواپیما را به همراه دارد. برای خرید بلیط پرواز تهران پوکت هم اکنون می توانید از سایت قصر شیرین اقدام نمایید.

راهنمای جامع سفر به پوکت ۱۴۰۲

قوانین سفر به پوکت

همه جای جهان قوانین مخصوص خودش را دارد. گردشگران نیز برای بازدید از این مناطق باید نسبت به قوانین شهر مقصد آگاه باشند و قوانین را زیر پا نگذارند. سفر به پوکت نیز بایدها و نبایدهایی دارد که بهتر است قبل از شروع سفر آن را بدانید.

  • در بازدید از فیل ها نباید به آن ها نزدیک شوید و ازآن ها سواری بگیرید
  • در پوکت تعداد بی شماری ساحل وجود دارد ولی نباید مرجان ها و صدف ها را برای خود جمع کنید
  • حواستان باشد که نباید برای ماهی ها غذا بریزید
  • در بازدید از باغ وحش با حیواناتی که محافظت شده اند عکس نگیرید
  • سعی کنید از لباس با پوشش کافی برای رفت و آمد در سطح شهر استفاده کنید

بهترین اقامتگاه ها در سفر به پوکت

بدون شک نمی توانیم تاثیر خواب خوب و استراحت کافی در سفر را نادیده بگیریم. اگر تا به حال تجربه یک اقامت با کیفیت را داشته باشید دیگر نمی توانید در هتلی بمانید که امکانات رفاهی لازم برای شما را ندارد و نمی تواند از پس نیازهای شما بر بیاید. به همین دلیل تصمیم داریم در راهنمای جامع سفر به پوکت ۱۴۰۲ چند مورد از بهترین هتل های پوکت را به شما معرفی کنیم.

  • هتل جی دبلیو ماریوت پوکت ریزورت اند اسپا – JW Marriott Phuket Resort & Spa
  • هتل کالیما ریزورت اند اسپا پوکت – Kalima Resort & Spa Phuket
  • هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ – Grand Mercure Phuket Patong

ویژگی مشترک در تمام این هتل های ۵ ستاره، استخرهای رو باز با ویوی عالی، خدمات اسپا و سالن ماساژ،‌ رستوران ها و کافه های متعدد،‌ اتاق های بزرگ با تجهیزات رفاهی کامل و دیگر موارد است.

بعضی از هتل های پوکت روی آب ها ساخته شدند و این ویژگی امکان داشتن ویویی ابدی از دریا را در اختیار شما قرار می دهد. اگر برای اقامت خود اطلاعات کافی ندارید می توانید با تماس با ما و بیان امکانات مورد نظرتان بهترین تصمیم را بگیرید.

راهنمای جامع سفر به پوکت ۱۴۰۲

تنوع غذایی در جزیره پوکت

امیدواریم که غذاهای دریایی و نیمه خام را دوست داشته باشید واگرنه غذاهای تایلندی آنچنان برایتان دلبری نمی کند. در این صورت مجبور هستید فقط چند نوع از غذاهای تایلند را به صورت تکراری برای وعده های خود میل کنید. اما اگر طرفدار سوشی و میگو و انواع آبزیان هستید تایلند برایتان بهشت غذاهای دلخواهتان است.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین غذاهای تایلندی می پردازیم:

  • تام یام گونگ (Tom Yam Goong)

این غذا ترکیبی از میگوی تند با سوپ شور است. تام یام یکی از محبوب ترین غذاهایی است که در پوکت سرو می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مهم ترین قسمت طبخ این غذا سوپ آن است که با شیره نارگیل، قارچ و فلفل قرمز همراه با ادویه های دیگر درست می شود.

  • نودل می هوکین (Mee Hokkien)

نودل خود به خود مزه خاصی ندارد اما مانند قارچ زمانی که در غذا ترکیب می شود مزه ای جذاب و دلپذیر به خود می گیرد. رستوران های پوکت برای طبخ این غذا از نودل های برشته شده، گوشت قرمز، تخم مرغ، تکه های میگو، جوانه لوبیا و نمک و آبلیمو استفاده می شود.

  • کاری ماسامان (Massaman Curry)

در این موضوع که غذاهای تایلندی عجیب و غریب است شکی نیست اما کاری ماسامان غذایی است که در کمال تعجب طعمی دلنشین دارد. با اولین قاشق از این غذا می توانید طعم شیره نارگیل، آب لیمو، سبزی ریحان، گوجه پوره شده و کره بادام زمینی را درک کنید. در این سس تکه ای گوشت ماهی یا گاو پخت می شود و در کنار برنج یا نودل روی میز سرو خواهد شد.

راهنمای جامع سفر به پوکت ۱۴۰۲

خرید بهترین تور پوکت

سفر به پوکت تجربه ای به یاد ماندنی را در خاطرتان ثبت می کند. برای دریافت تور تایلند کافی ست که از طریق سایت قصر شیرین تاریخ شروع سفرتان را انتخاب و در مرحله بعدی می بایست هتلتان را رزرو کنید. بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره راهنمای جامع سفر به پوکت ۱۴۰۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

راهنمای کامل سفر به ترکیه راهنمای کامل سفر به ترکیه
جاذبه های گردشگری پوکت جاذبه های گردشگری پوکت
سوئیس، مقر سازمان بین الملل سوئیس، مقر سازمان بین الملل
سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی سه مقصد فوق‌العاده برای سفرهای نوروزی
معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معروف ترین سوغاتی های فرانسه معروف ترین سوغاتی های فرانسه
جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم جاذبه های گردشگری چین را بشناسیم
داستان دیوار چین چیست؟ داستان دیوار چین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02183348